Jarkko kirjoitti:Mitä eroa on SW-MOTECH:n tankin suojaraudoilla verrattuna ns. KTM:n omiin? Muuta kuin n. 100 euroa.
Ja mistä noita olette hankkineet?
KTM 990 adventure
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: KTM 990 adventure
Omassa on kiinni SW-MOTECH:n raudat. Mielestäni ovat vahvaa tekoa jo painon perusteella ja hyvin istui kiinnityspaikkoihin. Tämän perusteella pitäisi kohtuullisesti suojata hiukan kovempaa nutulleen menoa. Kotarin omista raudoista ei ole kokemuksia. Tilasin pari talvea sitten jostain saksanmaalta muiden roippeiden mukana, kun varustelin pyörää.
Re: KTM 990 adventure
Jaahas, että Kotarin meinaat hankkia. Petturi.Jarkko kirjoitti:Mitä eroa on SW-MOTECH:n tankin suojaraudoilla verrattuna ns. KTM:n omiin? Muuta kuin n. 100 euroa.
Ja mistä noita olette hankkineet?
Happi
Re: KTM 990 adventure
Happi kirjoitti:Jaahas, että Kotarin meinaat hankkia. Petturi.Jarkko kirjoitti:Mitä eroa on SW-MOTECH:n tankin suojaraudoilla verrattuna ns. KTM:n omiin? Muuta kuin n. 100 euroa.
Ja mistä noita olette hankkineet?
Happi
Päivitän tuon pyörätiedon
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
Re: KTM 990 adventure
Oliskos muilla ollu tarvetta rakentaa varakanisterille telineitä? Kuvia vois laittaa, mikäli on sellaset luonut. Kaikesta tiedosta kiitollisena. Itse ajattelin 5 l jerryt takajalkatappien taakse molemmin puolin. Toimintasädettä tulis mukavasti lisää.
Parasta aikaa matkalla.
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: KTM 990 adventure
Pistä 2-1 putki ja takatankki? Aiemmin asiaa tutkineena totesin et jerryihin migliimalla putken palat alle jotka menee matkustajan tappeihin tai sitten rahaa pöytään ja ameriikasta valmis systeemi..Naru kirjoitti:Oliskos muilla ollu tarvetta rakentaa varakanisterille telineitä? Kuvia vois laittaa, mikäli on sellaset luonut. Kaikesta tiedosta kiitollisena. Itse ajattelin 5 l jerryt takajalkatappien taakse molemmin puolin. Toimintasädettä tulis mukavasti lisää.
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: KTM 990 adventure
Pitääpä hiukan vielä kehua näitä 950/990 adventure supereita.. Käytiin juuri kiertelemässä kaunista kotimaata ristiin rastiin isoja ja pieniä polkuja 2 adven ja yhden superin voimin.. matkaa kertyi viikon aikana reilu 3000km, kkkk:lla ajettiin pehmeää hiekka nousua, käsivarressa asfalttia, norjassa postitietä ja sillä välillä kaikkea siltä väliltä
Ainut mitä korjattiin oli yks sisäkumi postitiellä
Muutoin napista käyntiin ja menoksi, joku tais aina välillä päästää paineita ketjurasva purkista mut mitään suodattimia tms. ei kaiveltu mopon uumenista vaikka etenkin kkkk:lla pölyä riitti.. Mahtavia vehkeitä, näillä voi lähtee mihin vaan (jos vaan renkaat kestää)!!
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Re: KTM 990 adventure
Muutaman kerran testattu noita SW-motekkeja. Maalit vähän lähteny kun kiveen karahtanu ja takimmaiset kiinnikkeet vääntyny. Molemmat helppo kuitenkin korjata. Pololta ite ostin.Jarkko kirjoitti:Mitä eroa on SW-MOTECH:n tankin suojaraudoilla verrattuna ns. KTM:n omiin? Muuta kuin n. 100 euroa.
Ja mistä noita olette hankkineet?
ramirin: jokos tulee toinen Wingsi myyntiin?
"Kuta huonommat ja mäkisemmät tiet ovat, sitä voimakkaampi täytyy moottoripyörän olla." [Moottoripyörä ja sen hoito, s 9, vuodelta 1924]
Re: KTM 990 adventure
Kiitos tiedoista, pitänee laittaa tilaukseen.ÖÖ. kirjoitti:Muutaman kerran testattu noita SW-motekkeja. Maalit vähän lähteny kun kiveen karahtanu ja takimmaiset kiinnikkeet vääntyny. Molemmat helppo kuitenkin korjata. Pololta ite ostin.Jarkko kirjoitti:Mitä eroa on SW-MOTECH:n tankin suojaraudoilla verrattuna ns. KTM:n omiin? Muuta kuin n. 100 euroa.
Ja mistä noita olette hankkineet?
Riittääkö "naruissa" vara jos nostaa 22mm tankoa ylös? Mototekilla näkyy olevan noitakin myynnissä 30mm tankoon.
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: KTM 990 adventure
Tilanne on nyt pienessä murroksessa, ties vaikka lähtis enemmänki myyntiin ku pelkkä wingssi.. katotaan ny ensi onko tuosta 690:stä mihinkääÖÖ. kirjoitti:
ramirin: jokos tulee toinen Wingsi myyntiin?
Toistaiseksi wingssi kiinni isos mopos ku ei ehtiny 2-1 pala reissulle mukaan.. nyt se on sielä mopon lestalla odottamas asennetaanko vai ei..
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Re: KTM 990 adventure
Ite pistin 2 " eli noin 5 cm korotukset. Jarruletku menee aika kireelle ja kaasukahva piti pyöräyttää ympäri että johdot riitti. Toimii mutta harkinnassa on silti pidennykset molempiin.Jarkko kirjoitti: Riittääkö "naruissa" vara jos nostaa 22mm tankoa ylös? Mototekilla näkyy olevan noitakin myynnissä 30mm tankoon.
Tällaiset laitoin.
Ahaa okei. Eli minä jään kyttäilemään mitä teet.ramirin kirjoitti: Tilanne on nyt pienessä murroksessa, ties vaikka lähtis enemmänki myyntiin ku pelkkä wingssi.. katotaan ny ensi onko tuosta 690:stä mihinkää![]()
Toistaiseksi wingssi kiinni isos mopos ku ei ehtiny 2-1 pala reissulle mukaan.. nyt se on sielä mopon lestalla odottamas asennetaanko vai ei..
"Kuta huonommat ja mäkisemmät tiet ovat, sitä voimakkaampi täytyy moottoripyörän olla." [Moottoripyörä ja sen hoito, s 9, vuodelta 1924]
- Timo Tasakaasu
- Viestit: 914
- Liittynyt: To Loka 21, 2004 9:13 am
- Pyörä: 1190Adv, 660SMC
- Paikkakunta: Somero
Re: KTM 990 adventure
Onnea iloisen perhetapahtuman johdosta. Niin ne vanhat Alppinistit yksi kerrallaan kääntää suksensa tuonne alppimaata kohti. Kai sentään pari kyyneltä tirautit? Koskas alat Adventuresivuja pitää yllä?Jarkko kirjoitti:Happi kirjoitti:Jaahas, että Kotarin meinaat hankkia. Petturi.Jarkko kirjoitti:Mitä eroa on SW-MOTECH:n tankin suojaraudoilla verrattuna ns. KTM:n omiin? Muuta kuin n. 100 euroa.
Ja mistä noita olette hankkineet?
HappiTaidan olla viimeinen "petturi" vanhasta TA-kaartista. Miten lie Mikalla tilanne?
Päivitän tuon pyörätiedon
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
Re: KTM 990 adventure
Kiitos kiitos, aikansa kutakin sano,,,,,Ei itketty perään, kun meni lähelle. Voin käydä aina silittämässä jos tarve.Timo Tasakaasu kirjoitti: Onnea iloisen perhetapahtuman johdosta. Niin ne vanhat Alppinistit yksi kerrallaan kääntää suksensa tuonne alppimaata kohti. Kai sentään pari kyyneltä tirautit? Koskas alat Adventuresivuja pitää yllä?
Eiköhän tää foorumi riitä ja tuota wikiähän vois hyödyntää paremmin.
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
Re: KTM 990 adventure
Mitenkäs tuo moottoriöljyn määrän tarkistaminen?
Ohjekirja sanoo, että kuumana, kone seis ja tikku kierretään pohjaan.
Tuossa härvelissä tikku kastuu reilusti yli max-merkin! Kylmänä on kyllä viivojen välissä.
Onko Seinäjoella (huolto) laittaneet liikaa öljyä, vai eivät ole ottaneet entisiä pois
Ohjekirja sanoo, että kuumana, kone seis ja tikku kierretään pohjaan.
Tuossa härvelissä tikku kastuu reilusti yli max-merkin! Kylmänä on kyllä viivojen välissä.
Onko Seinäjoella (huolto) laittaneet liikaa öljyä, vai eivät ole ottaneet entisiä pois
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
-
Jerry Cotton
- Viestit: 243
- Liittynyt: La Huhti 21, 2007 4:45 pm
- Pyörä: Harkinnassa.
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: KTM 990 adventure
Niin näyttää mullakin yli viivojen, jos heti sammuttamisen jälkeen katsoo. Odottelee pari minuuttia, niin pitäisi näyttää järkevämpiä mittoja. Kylmänä kun katsoo, niin mulla nippa nappa kastuu koko tikku.Jarkko kirjoitti:Mitenkäs tuo moottoriöljyn määrän tarkistaminen?
Ohjekirja sanoo, että kuumana, kone seis ja tikku kierretään pohjaan.
Tuossa härvelissä tikku kastuu reilusti yli max-merkin! Kylmänä on kyllä viivojen välissä.
Onko Seinäjoella (huolto) laittaneet liikaa öljyä, vai eivät ole ottaneet entisiä pois
Oon kaatanut pataan kolme litraa öljyä öljynvaihdossa, ja se taitaa olla suht jämpti määrä.
A-B-CH-CZ-D-EST-F-FIN-FL-H-HR-I-L-LT-LV-N-NL-PL-RO-RSM-S-SK-SLO-UA
- Timo Tasakaasu
- Viestit: 914
- Liittynyt: To Loka 21, 2004 9:13 am
- Pyörä: 1190Adv, 660SMC
- Paikkakunta: Somero
Re: KTM 990 adventure
Eikä kannata kaataa kerralla. Ei mahdu säiliöönJerry Cotton kirjoitti:Niin näyttää mullakin yli viivojen, jos heti sammuttamisen jälkeen katsoo. Odottelee pari minuuttia, niin pitäisi näyttää järkevämpiä mittoja. Kylmänä kun katsoo, niin mulla nippa nappa kastuu koko tikku.Jarkko kirjoitti:Mitenkäs tuo moottoriöljyn määrän tarkistaminen?
Ohjekirja sanoo, että kuumana, kone seis ja tikku kierretään pohjaan.
Tuossa härvelissä tikku kastuu reilusti yli max-merkin! Kylmänä on kyllä viivojen välissä.
Onko Seinäjoella (huolto) laittaneet liikaa öljyä, vai eivät ole ottaneet entisiä pois
Oon kaatanut pataan kolme litraa öljyä öljynvaihdossa, ja se taitaa olla suht jämpti määrä.
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito