Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Zidi
Viestit: 65
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2008 1:25 pm
Pyörä: 2t
Paikkakunta: Sawo

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja Zidi »

Lauantai juu
Beta 200 rr
Avatar
jarikettu
Viestit: 66
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 9:30 am
Pyörä: susuki 650 rse
Paikkakunta: kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja jarikettu »

Zidillä oli hyvä kohde, Koloveden kansallispuisto Heinävedellä vaimikäsenytolikaan...
Mites olis, Sami jos sinne lähdettäis juhan perässä painamaan??

Mihis aikaan lauantai-aamusta lähtö olisi? Lähdettäiskö leppävirran siitä...ööh...nesteeltä???
Zidi
Viestit: 65
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2008 1:25 pm
Pyörä: 2t
Paikkakunta: Sawo

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja Zidi »

Juu, sinne kolovedelle pääsee suurimmaksi osaksi hiekkaa pitkin ilman suurempia suunnistuksia. Paluureitti pitäisi vaan katsella jos ei halua samoja teitä ajella. Makkaratkin siellä voisi varmaan paistella/maistella.

Paikkahan on siis täällä:
http://www.luontoon.fi/page.asp?Section=166
Beta 200 rr
Avatar
srbg
Viestit: 793
Liittynyt: Ti Tammi 02, 2007 9:38 pm
Pyörä: 990s
Paikkakunta: Leppävirta-area

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja srbg »

Juu passaa mainiosti. Oisko vaikka siinä lepiksen nesteellä kaffekupin äärellä klo 10?
Petukin olis ilmeisesti tulossa mukaan.
Sami
Avatar
jarikettu
Viestit: 66
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 9:30 am
Pyörä: susuki 650 rse
Paikkakunta: kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja jarikettu »

Mulle passaa hyvin tapaamisaika ja paikka.

Ja kai ne makkarat vois paistella ja katella vähän maisemia nuotion ääreltä.
Avatar
jonkko
Viestit: 3551
Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
Pyörä: KTM 640 Adventure
Paikkakunta: Pargas

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja jonkko »

srbg kirjoitti:Juu passaa mainiosti. Oisko vaikka siinä lepiksen nesteellä kaffekupin äärellä klo 10?
Petukin olis ilmeisesti tulossa mukaan.

Onks petu hankkinut enskan taas?
Vai onko niitä petuja enemmänkin susirajan toisella puolella :mrgreen:
Avatar
jarikettu
Viestit: 66
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 9:30 am
Pyörä: susuki 650 rse
Paikkakunta: kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja jarikettu »

Entäs missäs ja mitä Yamato puuhailee ja luurailee?
Kirjoittelehan tällekin alueelle ja lähde mukaan jonossa ajelemaan... :)
Avatar
srbg
Viestit: 793
Liittynyt: Ti Tammi 02, 2007 9:38 pm
Pyörä: 990s
Paikkakunta: Leppävirta-area

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja srbg »

jonkko kirjoitti:
srbg kirjoitti:Juu passaa mainiosti. Oisko vaikka siinä lepiksen nesteellä kaffekupin äärellä klo 10?
Petukin olis ilmeisesti tulossa mukaan.

Onks petu hankkinut enskan taas?
Vai onko niitä petuja enemmänkin susirajan toisella puolella :mrgreen:
Saattaa noita petuja enemmänkin olla, mutta kyllä tämä ihan sama petu on ku ennenkin.
Dominaattorin laittoi.
Sami
Avatar
750 tohtori
Viestit: 43
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:05 pm
Pyörä: 690 enduro
Paikkakunta: leppävirta

Viesti Kirjoittaja 750 tohtori »

Makkaranpaisto kuulostaa hyvältä :P ....juu minä yritän kans keretä matkaan mukaan... jos tulee este matkaan niin ilmoitan aamulla samille...
Avatar
jarikettu
Viestit: 66
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 9:30 am
Pyörä: susuki 650 rse
Paikkakunta: kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja jarikettu »

Koetahan ihmeessä päästä mukaan!

Minä muuten lupasin ottaa sinappia mukaan...ihan vaan tiedoksi.
Avatar
srbg
Viestit: 793
Liittynyt: Ti Tammi 02, 2007 9:38 pm
Pyörä: 990s
Paikkakunta: Leppävirta-area

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja srbg »

Tossapa kuvia tästä päivästä. Ei mitenkään toiminnantäyteisiä kylläkään vaan ihan fiilistely-kuvia vaan.http://picasaweb.google.com/srbg73/15809Paraytys#
Sami
jussimh
Viestit: 782
Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
Pyörä: KTM 950 Adventure
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja jussimh »

Tuossa Minun fotoja.
Liitteet
epäjumala.jpg
zidi.jpg
750tohtori.jpg
Petu.jpg
Jarin tyylinäyte.jpg
Kolovesi.jpg
onnellisen oloinen motoristi.JPG
srbg eksyksissä.jpg
Aina kiireinen mansikanviljelijä
Avatar
srbg
Viestit: 793
Liittynyt: Ti Tammi 02, 2007 9:38 pm
Pyörä: 990s
Paikkakunta: Leppävirta-area

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja srbg »

Hienoja kuvia jussilta, mutta tuo ekakuvan nimi sai mut repeemään :lol: :lol: :lol:
Sami
Avatar
750 tohtori
Viestit: 43
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:05 pm
Pyörä: 690 enduro
Paikkakunta: leppävirta

Viesti Kirjoittaja 750 tohtori »

Hienoja kuvia ja jostain kuvastakin huomasi että hauskaa oli.. :lol: , syksyn mittaan vielä uusiksi... ja kaljallekkin vielä kerkesin 8)
jussimh
Viestit: 782
Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
Pyörä: KTM 950 Adventure
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja jussimh »

srbg kirjoitti:Hienoja kuvia jussilta, mutta tuo ekakuvan nimi sai mut repeemään :lol: :lol: :lol:
Olisi se voinut kuulua näinkin: KTM on jumalasi, älä pidä muita jumalia...
Aina kiireinen mansikanviljelijä
Vastaa Viestiin