LAHTI

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
peeär
Viestit: 223
Liittynyt: To Kesä 01, 2006 7:18 am
Pyörä: Kawa klx250S
Paikkakunta: Hollola

LAHTI

Viesti Kirjoittaja peeär »

Hämäläiset nukkuvat näköjään edelleen :lol:

Onko ideaa viimevuoden malliin järjestää kevät meeting kesän suunnitelmista?

Koska ja missä?

Ajokausihan on alkanut jo aikoja sitten

PR
Mieleni minun tekevi, aivoni ajattelevi
Matkan päälle lähtemähän, muuhun maahan kulkemahan
Kahdella pyörällä etenemähän
Avatar
hako
Viestit: 315
Liittynyt: Ti Marras 04, 2008 9:58 pm
Pyörä: Puolimaastomopoja
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: LAHTI

Viesti Kirjoittaja hako »

Kannatan. En o kyllä paljoakaan maisemissa lähiaikoina, notta tulen jos pääsen.

Toisaalta, esitän että kokoontuminen on a) helpolla maamerkillä b) lupaavan surauksen alussa, eli siitä veto heti perään? Ja c) jos a) on jossain muualla kuin bensiksellä X, niin lupaan ne pakkikahvit keitellä. Kukaan ei tullut niitä talven aikana lunastamaan...
Avatar
Kampi
Viestit: 1451
Liittynyt: Su Kesä 14, 2009 10:52 am
Pyörä: R1200GS
Paikkakunta: Valkeala

Re: LAHTI

Viesti Kirjoittaja Kampi »

Hämäläiset nukkuu :oops: Itse olen inhan flunssan kourissa joten ajot on vähissä tällä hetkellä. Miitinki muuten kyllä kuulostaa hyvältä.
hako kirjoitti:...lupaan ne pakkikahvit keitellä. Kukaan ei tullut niitä talven aikana lunastamaan...
Yritettiin kyllä 8) Kevätmiitti voisi ollakin jollain laavu/nuotiopaikalla. Ja sen jälkeen surraamaan.
treriksrøysare
hönö
Viestit: 293
Liittynyt: Ma Touko 21, 2007 7:59 pm
Pyörä: äkstee / drz
Paikkakunta: hollola

Re: LAHTI

Viesti Kirjoittaja hönö »

oisko helpompi jatkaa jo hyväksi havaittua (vai onko tää vaan luuloa) kuukauden viimeinen sunnuntai traditiota? eka olis tän viikon sunnuntai......ja viimevuonna vetovastuun kantoi: yllätys yllätys peeär.

mä oon ite venäjällä, joka ei liene yllätys sen paremmin itselle, vaimolle tai kellekkään muulleekkaan.

eka venäjän kimppakurvailu ajetaan helatorstaina. lahden seudultakin on muutama ritari lähdössä uhmaamaan painovoimaa venäjän mutaurille. jos joku joka on tästä kiinnostunut eikä ole lahden alueen sposti ringissä niin laittakoot mulle viestiä. sori topikin lainasta.
Avatar
peeär
Viestit: 223
Liittynyt: To Kesä 01, 2006 7:18 am
Pyörä: Kawa klx250S
Paikkakunta: Hollola

Re: LAHTI

Viesti Kirjoittaja peeär »

Ehkä niin mutta

viisastuneena viimevuotisista lumiurista siirretään suosiolla viikolla.

Meillä ainakin auraamattomat pikkutiet on vielä ihan lumisia

Katsotaan ensiviikolla uudelleen

Ja kehitellään sitä miitikiä jos jollakin olis nuotiopaikkaehdotus

Pr
Mieleni minun tekevi, aivoni ajattelevi
Matkan päälle lähtemähän, muuhun maahan kulkemahan
Kahdella pyörällä etenemähän
Avatar
Jakke N
Viestit: 1867
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 2:11 pm
Pyörä: EXC450
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: LAHTI

Viesti Kirjoittaja Jakke N »

Morjens Lahtis!

Herättelin keskustelua tuolla Hämeenlinnan ympäristön topicissa reissusta Evolle lähitulevaisuudessa.

Onko ideaa? Teiltähän löytyy Evonkävijöitä ymmätääkseni enemmänkin.
Avatar
jylppy
Viestit: 306
Liittynyt: Ma Kesä 02, 2008 3:47 pm
Pyörä: Husaberg 390
Paikkakunta: Lahti

Re: LAHTI

Viesti Kirjoittaja jylppy »

Evollahan olis kiva taas pyörähtää. Muutaman kerran on siellä Lahden ympäristön porukan kanssa kurvailtu. Itsekseen on kaikki varmaan kolunneet nurkkia useamman kerran. Olis kiva nähdä siellä Hämeenlinnan porukoita, tiedä vaikka tulisin kesällä teidän karkeloihin ( mökki Hattulassa ).
Jos peeärrälle passaa, niin reititä 2.5.2010 reissu Evolle / Siperiaan, niin paistellaan hämeenlinnan porukan kanssa makkaraa vaikka niemisjärvien välisellä kannaksella ( nuotiopaikat valmiina ) sovittuna ajankohtana ?
Avatar
Jakke N
Viestit: 1867
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 2:11 pm
Pyörä: EXC450
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: LAHTI

Viesti Kirjoittaja Jakke N »

Toi 2.5 passaa ainakin mulle, kunhan ei ihan kukonlaulun aikaan lähdettäs, pääsen sillon nimittäin töistä :mrgreen:

Aletaampas herätteleen Hämptownin ympäristöä ja varsinkin tuota Janakkala - Riihimäki osastoa. Täällä on paljon kurapyöriä, olen nähnyt, mutta kaikki luuraavat jossain :roll:

Noniin editoidaanpas tätäkin hieman, eli Hämeenlinnan porukalla kasassa tällä hetkellä neljä innokasta lähtijää tuohon ajankohtaan. Uskon että lisääkin tulee...
Avatar
Jakkara
Viestit: 41
Liittynyt: Su Huhti 05, 2009 3:20 pm
Pyörä: XT660R Myynnissä

Re: LAHTI

Viesti Kirjoittaja Jakkara »

Evon reissuhan kuulostaa hyvältä, eiköhän sitä tule lähdettyä jonon jatkeeksi.
Avatar
jylppy
Viestit: 306
Liittynyt: Ma Kesä 02, 2008 3:47 pm
Pyörä: Husaberg 390
Paikkakunta: Lahti

Re: LAHTI

Viesti Kirjoittaja jylppy »

Jakkara kirjoitti:Evon reissuhan kuulostaa hyvältä, eiköhän sitä tule lähdettyä jonon jatkeeksi.
Hyvä, mä jo luulun, että sä oot tunannu yamahasta lastenrattaat kun ei ole syksyn jälkee pyörää näkynyt :lol:
Jos ei ihmeempää ilmaannu ( vappu Levillä ) niin lähdetään silloin pörräämään ristiin rastiin eteläsuomen isoimmalle erämaa-alueelle. Peeärrällä etuoikeus reititykseen, mutta jos ei natsaa eikä muita ilmoittaudu vetäjäksi niin "follow me"
Avatar
Jakkara
Viestit: 41
Liittynyt: Su Huhti 05, 2009 3:20 pm
Pyörä: XT660R Myynnissä

Re: LAHTI

Viesti Kirjoittaja Jakkara »

jylppy kirjoitti:
Jakkara kirjoitti:Evon reissuhan kuulostaa hyvältä, eiköhän sitä tule lähdettyä jonon jatkeeksi.
Hyvä, mä jo luulun, että sä oot tunannu yamahasta lastenrattaat kun ei ole syksyn jälkee pyörää näkynyt :lol:
Jos ei ihmeempää ilmaannu ( vappu Levillä ) niin lähdetään silloin pörräämään ristiin rastiin eteläsuomen isoimmalle erämaa-alueelle. Peeärrällä etuoikeus reititykseen, mutta jos ei natsaa eikä muita ilmoittaudu vetäjäksi niin "follow me"
:lol: :lol:
Ei siitä oikeen saanu hyvää lastenratasta vaikka kuinka yritin... navigaattoriteline ois kyl toiminu ihan hyvin tuttipullotelineenä ja täristystä löytyy sen verran että hyvin nukkuttais! ;)

Mun on parempi olla jonon hännillä...
Kuva
Avatar
Jakke N
Viestit: 1867
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 2:11 pm
Pyörä: EXC450
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: LAHTI

Viesti Kirjoittaja Jakke N »

jylppy kirjoitti:
Jakkara kirjoitti:Evon reissuhan kuulostaa hyvältä, eiköhän sitä tule lähdettyä jonon jatkeeksi.
Hyvä, mä jo luulun, että sä oot tunannu yamahasta lastenrattaat kun ei ole syksyn jälkee pyörää näkynyt :lol:
Jos ei ihmeempää ilmaannu ( vappu Levillä ) niin lähdetään silloin pörräämään ristiin rastiin eteläsuomen isoimmalle erämaa-alueelle. Peeärrällä etuoikeus reititykseen, mutta jos ei natsaa eikä muita ilmoittaudu vetäjäksi niin "follow me"
Mikähän olis sellainen hyvä kohtaamispaikka, josta me Hämppälinnalaiset päästäis jonoon mukaan? Kuukkelibaarille mä osaan :shock:
Avatar
jylppy
Viestit: 306
Liittynyt: Ma Kesä 02, 2008 3:47 pm
Pyörä: Husaberg 390
Paikkakunta: Lahti

Re: LAHTI

Viesti Kirjoittaja jylppy »

Kuukkelibaari on vissiin toi punainen liiteri keskellä karttaa. Se on ihan hyvä kokoontumispaikka molemmista ilmansuunnista. Katselin tossa alustavasi sellaista 90 km reittiä hyvin pienillä syheröisillä metsäteillä, aluksi Padasjoentien itäpuolella Siperiassa ja sen jälkeen siksakkia Padasjokitien ja Kuohijärven välissä. Paluu lähtöpisteeseen. Paikoin nappularenkaista ei ole mitään haittaa. Palataan asiaan lähempänä ja toivotaan ettei forcemajor puutu peliin.
EsaaM
Viestit: 191
Liittynyt: Pe Heinä 27, 2007 1:30 pm
Pyörä: DR800S -92
Paikkakunta: Lahti

Re: LAHTI

Viesti Kirjoittaja EsaaM »

Tervehdys...
Mukava kuulla että alkaa enskamiehet taas heräilemään.
Maaliskuun puolella kävin ekat pöllyt pyörästä tiputtelemassa. Puolvälissä
huhtikuuta 15.04.-10 lomapäivän aamun väänsin rengasrulettia. Tourancea ja
TKC80:stä päälle(aina niin pirun tiukkoja,miehessä vika?) ja eiku Veskun ympäri.
Kalkkisten jälkeen Ravioskorvessa routa-railosta pyörä pomppaa 20cm sivuun ja
sepelille=>> siitä mettään. so => Solisluu olkapäästä irti ja joukko mustelmia tykö.
Jos kuntoudun ja saan luvan tohtorilta, Jylpyn reissulle tullaan. Kesää on vielä
jäljellä :lol:

T Esa
Avatar
Jakke N
Viestit: 1867
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 2:11 pm
Pyörä: EXC450
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: LAHTI

Viesti Kirjoittaja Jakke N »

jylppy kirjoitti:Kuukkelibaari on vissiin toi punainen liiteri keskellä karttaa. Se on ihan hyvä kokoontumispaikka molemmista ilmansuunnista. Katselin tossa alustavasi sellaista 90 km reittiä hyvin pienillä syheröisillä metsäteillä, aluksi Padasjoentien itäpuolella Siperiassa ja sen jälkeen siksakkia Padasjokitien ja Kuohijärven välissä. Paluu lähtöpisteeseen. Paikoin nappularenkaista ei ole mitään haittaa. Palataan asiaan lähempänä ja toivotaan ettei forcemajor puutu peliin.
Niin on joo. Suunnitellaan aikataulua lähempänä h-hetkeä. Rakennamme jonkinlaisen sorareitin Kuukkelille Janakkalan suunnilta ja ilmestymme sinne sovittuna ajankohtana 8)
Vastaa Viestiin