Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Tulitko vastaan??
Harvemmin tulee KLE:tä vastaan, tänään tuli kaksi! Ensimmäinen aamulla Mäntyharjun keskustassa hopea-oranssi pyörä-kuski -yhdistelmä, joka muuten tuli vastaan myös eilen aamulla, ja iltapäivästä vihreä kawa Hirvensalmen suunnalla Kissakosken kohdilla. Itse olin aamusta liikenteessä tällä ja iltapäivästä omalla mustalla KLE:llä.
Neljä vaihdetta riittää.
Noormarkussa nähty pyörimässä punainen Super Tenere, kuskilla musta-valkoinen camo-kuvioitu ajopuku.
Ei ole olemassa sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys ei ratkaisisi!
Vääksyssä kavasakiväritetty AT! Majakkapaviljongin rannassa kävi pyörähtämässä. Itse olin siinä sivuvaunu-Zundappin vieressä. Olisit pyssännyt niin olisin ihaillut kikotinta.
treriksrøysare
- rainerb
- Pyörä: AT RD07a + ST1100
viewtopic.php?f=3&t=16996 ??Kampi kirjoitti:Vääksyssä kavasakiväritetty AT! Majakkapaviljongin rannassa kävi pyörähtämässä. Itse olin siinä sivuvaunu-Zundappin vieressä. Olisit pyssännyt niin olisin ihaillut kikotinta.
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
Kyllä, nimenomaan samaksi laitteeksi tunnistin.rainerb kirjoitti:viewtopic.php?f=3&t=16996 ??Kampi kirjoitti:Vääksyssä kavasakiväritetty AT! Majakkapaviljongin rannassa kävi pyörähtämässä. Itse olin siinä sivuvaunu-Zundappin vieressä. Olisit pyssännyt niin olisin ihaillut kikotinta.
treriksrøysare
Harmaa (iso?) tohtori Joensuun Motonetin parkissa, oma ruputenere siinä vieressä, olikohan listalaisia?.
Viktor
Viktor
Tunturi Sport > Monkey > GT 125 > CB 350 T > yli 20 v. taukoa > XT 600Z (myyty) > R 1100 GS (savuna ilmaan) > R 850 GS, nyt lastutettuna J.Gemin lastulla ja pörinäpöntollä. Pörisee ainakin katu-uskottavastii.
Eilen pöristeli taas se sama punainen DR iltasella Ylipaakkolantietä 
Etuveto, onko se joku veikkauksen uusi peli?
- kurapyörä
- Pyörä: Africa twin 750
Lehmä nähty tampereella hatanpäänvaltatiellä lähellä bike word ISO bmw
oli oikein pakko ottaa kuva
kun oli noin komee onko jonkun foorumilaisen?
oli oikein pakko ottaa kuva
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Musta vanhempi ja harmaa uudempi GS bongattu tänä iltana Viitasaaren K-supermarketinpihassa puoli seitsemän maissa.
Olikohan foorumilaisia?
Olikohan foorumilaisia?
Kyllä se siitä...
-
heneld
- Pyörä: Honda XRV 650 RD03
Tänään Kuopion moottoritiellä joskus klo. 16(?) tuli yksi kappale näitä uudemman mallin Afrikaaneja (RD 04--->) vastaan? Melko harvinainen näky Kuopiossa tämä AT, kuskilla tummalla visiirillä varustettu umpipotta päässä.. Kukakuka?
Henkka
Henkka
Tänään koitereen pohjoispuolella kahdet jäljet. Reipasta ajoa näytti olleen.Ajettiin melkein peräkkäin ja osittain vastaan,koko päivän.Keitä lienette olleet.
- Mazza
- Pyörä: Honda Mtx 125 -86, IC 350 M56 -58
Olikohan foorumilaisia, kun Oulussa hinurin kyydistä valoissa mopoilijalle huutelin? DR 800 näytti alla olevan, ja varsin siistikuntoinen. Ikkuna auki olin jo tovin ajellu perässä, saundeja kuunnellen. 
-
AriK
- Pyörä: KTM 950 adv. S
- Viesti:
Siellähän me. Ajeltiin siksakkia alas ja ylös välillä Lieksa - Koitere. pidettii kaffitaukoa Hopealammen kämpällä ja siitä etelään nähtiin tuoreet jäljet, varmaan sun.muma kirjoitti:Tänään koitereen pohjoispuolella kahdet jäljet. Reipasta ajoa näytti olleen.Ajettiin melkein peräkkäin ja osittain vastaan,koko päivän.Keitä lienette olleet.
T: Ari
Akseli Kitka
http://www.anvianet.fi/karvari/
http://www.anvianet.fi/karvari/
Elien illalla joskus 20 aikaan, Kuivaniemen lähellä, tiellä 8520, Heinikosken seutuvilla. Kolme kurapyörää veti parkkiin risteyksessä, ilmeisesti kartanluku-mielessä.
Menin ohi sen verran äkkiä, etten kerenny kattoa pyöriä kunnolla. Oisko yksi ollu valkea bemari. Kaikilla kuskeilla keltaiset huomioliivit päällä. Innoissani morjestelin niin, ettei käsi meinannut riittää
. Muutenkin kurapyörille lapa nousee paaaaljon isommin kuin muille mopoille.
Menin ohi sen verran äkkiä, etten kerenny kattoa pyöriä kunnolla. Oisko yksi ollu valkea bemari. Kaikilla kuskeilla keltaiset huomioliivit päällä. Innoissani morjestelin niin, ettei käsi meinannut riittää
- Tärinäjyrä
- Pyörä: Cube 29er
kittilän päässä sodankyläntiellä musta pikku gessu tai pikku tohtori kasin kieppeillä
Tuppi nurin...