Africa Twin Ralli 2010!!!

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
PAH
Viestit: 972
Liittynyt: Ma Elo 22, 2005 5:46 pm
Pyörä: 890 R
Paikkakunta: Joensuu

Africa Twin Ralli 2010!!!

Viesti Kirjoittaja PAH »

28-30.5 Africa Twin karavaani suunnistaa Hyrynsalmen Vuoriniemeen josta on varattu hienosti peruskorjattu vanha Klemetin metsätyökämppä.

http://www.villipohjola.fi/item.asp?Section=13&Item=217

Kämpässä on 14 vuodepaikkaa mutta n.70m2 tuvassa on reilusti tilaa retkipatjoille ja telttailla voi myös. Paikat varataan ilmoittautumisjärjestyksessä. Kämpän vuokra 230 EUR maksetaan perillä ja jaetaan osallistujien kesken siten että lattia/telttamajoittujat maksavat huomattavasti vähemmän. Ruokansa ja juomansa jokainen tuo itse.

Lauantaina ajellaan teemalla "Romua Raatteen tielle" eli matkalle sattuu paljon talvisodan taisteluasemia ja muistomerkkejä. Makkaraa voi paistaa reitin varrella ja ruokapaikkoja on Suomussalmella. Reitti on n.300km, tankillisella pärjää kun muistaa tankata Hyrynsalmella kämpälle tullessa.

Tapaamisiin Vuoriniemessä!
Heikki
pitkahese(at)luukku.com
040-8642987

Osallistujat: Päivitän listaa aika ajoin.


1. PAH - Joensuu - XRV 750
2. jonkko - Pargas - 640 Ad
3. vk - Ilmajoki - XRV 750
4. Teppi - Oulu - XRV 750
5. JarnoS - Lempäälä - XRV 750
6. kurapyörä - Kangasala - XRV 750
7. JariS - Oulu - XRV 750
8. av2 - Helsinki - XRV 750
9. Puppe - Koskenkorva - XRV 750
10. heneld - Kuopio - XRV 650
11. api - Pori - XRV 750
12. RD03Jarkko - Varkaus - XRV 650
13. 016054 - Laitila - XRV 750
14. TeemuV - Riihimäki - XRV 750
15. JTapani - Jyväskylä - XRV 750
16. mopopoitsu - Isokyrö - XRV 750
17. pepe750 - Tikkakoski - XRV 750
18. Hectoe - XRV 750
19. TIR - Iitti - XRV 750
20. Jussi_S - Lappeenranta - XRV 750
21. kari.k - Aura - XRV 750
22. Å - Iisalmi - GS 800
23. sulakari - Vermuntila - 990 Ad
24. RolfV - Helsinki - XRV 750
25. noppa - XRV 750
26. cruze - Kiiminki - XRV 750
27. Muddy Waters - Orivesi - XRV 750
28. TEEPEE - Lappeenranta - XRV 750
29. voitto vähä-aho - Jyväskylä - XRV 750
30. laahari - Oulunsalo - XRV 750
31. PilcQ - Vantaa/Mänttä - XRV 750
32. JÄPÖ - Haapajärvi - XRV 750
33. Osku - Konnevesi - XRV 750
34. melkein isotohtori - Raisio - SE
35. ramirin - Teuva - 990
Viimeksi muokannut PAH, To Kesä 03, 2010 7:32 am. Yhteensä muokattu 24 kertaa.
HiekkaHeikki
Avatar
jonkko
Viestit: 3551
Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
Pyörä: KTM 640 Adventure
Paikkakunta: Pargas

Re: Africa Twin Ralli 2010!!!

Viesti Kirjoittaja jonkko »

Jos saa tulla advella niin olisin mielelläni mukana katsastamassa isoisäni aikaansaamisia :idea:
Voin nukkua teltassa ja pyöränkin voin parkeerata paskahuussin taakse ettei menee liian lähelle muita pyöriä (xrv) :wink:
vk
Viestit: 120
Liittynyt: Su Marras 26, 2006 11:13 pm
Pyörä: SEkasikiö
Paikkakunta: ILMAJOKI

Re: Africa Twin Ralli 2010!!!

Viesti Kirjoittaja vk »

Mukana ollaan :P
-ei hulluja tartte kylyvää eikä kyntää, niitä kasvaa aiva ittestänsä-
Avatar
Teppi
Viestit: 586
Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 9:18 pm
Pyörä: AT XRV 650 -88
Paikkakunta: Oulu

Re: Africa Twin Ralli 2010!!!

Viesti Kirjoittaja Teppi »

Mukaan minäkin!
kyllähän jokainen suoralla tiellä, mutta mennään metsään...

https://www.kuraukot.fi/
Avatar
JarnoS
Viestit: 207
Liittynyt: La Loka 11, 2008 9:47 pm
Pyörä: BMW R1200GS ADVENTURE
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Africa Twin Ralli 2010!!!

Viesti Kirjoittaja JarnoS »

Hii Haa vuoden paras uutinen !
Mukanaa Kuin PeräPukamaa :lauleli Kummelin Pojat Mansesta =)
ps. Varaisin kaksi punkkaan toisen tolle Kurapyörälle
Terv. Jarno_S
Viimeksi muokannut JarnoS, Su Tammi 03, 2010 8:23 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BMW R 1200 GS ADVENTURE MIEHILLE JOTKA KULKEVAT OMIA POLKUJAAN.
Avatar
Jari S
Viestit: 1148
Liittynyt: To Elo 30, 2007 2:27 am
Pyörä: Haussa
Paikkakunta: Oulu

Re: Africa Twin Ralli 2010!!!

Viesti Kirjoittaja Jari S »

Kovasti haluttaisi osallistua, täytyy yrittää sumplia työvuorot siten että pääsisi mukaan!

Edit:
Sain sovittua työt niin että pääsen mukaanKuva
Viimeksi muokannut Jari S, Ma Tammi 04, 2010 11:06 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Not all heroes wear capes. Some have mullets."
Avatar
av2
Viestit: 597
Liittynyt: La Syys 09, 2006 1:11 pm
Pyörä: Africa Twin XRV750 1997
Paikkakunta: Helsinki

Re: Africa Twin Ralli 2010!!!

Viesti Kirjoittaja av2 »

Jos ei ihmeitä tapahdu niin ehdottomasti mukana taas ollaan! :P
XRV-97
Avatar
rainerb
Viestit: 2450
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 9:40 am
Pyörä: AT RD07a + ST1100
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Africa Twin Ralli 2010!!!

Viesti Kirjoittaja rainerb »

Pakko yrittää tulla, työmatkavarauksella. Kun kerrankin jotakin tapahtuu noinkin lähellä!
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
Avatar
kurapyörä
Viestit: 1534
Liittynyt: La Heinä 23, 2005 12:32 pm
Pyörä: Africa twin 750
Paikkakunta: Teisko

Re: Africa Twin Ralli 2010!!!

Viesti Kirjoittaja kurapyörä »

JarnoS kirjoitti:Hii Haa vuoden paras uutinen !
Mukanaa Kuin PeräPukamaa :lauleli Kummelin Pojat Mansesta =)
ps. Varaisin kaksi punkkaan toisen tolle Kurapyörälle
Terv. Jarno_S

Juu mulle kans saa varata yhden punkka paikan 8) :P
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Avatar
Puppe
Viestit: 24
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 10:33 pm
Pyörä: KTM 990 Adventure
Paikkakunta: Koskenkorva

Re: Africa Twin Ralli 2010!!!

Viesti Kirjoittaja Puppe »

Jos tällä kertaa ilmoittautuis heti!!!!!
heneld
Viestit: 251
Liittynyt: Ke Maalis 04, 2009 11:52 pm
Pyörä: Honda XRV 650 RD03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Africa Twin Ralli 2010!!!

Viesti Kirjoittaja heneld »

Ajankohta passaa paremmin kuin hyvin! Eli mukana ollaan :P

Henkka
Avatar
Kampi
Viestit: 1402
Liittynyt: Su Kesä 14, 2009 10:52 am
Pyörä: R1200GSA
Paikkakunta: Valkeala

Re: Africa Twin Ralli 2010!!!

Viesti Kirjoittaja Kampi »

Mukana ollaan! Tai ainakin menossa sinne :lol:
treriksrøysare
Avatar
api
Viestit: 468
Liittynyt: Pe Tammi 04, 2008 9:09 am
Pyörä: Honda Africa Twin 750
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Africa Twin Ralli 2010!!!

Viesti Kirjoittaja api »

Mukana ollaan taas. Punkallinen paikka olis poikaa.
Raisu MM -78/ Vespa ET4 125/ Aprilia Pegaso 650/ Honda Africa Twin 750
Avatar
RD03Jarkko
Viestit: 91
Liittynyt: La Helmi 10, 2007 4:08 pm
Pyörä: Honda XRV650, BMW R80GS -92, KTM 450EXC
Paikkakunta: Varkaus

Re: Africa Twin Ralli 2010!!!

Viesti Kirjoittaja RD03Jarkko »

Mukana ollaan...ja mielellään partioon jolla on kovin yritys päällä :evil: :lol:
Avatar
016054
Viestit: 265
Liittynyt: Su Helmi 08, 2009 10:55 pm
Pyörä: Honda VFR 1200 crosstourer
Paikkakunta: Laitila

Re: Africa Twin Ralli 2010!!!

Viesti Kirjoittaja 016054 »

Mäkin voisin yrittää päästä tänä vuonna mukaan! Toki saattaa tulla viel mutkia matkaan, mut varataan nyt kuiteski yks paikka, mielummin sänky, mut lattiakin kyl käy.... Kunhan on kova katto pään päällä!!
Vastaa Viestiin