Tunnelmia Rämsöön Talviajoista 2003
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Tunnelmia Rämsöön Talviajoista 2003
Asentelin tuossa eMulen kokeeksi ja laitoin joitakin tiedostoja jakoon. Tässä on tekemäni video Rämsöön Talviajoista 2003. Kokeilkaa saatteko sen ladattua, raportoikaa joko tähän ketjuun tai yksityisviestinä?
[url]ed2k://|file|Ramsoo_Talviajot_2003.mpg|92475980|4F9D6F2E0DF640673F8D0F6C67F78CC7|h=7VBE4VVT4T35VKWPX723XELX7U64OCUN|/[/url]
Video on nyt ladattavissa Elisan serveriltäkin osoitteessa: http://www.kotiposti.net/anakaine/video ... t_2003.mpg
[url]ed2k://|file|Ramsoo_Talviajot_2003.mpg|92475980|4F9D6F2E0DF640673F8D0F6C67F78CC7|h=7VBE4VVT4T35VKWPX723XELX7U64OCUN|/[/url]
Video on nyt ladattavissa Elisan serveriltäkin osoitteessa: http://www.kotiposti.net/anakaine/video ... t_2003.mpg
Viimeksi muokannut Veijo, Pe Helmi 10, 2006 11:27 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kyllä tuo minulle muulilla tipahti ja näinollen kun sitä latailee niin minultakin sitä pitäisi sitten herua. kiitos. hauskannäköistä meininkiähän tuo oli, varsinkin loppupään raktorilla pärtsäily.
Itseasiassa varsin hauskaa katsottavaa, kaverin kanssa viikoll aillalla samalla kun oluen (tumma Velko) läträttiin, katteltiin koneelta videoita.
Invamopedit varsinkin ovat raivoisia myllyjä. sellaseen kun istuttas vaikkapa tuolta tallista YZ 490 konheen...
toinenkin Veijon video varmaan kohta latailtu.
Itseasiassa varsin hauskaa katsottavaa, kaverin kanssa viikoll aillalla samalla kun oluen (tumma Velko) läträttiin, katteltiin koneelta videoita.
Invamopedit varsinkin ovat raivoisia myllyjä. sellaseen kun istuttas vaikkapa tuolta tallista YZ 490 konheen...
toinenkin Veijon video varmaan kohta latailtu.
Viimeksi muokannut Alsu, Ma Helmi 20, 2006 12:52 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
alsu + tallin perukoilta :
KTM 450 EXC -03
Honda XL600R Paris-Dakar, NX650 Dominator
Yamaha YZ 490, YZ 80
CZ 175 Sport -71
Helkama Raisu CR
KTM 450 EXC -03
Honda XL600R Paris-Dakar, NX650 Dominator
Yamaha YZ 490, YZ 80
CZ 175 Sport -71
Helkama Raisu CR
Ei kait se eMule-ohjelma laiton ole, vaan tekijänoikeuksilla suojatun materiaalin jakaminen? Saan kait minä kuvaamiani videoita jakaa aivan vapaasti? Seuraavassa video Kamoken endurokisoista:
[url]ed2k://|file|Kamoke_endurolenkki_2002.mpg|101820476|33BA68F9F80DE2562B264983786EA838|h=Q6J6QCCSMCG3EHMXKLBPPL5S6OEZIBZZ|/[/url]
[url]ed2k://|file|Kamoke_endurolenkki_2002.mpg|101820476|33BA68F9F80DE2562B264983786EA838|h=Q6J6QCCSMCG3EHMXKLBPPL5S6OEZIBZZ|/[/url]
Ehdottomasti juurikin näin - hyviä teknologioita, joita varjostaa niiden käyttö arveluttaviin / laittomiin tarkoituksiin.Veijo kirjoitti:Ei kait se eMule-ohjelma laiton ole, vaan tekijänoikeuksilla suojatun materiaalin jakaminen? Saan kait minä kuvaamiani videoita jakaa aivan vapaasti? Seuraavassa video Kamoken endurokisoista:
-- Backman
kuvagalleria
kuvagalleria
torrentit
Näitä kahta torrenttia käytän ite: Piratebay johon ei tarvi rekisteröityä, on ruotsalainen. Ja kotimainen rautaportti.org