http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=242261
Ketjujen rasvaus ja sormien amputaatio
Valvoja: Moderaattorit
- Juhana
- Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
Ketjujen rasvaus ja sormien amputaatio
Varoittava esimerkki,miten voi käydä,kun tekee asioita väärin...
Re: Ketjujen rasvaus ja sormien amputaatio
Siinäpä yksi syy lisää rakentaa automaattinen ketjurasvari. Onneksi ei ole keskiseisontatukeakaan.
- mopopoitsu
- Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
On tehny varmaan gutaa.ks503 kirjoitti:Holy shit. You are one dumb fucker!
terv. nimim. 4 alimmaista oli mun
ps. menikös nuo henkilövahingot kaskon vai kotivakuutuksen piikkiin?
-
mchuurre
- Pyörä: R1100GS/XL600V
eiku......kardaani!
"Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."
SYNNISSÄ ELÄVÄ PAKENEE JA KARTTAA JUMALAA, JA VÄLTTÄÄ HANAKASTI JEESUKSESTA TODISTAVIA!
SYNNISSÄ ELÄVÄ PAKENEE JA KARTTAA JUMALAA, JA VÄLTTÄÄ HANAKASTI JEESUKSESTA TODISTAVIA!
Aika viisasta sakkia tuon perusteella seikkailee tuola Gixxer.comin sivuilla. Parin ekan vastauksen jälkeen alkaa voimaan pahoin.
Paskapuhetta, mutta uskon.
- Juhana
- Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
Sama foorumi,sivu 18... http://s178.photobucket.com/albums/w272 ... %20July09/ kaveri ei siis ollut eka tuolla foorumilla
Myötätuntoiset vastaukset vaihtelivat tyyliin:Minulla imi rolssin turbo sormet,minun isällä jäi ajoitusremminväliin

Myötätuntoiset vastaukset vaihtelivat tyyliin:Minulla imi rolssin turbo sormet,minun isällä jäi ajoitusremminväliin
Rumaa jälkeä. Kaveri teki kanssa joskus juniorina mopon kanssa hyvät kun ketjut tippui tigeristä päältä niin laittoi ne takaisin mopon ollessa käynnissä ja vaihteen silmässä... Etusormi lyheni viitisen milliä, mutta ihan laastarilla selvisi.
Neljä vaihdetta riittää.
- Pallokala
- Pyörä: Dominatör, 450MT
Ei jumalauta...
Whatever you ride, your bike is an adventure bike – because every ride is an adventure.
-
Jukka Haapamäki
- Pyörä: CRF 450R/X
Seuraavaksi vaihdetaan eturatas, tai mitä jos vaihdettaisiinkin kytkinlevyt mopon käydessä? 
- Lakupilotti
- Pyörä: Laku
vahinkoja sattuu, itse kullekin, ja jälkeenpäin ne kaikki voidaan laittaa hölmöilyn piikkiin.
Make & Laku
Where ever you go, there you are !
Where ever you go, there you are !
- MarkusH
- Pyörä: CRF250, Yamaha FZ-6N
Setä kertoi joskus nähneensä joidenkin kisojen lämmittelyn aikana kun kuski oli hapuillut ryyppyä tms. vauhdissa ja sormet jäivät avoimen nokkaketjun väliin. Oli kuski ajanut hissukseen varikolle...
Uraa uurtava motoristi
Todella kiusallinen juttu! Ei pelkästään se että osa sormista on lyhyempiä, niiden kanssa kyllä pärjää,
mutta kaikki muu tulee olemaan yhtä helvettiä tossa tilanteessa!
Tiedän tämän yhden etusormen sirkkelissä lyhentäneenä.
mutta kaikki muu tulee olemaan yhtä helvettiä tossa tilanteessa!
Tiedän tämän yhden etusormen sirkkelissä lyhentäneenä.
Yks tuttu häiskä tasoitti sormiaan, kun Raisusta lähti ketjut pois päältä ja kaveri koitti laittaa niitä takas päälle vauhdissa...
Keskisormi lyheni etusormen tasolle.
I put the butcher knife up to her neck and said if you wanna live to see tomorrow, you better start fryin' 'em eggs a little better'n what'chu been fryin' 'em. I'm tired of eatin' sloppy, slimy eggs!
-Jesco White
-Jesco White
Joskus -70-luvun alussa mulla oli Jupiter kevari, eli 50 cc Sachs. Vaihteet oli sitä kahvasta väännettävää mallia, siinä vaihteensiirtäjän akseli tuli eturattaan keskeltä, mistä vaijeri lähti kahvaan. No tietysti vaijeri katkesi ja liikkeelle piti päästä, joten suojakotelo tarakalle ja kantapäällä akselia potkien vaihteet sai vaihdettua ylöspäin, mutta pienempään vaihtaessa piti vetää siirtimen akselia ulospäin. Eihän sitä monta päivää kestänyt kun ketju haukkas hanskan mukaan ja sormet pyörähti sieltä eturattaan ja ketjun välistä. Keskisormi siinäkin hiukan lyheni ja muuttui kynnettömäksi, tosin uusi siihen kuitenkin kasvoi........
Kun joskus seurailee tuon jälkikasvun touhuja, ei voi kun ihmetellä, miten niistä on voinu noinkin järkeviä tulla.
Kun joskus seurailee tuon jälkikasvun touhuja, ei voi kun ihmetellä, miten niistä on voinu noinkin järkeviä tulla.