Helmikuussa on lahdes mp messut ja perjantaina 5.2-10 lähtee minä-Salemanteri-Å messuilta rovaniemen napapiirikyltille ja takas messuille lauantaiks.(oltais ekat kun tekee sen ajon helmikuussa suomen talvioloissa,global)?
Tää ajatus jäi jotenkin muhimaan muutama kuukausi sitten,ja sitt kun tuli toi linkki tohoon dustybutt topikkiin siit jonista niin se oli se viimeinen naula
Sale EI ollut mitenkään vaikea ylipuhua,vastas KYLLÄ kun olin päässyt puoleen väliin kysymystä tuletko mukaan
Å taas lämpeni ajatukselle tosa jussin saunassa SRS saunaillas
Tulee siin parit (?) muutkin ketkä en tunne henkilökohtaisesti (iba kuskeja).
Reitti on jo olemassa,yöpymiset järjestetty,ym.
Mun adve seisoo sisällä messuilla IBA Finlandin ständis silloin kun en ole ajamassa,niinkuin minäkin.
Tulee olemaan jonkin sortin realiaikainen gps seuranta et messuilta voi seurata misä mennään.
On siin muuten hemmetin vanha royalikin mill on ajettu rautaperseajo,vanhin mopotin millä semmoista ajoa on maailmassa tehty (jos oikein muistan?)
Sale on rakentanut/rakentamassa pikkasen katetta ym tohoon TT,hen et sais pikkasen suojaa viimalta,Å ei varmaan tarvii muuta tehä kuin ilmestyä paikalle
Ite meinaan taivuttaa pikkasen muovia mitä pistän kiinni kaatumarautoihiin et saa jalat pikkasen suojattua viimalta,kahvalämppärit hankkisin jo mutt en vielä ole asentanut,sama homma tankorukkasten kanssa.
Teen omat sähköllä lämpenevät aluskuteet varmuuden vuoks jos sattus kylmää tulla
Eli tämmöistä me ollaan menossa yrittää,saas kattoo miten jätkien käy
Rukalle ISOT KIITOKSET!!!
Lähti mukaan henkilökohtaiseen sponssiin,eli mulle tulee huppuja,hanskat,aluskerrasto,armadillon takki+housut.
Satapiikilt odotan vielä vastausta jos ne sponssais nastakumit? Toivossa elelen
Niin ja toi pkp pipo lötyy,samoin t-paita,mutt meinasin tilata krossipaidan viel ajotakin päälle et varmasti messuväki sun muut tietää mistä niitä kurakokkaraita oikein tulee