BMW G650X
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
DR Markku
- Viestit: 575
- Liittynyt: Ti Huhti 11, 2006 11:04 am
- Pyörä: KTM 690 r, 250 EXC-f , 2V bokseri
- Paikkakunta: Muhos
Re: BMW G650X
Se on kuule silleen että aivan sama toimiiko, ulukonäkö on tärkein. Nythän tuo jo alakaa näyttää vakavasti otettavalta matkaendurolta. 
-
Tase
- Viestit: 2629
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 6:28 pm
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
- Paikkakunta: Oulu
Re: BMW G650X
Komia ku mahoton. Ja nyt kun on navigaattori saa Ämpee ajella aina keulamiehenä. Me muut ollaan vaan turisteja ja naatiskellaan. 
Re: BMW G650X
Morjesta!
Onko kukaan tilaillu uusia katteita pyöriinsä?
Missähän hinnoissa nuo pyörii?
Mietin jos vaihtas xmotoon valkoset katteet
Tai oisko jollain jäänyt ylimääräsiä?
Onko kukaan tilaillu uusia katteita pyöriinsä?
Missähän hinnoissa nuo pyörii?
Mietin jos vaihtas xmotoon valkoset katteet
Tai oisko jollain jäänyt ylimääräsiä?
-
Syke
- Viestit: 1565
- Liittynyt: Ti Joulu 26, 2006 11:25 am
- Pyörä: Ktm380, Yamaha Wr250f, Kona
- Paikkakunta: Iitti
Re: BMW G650X
Ensimmäisessä kuvassa näkyvät tuulisuojan kiinnikkeet näyttää
todella vaarallisilta.Saisko niistä katkaistua ylimääräiset pois?
todella vaarallisilta.Saisko niistä katkaistua ylimääräiset pois?
Braa-aab!
Re: BMW G650X
Tarkkasilmäinen huomaa, että tuulisuoja on kuvassa vain malliksi teipillä kiinni ja ihan väärästä kiinnityspaikasta noin lähtökohtaisesti. Toki ylimääräisen saa helposti katkaistua poijes, jos ylimääräistä edes jää kun sen lopullisesti ja edes osapuilleen oikein asentaa.
- Sottapytty
- Viestit: 851
- Liittynyt: La Maalis 10, 2007 5:37 pm
- Pyörä: BMW G650XChallenge
- Paikkakunta: Eteläinen Suomi
Re: BMW G650X
Bete^ kirjoitti:Morjesta!
Onko kukaan tilaillu uusia katteita pyöriinsä?
Missähän hinnoissa nuo pyörii?
Mietin jos vaihtas xmotoon valkoset katteet![]()
Tai oisko jollain jäänyt ylimääräsiä?
Tuolta löytyy jonkinlaista hinnoittelua.
http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/fiche.asp#
Re: BMW G650X
Vähän halvemmat löytyis saksasta http://eshop.original-teile.de/ tuonne kun varaosanumerot syöttää niin antaa hinnan.Sottapytty kirjoitti:Bete^ kirjoitti:Morjesta!
Onko kukaan tilaillu uusia katteita pyöriinsä?
Missähän hinnoissa nuo pyörii?
Mietin jos vaihtas xmotoon valkoset katteet![]()
Tai oisko jollain jäänyt ylimääräsiä?
Tuolta löytyy jonkinlaista hinnoittelua.
http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/fiche.asp#
En ole tuolta mitään tilannut eikä saksan kieli taivu yhtään tavua.
Ei taida olla mitään tarvikemuovien tekijää jolla olis G 650 bimmerin muoveja.
Alkaisi olla itselläkin vaihtomuovien tarvetta.Ei kestä talvella kovin paljon rymytä.
Kotariin, jammuun, suskaan, kawaan saa satkulla kaikki muovit ja tähän yhden..on hinnoittelu kohdallaan
-----------ajo omalla vastuulla-----------------
-
Syke
- Viestit: 1565
- Liittynyt: Ti Joulu 26, 2006 11:25 am
- Pyörä: Ktm380, Yamaha Wr250f, Kona
- Paikkakunta: Iitti
Re: BMW G650X
Hinnoittelu johtuu varmaan aika pitkälti laadusta ja valmistuserien suuruudesta.pekkas kirjoitti:Vähän halvemmat löytyis saksasta http://eshop.original-teile.de/ tuonne kun varaosanumerot syöttää niin antaa hinnan.Sottapytty kirjoitti:Bete^ kirjoitti:Morjesta!
Onko kukaan tilaillu uusia katteita pyöriinsä?
Missähän hinnoissa nuo pyörii?
Mietin jos vaihtas xmotoon valkoset katteet![]()
Tai oisko jollain jäänyt ylimääräsiä?
Tuolta löytyy jonkinlaista hinnoittelua.
http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/fiche.asp#
En ole tuolta mitään tilannut eikä saksan kieli taivu yhtään tavua.
Ei taida olla mitään tarvikemuovien tekijää jolla olis G 650 bimmerin muoveja.
Alkaisi olla itselläkin vaihtomuovien tarvetta.Ei kestä talvella kovin paljon rymytä.
Kotariin, jammuun, suskaan, kawaan saa satkulla kaikki muovit ja tähän yhden..on hinnoittelu kohdallaan
Esim. mainitsemasi 100€ muovisarja ei ole kovin kaksista laatua.(ainakaan polisport)
Braa-aab!
Re: BMW G650X
DR Markku tuossa aikaisemmin kommentoi, että ulkonäkö on tärkeintä, joten panostin siihen taas vähän lisää
Valitan kännykän huonoa kuvan laatua.
Valitan kännykän huonoa kuvan laatua.
Re: BMW G650X
Mistä olette noita etulokasuojan jatkeita tehneet tai ostaneet?
Touratechin 100e muovipala ei oikein houkuttele. Mikähän olisi hyvä muovimateriaali leikattavaksi ja popniitattavaksi?
Touratechin 100e muovipala ei oikein houkuttele. Mikähän olisi hyvä muovimateriaali leikattavaksi ja popniitattavaksi?
Re: BMW G650X
Motonetin "ralli"roiskeläpästä on tehty tuo minun versio. Kokeilin huonolla menestyksellä paria muuta materiaalia, mutta tämä roiskeläppäkumi on osoittautunut oikein hyväksi eikä taivu ilmanvastuksesta moottoritievauhdissakaan.
Re: BMW G650X
Saisiko tuosta tarkempia mittoja, lähinnä takaosan leveys ja kuinka pitkälle tuo nokka tulee yli lokarin etureunan?
Josko siis on osoittautunut riittävän suureksi tuo koko ettei roisku mahdottomia, niin ei tarvitsisi itse tehdä liian pientä ensin.
Josko siis on osoittautunut riittävän suureksi tuo koko ettei roisku mahdottomia, niin ei tarvitsisi itse tehdä liian pientä ensin.
Re: BMW G650X
Tuossa on minun sapluuna. Leikattu läppä pitää painaa tiukasti lokasuojaa vasten, sitten porata poppareille reiät ja napsauttaa kiinni, niin sitten istuu noin kun muissa kuvissa näkyy. Malli on osoittautunut myös riittävän leveäksi ja pitkäksi. Toki sitä kuraa aina lentää ja pitääkin lentääkin, mutta rinnuksille tulo väheni tämän jatkeen kanssa aivan olennaisesti. Läpän paksuus on 3 mm.
- Sottapytty
- Viestit: 851
- Liittynyt: La Maalis 10, 2007 5:37 pm
- Pyörä: BMW G650XChallenge
- Paikkakunta: Eteläinen Suomi
Re: BMW G650X
Mä leikkasin omani n. 2mm. kumista, joka lerpattaa alhaalla. Toisaalta rumasti roikkuessaan poimii roiskeita hyvin. Oliskohan sillä ylityksellä pituutta jotain 13cm.?
Alapuolelle popniittien aluslaatoksi, leikkelin pitkulaiset viipaleet 1mm. alumiinilevystä.
Leikkasin kumiläpän saksilla lopulliseen muotoonsa vasta kiinnityksen jälkeen.
Wau! Mistä tuollaisia tarroja saa, huutaako hankinnassa lompakko hoosiannaa?
Alapuolelle popniittien aluslaatoksi, leikkelin pitkulaiset viipaleet 1mm. alumiinilevystä.
Leikkasin kumiläpän saksilla lopulliseen muotoonsa vasta kiinnityksen jälkeen.
Wau! Mistä tuollaisia tarroja saa, huutaako hankinnassa lompakko hoosiannaa?
Re: BMW G650X
Joo, tuosta tarrasatsista. Hinta oli 104,25 € postikuluineen, eli ei huuda lompsa hoosiannaa. Tavara on peräisin täältä: http://www.inenout.nl/ ja idea täältä: http://www.michaelbense.de/g650x/forum/ ... php?t=1153
En tilannut tavaraa itse, mutta kuulemma ymmärtävät kaupassa asian kun sitä tiedustelee enklanniksi jos ei flaami taivu. Minulle vaihdettiin värit noihin Bemarin kisaväreihin kun tuo originaali malli on harmaata ja mustaa. Tarrat on katteet kokonaan peittävät ja pohjaväri valkoinen. Minä en kuitenkaan ole ammattilainen tarrojen laitossa ja en takuulla olisi saanut niitä siististi kokonaisina paikalleen vaan olisivat olleet tuhannen v:n kurtussa aivan varmasti. Katsoin parhaaksi leikellä ne isot valkoiset osat pois ja muutenkin vähän soveltaen piti asentaa. Lopputulos on hyvä, mutta kyllä sinne väkisin minun taidolla jokunen pieni kurttu/kupla tuli.
En tilannut tavaraa itse, mutta kuulemma ymmärtävät kaupassa asian kun sitä tiedustelee enklanniksi jos ei flaami taivu. Minulle vaihdettiin värit noihin Bemarin kisaväreihin kun tuo originaali malli on harmaata ja mustaa. Tarrat on katteet kokonaan peittävät ja pohjaväri valkoinen. Minä en kuitenkaan ole ammattilainen tarrojen laitossa ja en takuulla olisi saanut niitä siististi kokonaisina paikalleen vaan olisivat olleet tuhannen v:n kurtussa aivan varmasti. Katsoin parhaaksi leikellä ne isot valkoiset osat pois ja muutenkin vähän soveltaen piti asentaa. Lopputulos on hyvä, mutta kyllä sinne väkisin minun taidolla jokunen pieni kurttu/kupla tuli.