Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
jonkko
Viestit: 3551
Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
Pyörä: KTM 640 Adventure
Paikkakunta: Pargas

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja jonkko »

romu kirjoitti:Kyllä on Kuopion sedulla hiljaista... Onko kaikki tehnyt pahojaan ku hiljaa olla jurottaa :shock:

Ei mutta pois siitä alueelta ovat olleet,jussikin kävi täällä saunomas keskiviikkoyönä :lol:
Avatar
srbg
Viestit: 793
Liittynyt: Ti Tammi 02, 2007 9:38 pm
Pyörä: 990s
Paikkakunta: Leppävirta-area

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja srbg »

romu kirjoitti:Kyllä on Kuopion sedulla hiljaista... Onko kaikki tehnyt pahojaan ku hiljaa olla jurottaa :shock:
Tuntuu moottoritiekin liian hikiseltä paikalta näillä helteillä... ei sais valittaa, mut ainakin mulla on nuo helteet verottanut ajohaluja. Mutta eiköhän me tästä piristytä :roll: . Vai mitä?

Mites pitkään eilen rälläsitte?
Sami
Avatar
jonkko
Viestit: 3551
Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
Pyörä: KTM 640 Adventure
Paikkakunta: Pargas

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja jonkko »

Seli seli,just paparazzi bongas sua ja romua korkean paikan treenileiriltä misä harjoittelitte tulevaa surausta varten :lol: :lol: :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=ohC5HfibAmk

Että noin :mrgreen:
jussimh
Viestit: 782
Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
Pyörä: KTM 950 Adventure
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja jussimh »

romu kirjoitti:Kyllä on Kuopion sedulla hiljaista... Onko kaikki tehnyt pahojaan ku hiljaa olla jurottaa :shock:
Helteethän ne on vaivanneet ja tuo työn paska....
Aina kiireinen mansikanviljelijä
romu
Viestit: 97
Liittynyt: Ke Touko 06, 2009 9:41 pm
Pyörä: KTM 300
Paikkakunta: Mansikkamaa

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja romu »

Ettei olis jonkolla nyt lipsahtanut keskiviikko illasta otettu video..... :roll: Olet yrittänyt saada jussia ajo kuntoon trimmattua. Ei voi kyllä nauramatta kattoo :P Olin eilen kotona joskus 10 maissa, kilsoja tuli mulle 300.
Avatar
srbg
Viestit: 793
Liittynyt: Ti Tammi 02, 2007 9:38 pm
Pyörä: 990s
Paikkakunta: Leppävirta-area

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja srbg »

Herätellääs tätä uinunutta topiccia.
Eli viikonloppuna lauantain tai sunnuntaina meinasin makkarasurautukselle lähtee vaikka ihan ite. Onko mukaan lähtiöitä ja jos on, niin kumpiko päivä olis käypäsempi?
Sami
Ohjaustehostin
Viestit: 147
Liittynyt: Pe Huhti 17, 2009 4:09 pm
Pyörä: KTM Adventure

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja Ohjaustehostin »

+1
jussimh
Viestit: 782
Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
Pyörä: KTM 950 Adventure
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja jussimh »

ennusteen mukaan su olisi parempi. http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/paikall ... ace=Kuopio
mutta ennustuksilla on tapana muuttua.
Aina kiireinen mansikanviljelijä
jussimh
Viestit: 782
Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
Pyörä: KTM 950 Adventure
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja jussimh »

Lähtö klo 11 leppävirran nesteeltä?
Aina kiireinen mansikanviljelijä
Avatar
srbg
Viestit: 793
Liittynyt: Ti Tammi 02, 2007 9:38 pm
Pyörä: 990s
Paikkakunta: Leppävirta-area

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja srbg »

Jaa lauantaina vai sunnuntaina?
Sami
jussimh
Viestit: 782
Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
Pyörä: KTM 950 Adventure
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja jussimh »

sunnuntaina ? ois kai poutasempaa
Aina kiireinen mansikanviljelijä
Ohjaustehostin
Viestit: 147
Liittynyt: Pe Huhti 17, 2009 4:09 pm
Pyörä: KTM Adventure

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja Ohjaustehostin »

Sunnuntai!
Avatar
srbg
Viestit: 793
Liittynyt: Ti Tammi 02, 2007 9:38 pm
Pyörä: 990s
Paikkakunta: Leppävirta-area

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja srbg »

Jooookkeeii..
Sami
Avatar
750 tohtori
Viestit: 43
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:05 pm
Pyörä: 690 enduro
Paikkakunta: leppävirta

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja 750 tohtori »

juu yritetään keretä mukaan..
jussimh
Viestit: 782
Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
Pyörä: KTM 950 Adventure
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja jussimh »

jaha josko sitä itsekkin pääsisi ensi sunnuntaina ajamaan, hirvenmetsästys on tosin alkanut mutta kai sinne muutama kurapyöräilijä luotisateen sekaan mahtuu. :shock:
Ajellaan tuonne länsisuomen suuntaan, ja kokoontumisina voisi olla että klo 10:00 tästä meidän pihasta ja sitten jotka esim tulee Kuopiosta niin startattaisiin klo 11 Karttulan abc huoltamon pihasta. Väsäilen jonkinmoista reittiä tuolle päivälle ja tiukkaa ajamista on tiedossa.

Jussi
Aina kiireinen mansikanviljelijä
Vastaa Viestiin