tirpsE kirjoitti:Jyväskylässä Kukkumäessä Myllyjärven suuntaan noin seitsemän aikaan illalla menossa KTM iso Adventure, 600 BMW ja olisiko ollut DR tai AT. Bongattiin tallin pihasta seisoessa.
Jees,
Minä Advella, kauniimpi osapuoli Gessulla ja Kauklahden vahvistus AT:lla pikku iltasurauksella. Ajeluun sisältyi jätskin syönti Lounaispuistossa sekä kurapolkuja Taka-Keljo/Isolahti akselilla, ei paha;-)
Tuomas
Life's a piece of shit,
When you look at it.
-Always Look on the Bright Side of Life (from Monty Python)-
tirpsE kirjoitti:Jyväskylässä Kukkumäessä Myllyjärven suuntaan noin seitsemän aikaan illalla menossa KTM iso Adventure, 600 BMW ja olisiko ollut DR tai AT. Bongattiin tallin pihasta seisoessa.
Jees,
Minä Advella, kauniimpi osapuoli Gessulla ja Kauklahden vahvistus AT:lla pikku iltasurauksella. Ajeluun sisältyi jätskin syönti Lounaispuistossa sekä kurapolkuja Taka-Keljo/Isolahti akselilla, ei paha;-)
Taisin teidät joskus nähdä sitten Bilteman pihassakin kun muistelen että joskus siinä vieressä oman AT:N kyytiin noustessa näin pariskunnan sinisellä KTM:llä ja pikkubemarilla olevan kanssa tekemässä lähtöä.
Olisihan siihen pitänyt heti alkuun kirjoittaa että: Tämä viesti ei ole henkilökohtaisesti kenellekkään osoitettu.
Lähinnä tarkoitin herättää ajatuksen ettei tulisi tarpeettomia lipsahduksia, kun suurin osa porukasta kuitenkin on nimimerkin takana ja todennäköisesti haluaa pysyä myös pois julkisuudesta.
Itse en herneitä vedä jos joku laittaa että Tervolassa itäpuolella bongattu Domi.
Ja onhan mulla he-ma-pa, niin saahan tuosta jotain käteen jos joku sen pöllii ja kolmosen rattaatkin jo vähän ääntää..
No jos ei nyt kuitenkaan, näin ajokauden alkuun
Walt kirjoitti:Olisihan siihen pitänyt heti alkuun kirjoittaa että: Tämä viesti ei ole henkilökohtaisesti kenellekkään osoitettu.
Tämä selvä. Kun tuota omaa viestiäni luin niin olisihan sen joku voinut käsittää kun hoonolla suomella kirjoitettu että tallin pihassa ollut ne pyörät.
Muuten tämä ihan totta mitä sanoit. Aikoinaan eräs sotilasläänin esikunnassa hommissa ollut varoitteli ettei hirveästi kannata tehdä omien ase-arsenaalien esittelyjä netissä kun niitä saattaa joku vähän erikoisempia murtoja tekevä sieltä etsiskelläkin.
Joo,tietyissä rajoissa.Mutta luulisi,ettei murtomiehet ihan äkkiä mene kaiken maailman murasten ym.kalashnikov tyyppien nurkkia kollaamaan,siellähän voi törmätä vaikka pistimeen
Tai sitten siellä asuu joku nahkaliivi-motoristi,mikä vääntää juipista mehut pihalle paljain käsin
Pointtihan on nyt tossa,että ei viljellä osotteita eikä rekkareita,lähinnähän tämä on LIIKKEESSÄ olevien mopojen bongausta.joku oranssi kotari jossain jyväskylässä vaikkapa tallin edessä on aika laaja käsite...
Paljon riskaabelimpaa on ajaa vaikkapa kaupungin läpi rekkari paljaana...
Ravintola Killinki,Konginkangas,kaks isoa Kotaria parkissa,Adve ja Enduro.Kuskit tauolla terassilla,käytiin juniorin kans pari sanaa vaihtamassa. Ei tullu kuitenkaan kyseltyä että liekö foorumilaisia? Hetken päästä Lintulahdesta Kivetyn? suuntaan näky vilahtavan. Keitä lie poijjat? Mulla nyt kokous siellä Killingissä
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Tänään olin vaimon kanssa ajelulla ja Ikaalisten Sammissa Rolls:n pihassa bongasin Transalpin. Koska meillä oli olevinaan kiire, tyydyin tapojen vastaisesti vain morjenstamaan; kysymys kuulukin, että ketä?
Lisäksi vastaan tuli, kun ajeltiin Luhalahdesta Hämenkyröön, useampi pyörä, tais siinä vilahtaa pari Varaderoakin.
Niin ja tulihan Jämijärvelläkin vastaan Niinisalosta päin joku käsi ojossa. Vasta-aurinkoon en pyörää tunnistanut.
Jutale kirjoitti:Ravintola Killinki,Konginkangas,kaks isoa Kotaria parkissa,Adve ja Enduro.Kuskit tauolla terassilla,käytiin juniorin kans pari sanaa vaihtamassa. Ei tullu kuitenkaan kyseltyä että liekö foorumilaisia? Hetken päästä Lintulahdesta Kivetyn? suuntaan näky vilahtavan. Keitä lie poijjat? Mulla nyt kokous siellä Killingissä
Mehän siellä "markusj":n kanssa viikonloppurundilla.
Tänään iltapäivällä istuskelin veneilyn merkeissä Neste Lintulahden terassilla Konginkankaalla. Joku ajeli 4-tietä punamustalla isolla Bemarilla pohjoisesta etelän suuntaan. Surautuskuvien perusteella Juhan ainaki omistaa samannäköisen alumiinilaukkuisen mopetin. Liekö hän tai joku muu mut kovin katteli huoltsikan pihaa päin ohi mennessään. En kerenny lippistä nostaa,sen verran oli tupakkia ja tuoppia käsissä just sillä hetkellä...
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Okei, eilen Mäntäntiellä tuli vastaan punainen 1200 gessu siinä ennen ysiä illalla (itse olin kotilossa).
Tänään kun pysähdyin Orituvalle aamulla kasia ennen hurahti ohi AT kovalla laukkusarjalla eli tuli ihan vähän mun perässä,
itse olin AT:lla myös.
Ja Mäntäntiellä tuli vastaan kans neljän jälkeen jonkinsortin kurapyörä, en ehtiny katsoa, mut lapaset vaihdettiin.
Tunnustaako kukaan?
It is good to have an end to journey toward;
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
Jutale kirjoitti:Tänään iltapäivällä istuskelin veneilyn merkeissä Neste Lintulahden terassilla Konginkankaalla. Joku ajeli 4-tietä punamustalla isolla Bemarilla pohjoisesta etelän suuntaan. Surautuskuvien perusteella Juhan ainaki omistaa samannäköisen alumiinilaukkuisen mopetin. Liekö hän tai joku muu mut kovin katteli huoltsikan pihaa päin ohi mennessään. En kerenny lippistä nostaa,sen verran oli tupakkia ja tuoppia käsissä just sillä hetkellä...
Juu en tunnusta, että nelostietä ajelisin, ellei jotain kyläkauppoja tai seurantaloja tartte nopeesti kierrellä .
Googlessa muuten näkyy "suditusjäljet" sen seurantalon edessä, liekö tämänpäiväiset