Mitkä öljyt teidän pyörässä?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Mitkä öljyt teidän pyörässä?
delvakki super 1400 15w-40
Motorex 10w-50 ohjekirjan mukaan...
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
- SORATIE
- Pyörä: YAMAHA TDM 850
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Tosiessa nyt Gulfin 20w50 ja toisessa pennzoil 20w50 koneessa
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Mobil Racing 4T 15w50 kun tarjoustalosta sitä edukkaasti saa.
- Jani-SRI
- Pyörä: 530exc,690RALLY
Oljykeskustelut on aina virkistavia
Vaikka tassa kysyttiinkin vain pyorassa kaytetysta oljysta, ei mielipiteista, en malta olla heittamatta bensaa liekkeihin ja lisata pari linkkia aiheesta auto oljy vs mopo oljy.
http://www.vfrworld.com/tex_vfr/tech/oil.htm
http://www.xs11.com/xs11-info/tech-tips ... cycle.html
Tietysti kaikki netista loytyva ei valttamatta ole faktaa

Vaikka tassa kysyttiinkin vain pyorassa kaytetysta oljysta, ei mielipiteista, en malta olla heittamatta bensaa liekkeihin ja lisata pari linkkia aiheesta auto oljy vs mopo oljy.
http://www.vfrworld.com/tex_vfr/tech/oil.htm
http://www.xs11.com/xs11-info/tech-tips ... cycle.html
Tietysti kaikki netista loytyva ei valttamatta ole faktaa
.....Ja kayntiin palmun alta 
Teboil 15w40 super hpd, eli Teboilin vastinen maatilan yleisöljyistä vaihtui repsoil:n 15w50 moto öljyksi. Tuo repsoilin öljy on halvin 15w50 mopokäyttöön tarkoitettu mineraaliöljy, joka on mulla vastaan tullut. Toimii darrassa ihan ok. Kytkin luistaa kuten ennenkin, vaihteet menee päälle.
Tuo Teboilin öljy oli lähinnnä talvisäilytys öljynä, mutta tälle keväälle sillä olen about 1000 km ajanut. Kytkin piti, edelliseltä syksyltä muistikuva, että kytkin luistaa isoilla vaihteilla.
Tuo Teboilin öljy oli lähinnnä talvisäilytys öljynä, mutta tälle keväälle sillä olen about 1000 km ajanut. Kytkin piti, edelliseltä syksyltä muistikuva, että kytkin luistaa isoilla vaihteilla.
Louisin procycle 20w-50 mineraalit. Oikeen simmosta moottoripyöräöljyä 18e/4l. Kytkin haisee yhtä pahalle kuin castroleillakin ja vaihteistokin kolahtelee. Siihen auttaisi lähinnä pyörän vaihto. Seuraavaksi varmaan sitten Neste Specialia tai Shell X100. Kumpaa sattuu löytymään.
Aikasemmissa öljyn suhteen nirsommissa koneissa käytin Teboilin Superbike 15w50 täyssynteettistä. Hyvin sekin hondan ja kotarin twineissä toimi. 30e/4l ja saa monesta marketista.
Aikasemmissa öljyn suhteen nirsommissa koneissa käytin Teboilin Superbike 15w50 täyssynteettistä. Hyvin sekin hondan ja kotarin twineissä toimi. 30e/4l ja saa monesta marketista.
- jani
- Lakupilotti
- Pyörä: Laku
Aiemmin Delvakkia, nyt on tallin nurkassa 200 l tynnyri Neste Turbo LXE 10W40 SYNTEETTISTÄ, jota olen käyttänyt kaikissa vehkeissä kesät talvet, myös Lakussa. Enpä ole huomannut mitään eroa kytkimen tai vaihteiden toiminnassa enkä öljynkulutuksessa. Ei ollut kovin kallistakaan tuo LXE, 2,30 €/litra.
Make & Laku
Where ever you go, there you are !
Where ever you go, there you are !
latasin tennariin teboil monitra plussaa, samaa käyttäny wr:ssä jo pitkään.
Pienillä halvennuksilla 55e 10l pönikkä
Pienillä halvennuksilla 55e 10l pönikkä
- Kalpa
- Pyörä: Husaberg FE 390
Mun mopolla on koko 125h/4000km ajettu delvacilla, ei mitään valittamista. Nyt kokeilen miten teboilin 15w50 superbike öljy toimii.
Ihan päin persettä, kygä paljon liukkaampi kuin ennen ja vapaata ei löydy sitten millän jos kone käynnissä.
Seuraavaks takas delvacciin.
Ihan päin persettä, kygä paljon liukkaampi kuin ennen ja vapaata ei löydy sitten millän jos kone käynnissä.
Seuraavaks takas delvacciin.
"ajaa niin ettei satu mitään"
Valvoline Racing VR1 10W-60
Onkos tuo valvoline ihan tämän kylän motonetin tuotteita?
Jep, viiden litran kannu maksoi viisikymppiä.skuikka kirjoitti:Onkos tuo valvoline ihan tämän kylän motonetin tuotteita?
-
kuramopotin
- Pyörä: cube
Mobil 1, 5w-50 autoöljyt. Pelaa samanlailla ku mopoöljyilläkin.