Enpäs osannu edes ajatella, millainen oli vastaanotto messuilla. Täytyy sanoa, että menin kyllä hämilleni aika lailla. Ja hämilläni olen ollut myös kaikesta kirjoittelusta, jota tälle foorumille on tullut - mieltä lämittää kovasti eli paljon kiitoksia. Luimme Jonkon kanssa vielä ennen lähtöä noita kannustusviestejä ja ajon jälkeen noita hehkutusviestejä. Kertakaikkiaan hienoa! Ja se, että keskellä yötä on porukkaa matkan varrella hurraamassa ja kannustamassa meitä, veti kyllä mielen nöyräksi. Toisaalta siitä tuli kyllä hieno fiilis ja potki eteenpäin aamuyön raskaina tunteina!
Oli kyllä hienoa palata sinne messuille ja ajaa pyörä sisään sen ihmismeren keskelle. Ja mikä parasta, heti oli foorumin porukkaa ympärillä. Sulakarille kiitokset konjakista! Ja ketäs muita kaikkia teitä olikaan, JarnoS, aka, jussimh, srbg, salemanteri, Joomies - niin ja Ari sieltä Kiärmelahesta. En varmaan kaikkia edes muista, kun oli hulabaloo aika kova. Ja sunnuntaina messustandilla kävi vielä lisää foorumilaisia.
En ole itse oikein osannut mieltää tätä ajosuoritusta kovin erikoiseksi, koska talviajelusta on tullut itselleni jo jotain suhteellisen tavallista. Toki pituus ja kesto olivat jotain muuta kuin normaalit ajelut, mutta silti. Ilmeisesti tämä on kuitenkin suuren yleisön silmissä hyvinkin erikoista ainakin juttujen ja kyselijöiden perusteella. No, tällä hetkellä fiilis on hyvä ja sai tehdä jotain kivaa ja erikoista loistavien kavereiden kanssa - siinä sitä on muistelemista sitten joskus Harley Parkinsonia työnnellessä.
Omalta kohdalta reissu meni suht kivasti - ainostaan akku, jonka Bemari on ostanut halvimman tarjouksen tehneeltä firmalta, meinasi jättää homman kesken Kuusamossa. No pyörä saatiin kuitenkin käyntiin CapoSakken rivakan toiminnan ansiosta ja peli jatkuikin sitten aivan loppuun saakka - bemaria ei sitten loppuaikana sammutettukaan. Oli muuten tosi paha ajella siellä lumituiskussa peränpitäjänä neljän pyörän nostattaman lumipöllyn keskellä. Tietä piti välillä vähän arvailla
Tulikin valvottua aika topakasti viikonlopun aikana, about 42 h putkeen ja kotona olin maanantaiaamuna klo 01:30

. Srbg:lle ja Salelle kiitokset iltavuoron seurasta

Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää