Runkovikaista eturengasta (vipottaa aika lahjakkaasti eikä käsiä viitsi pitkäksi aikaa tangosta irrottaa
Varsinkin takarengas oli positiivinen yllätys myös hiekalla. Varsinkin tuolla Italian/Ranskan alppien suunnalla olevilla "panssarivaunuteillä" jossa on isoa kiinteää kiveä/lohkaretta ja vähemmän pienikivistä irtosoraa nuo pelasivat tosi hienosti. Sitten taas dolomiittien/balkanin suunnalla olivat tautisen liukkaat (varsinkin etunen), mjutta se paikallinen hiekka ja sora on aivan pyöreksi hioutunutta kiveä (=kuulalaakeria) ja siihen pitäisi olla ihan aito nappulakumi että saisi edes jotain pitoa. Asvaltillakin pitivät niin hyvin että sain erään supermoton ahdistamana Col de Turinilla jalkatapitkin osumaan asvalttiin useamman kerran..
Paineina käytin asvaltilla edessä 2.5bar ja takana 2.8bar. Soralla/kivikoissa edessä 1.5-1.7bar ja takana 1.7-1.9bar hieman riippuen kuinka terävää lohkaretta ja kuinka kovaa teki mieli ajaa. Ja pyörä oli siis suhteellisen painavassa lastissa verrattuna mitä minulla normaalisti on.
Ei paha pitkien reissujen renkaaksi, tosin seuraavaksi kokeilen ihan mielenkiinnon/vertailun vuoksi tuota K60:sta sitten joskus kun samanlaiselle matkalle tulee lähdettyä. Joku nappulakumi eteen ja tuo E-07 taakse voisi olla kanssa aika mielenkiintoinen kombinaatio reissurenkaaksi.
Tuulilasista olen pätkäissyt myös 1 tuuman pois korkeudesta ja se toimii hyvin tuollaisena minun mittaiselleni. Koitin ajella yös ilmankin, mutta talvella ainakin alkoi rintakehä jäätyä...
edit: Niin ja se unohtui mainita että nuo E-07:kat on sateella asvaltilla aivan sairaan liukkaat.. Saa olla kolmella ekalla vaihteella tosi varovainen kaasun avaamisen kanssa tai tuloksena on kuorman kanssakin melkoisia sladeja.. Epäilenpä että kylmillä keleillä ei ole pito myöskään assulla kaksinen (sen verta kova tuo seos), mutta kuumilla keleillä toimii hienosti.