Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2009
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- HarMi
- Pyörä: Surly Instigator, DMR Bolt Long
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2009
Motokuski etsii reipasvauhtista ajoseuraa ti tai ke illalle.
routaisten peltojen pehtoori
Terve!
Nyt olen saanut kesäasunnon kuntoon ja alkaa aikaakin löytymään viikkoisiin ajeluihin.
Seurailen tätä palstaa ja tulen varmasti mukaan ainakin arki-iltaisiin reissuihin.
HarMi on ilmeisesti menossa ajelemaan vain asfalttia?
Nyt olen saanut kesäasunnon kuntoon ja alkaa aikaakin löytymään viikkoisiin ajeluihin.
Seurailen tätä palstaa ja tulen varmasti mukaan ainakin arki-iltaisiin reissuihin.
HarMi on ilmeisesti menossa ajelemaan vain asfalttia?
- HarMi
Kyl moto kulkee myös soralla ja metsässä. Ajoilta keskiviikkona.Maikki_S kirjoitti:HarMi on ilmeisesti menossa ajelemaan vain asfalttia?
OK, käy mulle. Majapaikkana mulla on kuitinmäki. Kerrotko paikan mistä lähdetään ja suurinpiirtein aikataulua?HarMi kirjoitti:Kyl moto kulkee myös soralla ja metsässä. Ajoilta keskiviikkona.Maikki_S kirjoitti:HarMi on ilmeisesti menossa ajelemaan vain asfalttia?
Ja tottakai muutkin kiinnostuneet saapuu sitten paikalle?!?
Numeroni on: nolla neljä nolla 5866795 / Mikko
- Pyörä: KTM SE, Husse fe 501
Moi.Maikki_S kirjoitti:OK, käy mulle. Majapaikkana mulla on kuitinmäki. Kerrotko paikan mistä lähdetään ja suurinpiirtein aikataulua?HarMi kirjoitti:Kyl moto kulkee myös soralla ja metsässä. Ajoilta keskiviikkona.Maikki_S kirjoitti:HarMi on ilmeisesti menossa ajelemaan vain asfalttia?
Ja tottakai muutkin kiinnostuneet saapuu sitten paikalle?!?
Numeroni on: nolla neljä nolla 5866795 / Mikko
Minne ajattelitte ajella ja moneltako? Jos matka suuntautuu tuonne P-Kirkkonummi, Vihti, Karkkila suunnille ja lähtö olisi 17:00 jälkeen niin voisin tulla mukaan.
- Matti
HarMi ottaa ilmeisesti tuohon kantaa paremmin. Itselleni kävisi hyvin tuo kello 17:00 jälkeinen aloitus.
- HarMi
Voi v*tunv*ttu. Kotari telakalla, tod.näk. en pääse ajamaan tällä viikolla.
KarMa kirjoitti:
Minne ajattelitte ajella ja moneltako? Jos matka suuntautuu tuonne P-Kirkkonummi, Vihti, Karkkila suunnille ja lähtö olisi 17:00 jälkeen niin voisin tulla mukaan.
- Matti
HarMi kun ei nyt ole lähdössä niin tehdäänkö niin, että mennään vaikka kahdestaan. Itse en tunne paikallisia maastoja/teitä ollenkaan. Soittelisitko mulle vaikka suoraan, niin saadaan asia eteenpäin?
- mek
- Pyörä: V-Strom 800 DE
- Viesti:
Jos satutte ajamaan Vihdin ohi Karkkilaan päin, niin voisin hypätä Suonpääntieltä peesiin. Sitä te kuitenkin ajatte, kun se on soratie, eli Veikkolasta Tervalammen ohi Ojakkalaan, Suonpääntietä Vihtiin ja Kourlantietä Olkkalaan? Laittakaa vaikka tekstiviestiä tai soitelkaa, jos sattuu reitille, 0505725226Maikki_S kirjoitti:KarMa kirjoitti:
- Matti
HarMi kun ei nyt ole lähdössä niin tehdäänkö niin, että mennään vaikka kahdestaan. Itse en tunne paikallisia maastoja/teitä ollenkaan. Soittelisitko mulle vaikka suoraan, niin saadaan asia eteenpäin?
-Markku
Tämän ensikertalaisen ajot jäivät lyhyeen. Tai eiväthän ne edes alkaneet.
Aamulla menin töihin Pegasolla ja työpäivän päätyttyä aikeeni oli lähteä Bembölen kaffetuvalle odottelemaan muuta seuruetta. Kaikki ei kuitenkaan mennyt niin jouhevasti, vaan startin vapaakytkin päättikin sanoa sopimuksensa irti. Oireena on siis se, että startti kyllä pyörii, muttei nappaa moottoria siihen mukaan.
Vika on varoittanut itsestään harvoin, tosin silloin se on jäänyt vain puolen sekunnin tai sekunnin ajaksi juntturaan.
Pari palomiestä oli takana työntämässä eikä saatu laitetta käyntiin sateen liukastaman asfaltin johdosta.
Vapaakytkinkään ei avautunut pyörän edestakaisin vekslauksesta.
Huomenna kokeiltava ilmeisesti uudestaan käyntiin ja mahdollisesti vielä auton kanssa hinaten.
Onko porukoilla jotain ensiapua konstia, jotta pääsisin pyörän kanssa Saloon viikonloppuna?
Tuleville ajoille olen tulossa mukaan kunhan peli on taas vaihteeksi kunnossa.
Aamulla menin töihin Pegasolla ja työpäivän päätyttyä aikeeni oli lähteä Bembölen kaffetuvalle odottelemaan muuta seuruetta. Kaikki ei kuitenkaan mennyt niin jouhevasti, vaan startin vapaakytkin päättikin sanoa sopimuksensa irti. Oireena on siis se, että startti kyllä pyörii, muttei nappaa moottoria siihen mukaan.
Vika on varoittanut itsestään harvoin, tosin silloin se on jäänyt vain puolen sekunnin tai sekunnin ajaksi juntturaan.
Pari palomiestä oli takana työntämässä eikä saatu laitetta käyntiin sateen liukastaman asfaltin johdosta.
Vapaakytkinkään ei avautunut pyörän edestakaisin vekslauksesta.
Huomenna kokeiltava ilmeisesti uudestaan käyntiin ja mahdollisesti vielä auton kanssa hinaten.
Onko porukoilla jotain ensiapua konstia, jotta pääsisin pyörän kanssa Saloon viikonloppuna?
Tuleville ajoille olen tulossa mukaan kunhan peli on taas vaihteeksi kunnossa.
Onko viikonloppuna jollain kiinnostusta lähteä (vieläkin soralla täysin aloittelijan) kanssa ajelemaan johonkinsuuntaan?
Antti
Antti
- HarMi
Kotkotin on kunnossa taas ja torstaina ajetaan mototourinkia maaseudun rauhassa isolla tankilla. Lähtö klo 16 bembölen kaffetuvalta.
Tuonne reissullehan voisi lähteä.HarMi kirjoitti:Kotkotin on kunnossa taas ja torstaina ajetaan mototourinkia maaseudun rauhassa isolla tankilla. Lähtö klo 16 bembölen kaffetuvalta.
Pitää vaan vaihtaa nappulat alle, kun on asfalttirenkaat nyt rata-ajojen takia.
Kiitos HarMi ahkerasta reissujen junailusta.
Pekka
- HarMi
Nyt on ainakin 1 vetomies mukana reissussa.Pekkavee kirjoitti:..Tuonne reissullehan voisi lähteä. Pitää vaan vaihtaa nappulat alle, kun on asfalttirenkaat nyt rata-ajojen takia...
Sommittelin kartalle n 270 km assu/sora reitin Lohjanjärven ja Hiidenveden ympäri. Reitin pitäis olla suht vauhdikas ja kotiin pitäis ehtiä ennen pimeän tuloa. Lähtö to klo 16 bembölen kaffetuvalta, ilmotelkaa jos tulette mukaan.
HarMi kirjoitti:Nyt on ainakin 1 vetomies mukana reissussa.Pekkavee kirjoitti:..Tuonne reissullehan voisi lähteä. Pitää vaan vaihtaa nappulat alle, kun on asfalttirenkaat nyt rata-ajojen takia...
Sommittelin kartalle n 270 km assu/sora reitin Lohjanjärven ja Hiidenveden ympäri. Reitin pitäis olla suht vauhdikas ja kotiin pitäis ehtiä ennen pimeän tuloa. Lähtö to klo 16 bembölen kaffetuvalta, ilmotelkaa jos tulette mukaan.
Moi. Kuullostaa hyvältä, voisin liittyä porullaan omalla kotkottimella, oppis vihdoin tän seudun ajopaikkoja. En oo tuolla kaffituvalla käyny aikaisemmin, mutta kait se jotenki löytyy. Mulla pyörä parkissa pasilassa, eli ajan sieltä ja koitan olla ajoissa tuvalla.
nolla viisi nolla 5948433
J