Mulla on se Bilteman rengaskone, joka on siis tuon filosofian mukainen. Vahvakin rengas lähtee vanteelta ihan rannevoimalla, vipuvarsi on enemmän kuin riittävä. Multa ei löydy hitsausvehkeitä eikä materiaaleja vaikka olisinkin saanut räittyä ajan kanssa tuollaisen aparaatin kasaan tai olishan sen voinut viitsiessään ruuvailla läjään vaikka putkenpätkistä. Eikä tuo mun mielestä ole kalliskaan, kun ajattelee mitä liikkeessä veloitetaan ja sitten pitäisi vielä ne vanteet sinne viedä tai irroitella siinä pihalla pyörästä.
Rupesin itse vaihtamaan renkaat käsin viime vuonna ja tuli opeteltua Youtubesta ja AdvRiderista kaikki nuo konstit ja kikat, miten se voidaan suorittaa. Ekat kerrat kun riehuu ison pyörän vanteiden kanssa niin kirosanathan siinä lentelevät ja sisäkumeja on hyvä olla varalla

Työ tekijäänsä opettaa ja nopeastihan siinä oppi välttämään aloittelijavirheet ja huomaamaan, mistä kiikastaa kun se ei menekään vanteelle. Kaks kakkosnelosen pätkää ja tukipiste, kuten auton peräkoukku, ajavat saman asian kuin tuo Bilteman kone, jos ei viitsi ruveta fiiniksi. Luonnossa tarvii räikkäliinan, eikä välttämättä sitäkään jos usko riittää, että pyörä pysyy lihasvoimin pystyssä kun painaa sivutuella renkaan vanteelta. Aluksi oli Bilteman auto-osastolta löytyneet halvimmat raudat. Yksi meni sinkeliksi vääntäessä, joten ne käyvät tuohon opetteluhommaan ja sitten kun osaa jo vähän niin on aika hommata asianmukaiset raudat. Rautoja mulla on mukana neljä kappaletta, kun se on se määrä jolla saan suoritettua tuon vaihdon nätisti. Mulla on yks tommonen lusikkarauta, jossa on toisessa päässä lenkki, jolla saa avattua akselinmutterit. Taitaa olla Motion Pron kampe, mutta sitä myydään näköjään KTM brändättynäkin.
Seuraava homma varmaan ens talvena, jos rupiaa aika käymään pitkäksi, on rakennella ittelle tasapainotuspukki vaikka vanhoista rullaluistimen laakereista. Näköjään ollut kumeissa tähän asti tasapainotusmerkit, eikä ole täristellyt pahemmin ainakaan noissa nöösipoikanopeuksissa, jota minä ajelen.