Äänenvaimennin problema (950 ktm)
Valvoja: Moderaattorit
Äänenvaimennin problema (950 ktm)
http://global.ebay.com/AUSPUFF_EXHAUST_ ... 48017/item
Onko kellään kokemusta nuista putkista? käsitinkö oikein että olisi E hyväksytyt?
Ja onkohan toi vajaa 600€ se hinta millä ne sais vai tuleekohan viel alv?
Tulkkia tarttis.
Onko kellään kokemusta nuista putkista? käsitinkö oikein että olisi E hyväksytyt?
Ja onkohan toi vajaa 600€ se hinta millä ne sais vai tuleekohan viel alv?
Tulkkia tarttis.
Re: Äänenvaimennin problema (950 ktm)
Italia kun on EU:ssa niin ALV pitää maksaa joko Italiaan tai Suomeen. Tullia ei tule, postikulut sitten päälle. Tuosta saisi saisi siis 2 uutta äänenevaimenninta 744 eurolla. Puhuu sekaisin 950:stä ja 690:stä, käykö niihin samat pöntöt?
Google auttaa käännöksissäkin http://translate.google.com
Google auttaa käännöksissäkin http://translate.google.com
Re: Äänenvaimennin problema (950 ktm)
Joo kuukkelin kääntäjäkin aiheuttaa välillä hämmennystä
Esim tuo sisältyykö tuohon verot?
http://global.ebay.com/AUSPUFF_EXHAUST_ ... 56109/item
Tuossa taitaa lukeekkin että ei sisällä veroja
http://global.ebay.com/2_EXHAUST_OVALE_ ... 15028/item
Esim tuo sisältyykö tuohon verot?
http://global.ebay.com/AUSPUFF_EXHAUST_ ... 56109/item
Tuossa taitaa lukeekkin että ei sisällä veroja
http://global.ebay.com/2_EXHAUST_OVALE_ ... 15028/item
Re: Äänenvaimennin problema (950 ktm)
Itse itselleni vastaten.
Ei taija maksaa vaivaa tilailla italiasta kun suomesta saa bolt on putkea 529 pari ja tuolta tulis varmaan ainakin 480€
Ei taija maksaa vaivaa tilailla italiasta kun suomesta saa bolt on putkea 529 pari ja tuolta tulis varmaan ainakin 480€
-
Tase
- Viestit: 2629
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 6:28 pm
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
- Paikkakunta: Oulu
Re: Äänenvaimennin problema (950 ktm)
Kannattaa laittaa yksi vaimennin ja 2-1 välikappale. Säästää painoa ja sillä saattaa olla jopa positiivinen vaikutus moottorin luonteeseen.tonza kirjoitti:Itse itselleni vastaten.
Ei taija maksaa vaivaa tilailla italiasta kun suomesta saa bolt on putkea 529 pari ja tuolta tulis varmaan ainakin 480€
- Kuraattori
- Viestit: 113
- Liittynyt: Ke Tammi 17, 2007 7:13 pm
- Pyörä: LC 4 ja 8
- Paikkakunta: Liperi
Re: Äänenvaimennin problema (950 ktm)
Varmaan jossain ollu tästäkin jo puhetta mutta mitä eroa on 950 sm/se ja 950 adventuren äänenvaimentimissa.käyvätkö heittämällä ristiin vai onko sm vaimentimet esim lyhyemmät kun adventuren,tietty mitä vaan saa muokattua muttei aina kehtais. ainakin wings ja agra myy pöntöt eri varaosanumerolla ??
Karjalassa kajahtaa..Lc 4 ja 8
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: Äänenvaimennin problema (950 ktm)
950 se ja adv on kai sama vaimennin, mut väliputki eri.. lienee vaimennin enemmän taivaalle suunnattuna se:ssä
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
- Kuraattori
- Viestit: 113
- Liittynyt: Ke Tammi 17, 2007 7:13 pm
- Pyörä: LC 4 ja 8
- Paikkakunta: Liperi
Re: Äänenvaimennin problema (950 ktm)
Ostin 950 adventureen beowulffin kiilotetut rosteri vaimentimet joiden mukana ei tullut minkäänlaisia väliputkia,ne oli tarkoitettu 950 sm kotariin. tulevat kiinni kolmella pultilla kiinni siihen omaan väliputken laippaan niinkuin alkuperäiset ja kuten arvaatte ja mitä pohjanmaan kauhu tuossa ylemmässä viestissä ounastelikin eihänne pirut käyny suoraan.laippa sinällään kävi ja pulttijako oli sama mutta kun adventure 950 oma väliputki jää liian sisään ja mökäpöntöt otti takarunkoon kiinni kun beofulffin vaimentimen etuosassa ei ole sitä viistettä niinkuin adventuren alkuperäisissä vaimentimissa.no hioin sitten sen väliputken päässä olevaa olaketta senverran että se laippa jossa kolme reikää luiskahti pois ja sorvuutin kaksi 25 mm pikää jatkoa joissa oli vastaava olake kun siinä alkuperäisessä . hitsasin ne suoraan siihen jatkoksi muistin laittaa vielä sen kiinnityslaipankin paikoilleen ennen hitsausta nyt beowullffit istuu hyvin paikoilleen ja voi laittaa vielä ne alkuperäiset kattiputketkin takaisin jos joskus tarvetta.. tulevat nyt vaan sen 25 mm taaemmaksi kun ennen.
Karjalassa kajahtaa..Lc 4 ja 8
Re: Äänenvaimennin problema (950 ktm)
No nyt tämäkin ropleema ratkes.
Postista kävin hakemassa leovincen sbk vaimentimet väliputkineen.
Ensiksi kattelin ebaystä että 390€ sais leovincee ja sitten pikanen googletus että myiskö mikään liike samaan hintaan ja tollane firma tuli vastaan. Sen jälkeen googlen avustuksella löyty kokemuksia moottoripyörä org:in puolelta kyseisestä liikkeestä ettei ihan huijareille lahjottele rahaa..
http://www.motorradteile-hamburg.de/ Tuolta tuli.
Hintaan maltilliseen 390+21rahti€
Postista kävin hakemassa leovincen sbk vaimentimet väliputkineen.
Ensiksi kattelin ebaystä että 390€ sais leovincee ja sitten pikanen googletus että myiskö mikään liike samaan hintaan ja tollane firma tuli vastaan. Sen jälkeen googlen avustuksella löyty kokemuksia moottoripyörä org:in puolelta kyseisestä liikkeestä ettei ihan huijareille lahjottele rahaa..
http://www.motorradteile-hamburg.de/ Tuolta tuli.
Hintaan maltilliseen 390+21rahti€
-
Tikkaoja
- Viestit: 772
- Liittynyt: Ma Loka 04, 2004 3:06 pm
- Pyörä: Canyon ja Cube
- Paikkakunta: Rajamäki
Re: Äänenvaimennin problema (950 ktm)
Seuraava ongelma tulee sitten vastaan asentaessa. Todennäköisesti huomaat, että asennuksen jälkeen toisen vaimentimen ulostulo on n. 5 cm korkeammalla kun toinen. Ainakin mulla oli tuo mukana tullut kollektoriputki hitsattu kasaan päin kettua. Rälläkällä ja tigillä sen sai istumaan kunnolla. Reklamon asiasta Stormille, josta satsin hankin. Heidän mukaansa kaikki sarjat ovat samanlaisia. Olivat jollekin tilanneet tehtaalta uuden kollektorin vinossa olleen tilalle, mutta samanlainen vänkyrä sieltä oli tullut. On italianpojilla vissiin hitsausjigi kolahtanut vinoon jossain vaiheessa.
Puolen kesän ajelun jälkeen tein uuden 2-1 kollektorin ja heivasin toisen vaimentimen tallin hyllylle kuten Tasekin tuossa yllä neuvoi. Tänä syksynä pilkoin uudelleen mukana tulleen kollektorinkin 2-1 muotoon, joten olisi yksi paketti joutilaana. Omaani vaihdan tuon syksyllä tehdyn rosteriversion ja aikaisemmin mustasta raudasta kuumankestohopealla maalattu kollektori ja toinen vaimennin joutaa myyntiin. Vaihtoa viivästyttää ainoastaan tallissa käynnissä oleva Passatin koneiden risteytys ja risteytyksen lopputuloksen asentaminen takaisin keulalle.
-petteri
Puolen kesän ajelun jälkeen tein uuden 2-1 kollektorin ja heivasin toisen vaimentimen tallin hyllylle kuten Tasekin tuossa yllä neuvoi. Tänä syksynä pilkoin uudelleen mukana tulleen kollektorinkin 2-1 muotoon, joten olisi yksi paketti joutilaana. Omaani vaihdan tuon syksyllä tehdyn rosteriversion ja aikaisemmin mustasta raudasta kuumankestohopealla maalattu kollektori ja toinen vaimennin joutaa myyntiin. Vaihtoa viivästyttää ainoastaan tallissa käynnissä oleva Passatin koneiden risteytys ja risteytyksen lopputuloksen asentaminen takaisin keulalle.
-petteri
Re: Äänenvaimennin problema (950 ktm)
Jahas.
On varmaan luigi tarkistanut jigiään kun kerkesin jos ruuvaaman putket pyörään ja ihan nätisti ne siihen istuu.. Noh kerranin saa jotain priimaa
On varmaan luigi tarkistanut jigiään kun kerkesin jos ruuvaaman putket pyörään ja ihan nätisti ne siihen istuu.. Noh kerranin saa jotain priimaa
-
Tikkaoja
- Viestit: 772
- Liittynyt: Ma Loka 04, 2004 3:06 pm
- Pyörä: Canyon ja Cube
- Paikkakunta: Rajamäki
Re: Äänenvaimennin problema (950 ktm)
OK
Hyvä jos homma on korjattu. Voi olla, että tehtaalle on mennyt palautetta aiheesta ja jigi on oiottu. Stormin tuotevastaavan kanssa jutellessa jäin siihen käsitykseen, että kaikki sieltä tulevat on samanlaisia vänkyröitä. Voihan kyse olla jostain sarjasta joka on tehty varastoon. On mulla kuviakin kotikoneella kun kollektorin putkien päät suuntautuu ihan eri suuntiin korkeussuunnassa.
-petteri
Hyvä jos homma on korjattu. Voi olla, että tehtaalle on mennyt palautetta aiheesta ja jigi on oiottu. Stormin tuotevastaavan kanssa jutellessa jäin siihen käsitykseen, että kaikki sieltä tulevat on samanlaisia vänkyröitä. Voihan kyse olla jostain sarjasta joka on tehty varastoon. On mulla kuviakin kotikoneella kun kollektorin putkien päät suuntautuu ihan eri suuntiin korkeussuunnassa.
-petteri
Re: Äänenvaimennin problema (950 ktm)
Kiitos Petteri putkesta. meni heittämällä paikoilleen. Eli muillekin tiedoksi 950 väliputki ja vaimentimet/vaimennin käy mukavasti myös 990 malliin. testejä ei ole ajettu, mutta kevväämmällä.
Jussi
Jussi
Parasta aikaa matkalla.