Joo ei kait myö kahville olla tulossa, tuossa Salen kanssa yhteyksissä olin niin uusivuosi painaa vieläkin.
Henkka
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Joo kaipa sitä pitää kokeilla. Mulla vaan oli aikoinaan kelkkahommissa sama potta ja samat lasit (tuplapleksillä) ja silloin se tuntui tiiviiltä paketilta vaikka tuli jäälläkin työnnettyä pitempiäkin siivuja kovassa pakkasessa. Siitähän on kyllä jo monta vuotta ja helvetin monta olutta aikaa, että onkohan tuo oma kuula muuttanut muotoaan (lue:turvonnut)heneld kirjoitti:Ootko Srbg kokeillu teipata laseista osaa ilmastointi aukoista tukoon
Salemanteri kirjoitti:Mulla 1000km ajettu Kings takagummi rallinastoilla, oli ihan hyvässä iskussa, piikkejä vissiin poikki kolme, no tänään pitkästä aikaa hyppäsin sarviin, -23c. Kunnon vaatetuksella ja sähkörotsilla tuntu ihan hyvälle päristellä, joten innostuin lähtemään kahville srbg:n luokse, matkaa 30km josta asfalttia 20km... perille päästyä tutkailtiin renkaita, takagummi oli niin lämmin, että vesi valui, ja keskinastat oli saanu kyytiä
Noinkin lyhyt rauhallinen 80-100 km/h asfaltti ajoa 40 km kadotti lähes puolet keskipiikeistä???
Mitähän kokemusta muilla on asfaltin kanssa nastailusta?
Täytyy kyllä hieman ihmetellä. Sulla on kyllä takarengas lyöny tyhjää varmaan koko matkan. Viimevuoden talviralliin mennessä jouduin ajelemaan about 100 km paljasta asfalttia n. 80...100 km/h nopeudella ja rengaspaineetkin oli vähintään 2 bar. Silti nastat ei kuluneet juurikaan! Samalla renkaalla ajelin lopputalven (asfalttia ja hiekkaakin) ja tämän alkutalven ja edelleen on nastat tallella - tosin hieman ne "teroittuivat".Salemanteri kirjoitti:Mulla 1000km ajettu Kings takagummi rallinastoilla, oli ihan hyvässä iskussa, piikkejä vissiin poikki kolme, no tänään pitkästä aikaa hyppäsin sarviin, -23c. Kunnon vaatetuksella ja sähkörotsilla tuntu ihan hyvälle päristellä, joten innostuin lähtemään kahville srbg:n luokse, matkaa 30km josta asfalttia 20km... perille päästyä tutkailtiin renkaita, takagummi oli niin lämmin, että vesi valui, ja keskinastat oli saanu kyytiä
Noinkin lyhyt rauhallinen 80-100 km/h asfaltti ajoa 40 km kadotti lähes puolet keskipiikeistä???
Mitähän kokemusta muilla on asfaltin kanssa nastailusta?