Ajoa varmaan keskimmäärin 50% sora ja 25% metsä ja 25% maantie.
Yrittäny lueskella aiheista mutten ihan löytäny sopivaa niin nyt heitin
tällaisen
Valvoja: Moderaattorit
Hö, mulla tismalleen samat kummit odottaa AT-rallia, ei kokemusta aiemmin. T63 takana kyllä ollut passeli.api kirjoitti:Suosmussalmen reissulle eteen Pirelli MT21 ja taakse Mitas E09. Ei aikaisempaa kokemusta kummastakaan renkaasta.
Valmerilla 90/90/21 E-09 45 e + toimituskulut. Paikallisesta rengasliikkeestä T-63 77 e. Ihan ei kahta saa T-63 hinnalla. Tällä hetkellä T-63 alla, mutta seuraavaksi voisi kokeilla vaikka noita Mitaksia.TEEPEE kirjoitti:E-09:ä taitaa saada yli kaksi rengasta yhden T63:n hinnalla. Pito ja kestävyys on mielestäni lähes samaa luokkaa. Hyvä valinta ainakin "budjettitietoiselle".
Heh. Minulle tulee ralliin taakse myös sama, tosin puolen kesän verran ajettuna. Eteen pitää katosa varastosta joku soppeli - on siellä ainakin yksi T63 muistaakseni, ja jotain muutakin.Teppi kirjoitti:Hö, mulla tismalleen samat kummit odottaa AT-rallia, ei kokemusta aiemmin. T63 takana kyllä ollut passeli.api kirjoitti:Suosmussalmen reissulle eteen Pirelli MT21 ja taakse Mitas E09. Ei aikaisempaa kokemusta kummastakaan renkaasta.
-Tero
Minä pistin Suomussalmen reissua varten eteen ja taakase TKC80:set ja olen ollut kyllä todella tyytyväinen (nyt 800km takana). Ajattelin että pitäisivät kovaa ääntä asfaltilla, mutta eipä kyllä mitään mainittavaa eroa aiempiin Anakee:n kumeihin. Pitoa tuntuu näin pikatestauksella löytyvän niin soralla kun asfaltilla. Olen kyllä ollut todella tyytyväinen valintaan (niin ja mynetmotosta tilasin, yhteensä postikuluineen 157,90€).api kirjoitti:Suosmussalmen reissulle eteen Pirelli MT21 ja taakse Mitas E09. Ei aikaisempaa kokemusta kummastakaan renkaasta.