Hallienskaa Pohjolan Kurapyöräilijöille Ylöjärvellä
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Juhana
- Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
Re: Hallienskaa Pohjolan Kurapyöräilijöille Ylöjärvellä
Jaah,tarvii kyllä tulla paikalle,vaikka omat ajot on vähän niin ja näin,kun etuputket roiskii öljyt pihalle...
- Miikkuliks
- Pyörä: Ktm exc 450
- Viesti:
Ajoin 2 tuntia ja nyt on ihan poikki! Ekaa kertaa kävi tuolla ajamassa. porukan hitain.
Ktm Exc 450 Sillä ajetaan millä huvittaa!

Moro!
Ensimmäistä kertaa myös tuolla.
Lähdin ajelemaan mopolla kotiinpäin hieman ennen 24:00
Huomasin omatla kohdaltani että lisää ajoa ja haasteita tarvitaan...
Kyllä te muut ajoittekin komeesti.
Kiitos Ville!
Ensimmäistä kertaa myös tuolla.
Lähdin ajelemaan mopolla kotiinpäin hieman ennen 24:00
Huomasin omatla kohdaltani että lisää ajoa ja haasteita tarvitaan...
Kyllä te muut ajoittekin komeesti.
Kiitos Ville!
-Jevil-
"Jos sulla olis ollu vaihde päällä niin olisit jo perillä"
"Jos sulla olis ollu vaihde päällä niin olisit jo perillä"
Kiitoksia vaan kaikille mukana olleille! Minun osaltani ajot loppui vähän kesken, kun takahaarukka katkesi.
Mukavaa oli ja makkarat tuli syötyä!
Ensin heti ISO kiitos Villelle järjestelyistä kyllä oli hupaa.Vai tuli sulle tekniikka murheita ,kerkesit kumminkin jonkinverran ajella kun lähdin vähän ennen puolta yötä ja jäit silloin vielä ajeleen.Mulla tuli kanssa vähän tekniikka murheita ei meinaan tänään paljon istuskella kyllä sen verran "rekluse" punottaa.Mutta vielä tosta ajamisesta että kyllä on mukavaa käydä välillä hyppimässä tuolla hallilla kun on tullut viime ajat vaan koluttua noita metsä pätkiä ja lumi spooreja.Täytyy kyllä harrastaa tota pomppimista vähän useemmin. 
mitäs raati on mieltä, että kannattaako hitsauttaa alumiinihitsarilla? Kestääkö vai repeääkö sauman vierestä? Onko muilla käynyt tuollaista? Vähän vaikuttaa valuvialta, koska en mä nyt niiin lihava ole, että noin pitäisi käydä ks. kuva.
Uutta en ihan heti osta, koska on melko kallis (ovh.606€)
-
- 26042009.jpg
- (366.48 KiB) Tiedosto ladattu 189 kertaa
Jos painat yli 70kg genitaalisuojan kanssa, niin olet. Suosittelen jättämään pois makkaranpaiston. Siitä on tullut jo tapa näissä bileissä. Se keskeyttää ajon ja näköjään aiheuttaa keskeytyksiä välillisestikin.VAK kirjoitti: en mä nyt niiin lihava ole
Tai jos makkaraa on tarjolla jatkossakin, mä voin syödä sun ja muidenkin Nurmoonpanaanit.
Ja kiitti minunkin puolestani vielä ajotapahtuman Dynamolle, eli Villelle ja Harrille kuumasta yösaunasta.
Muutenkin hyvän ja aurinkoisen ajopäivän ilta meni hallin hämyssä rattoisasti. Toi mun ylensyönyt matkacrossini- tai paremimminkin makkaranpaistocrossini, on oikein sopiva laite siihenkin hikijumppaan. Vaikka olihan siellä turhan lyhkösen suorat mun makuun.
Ei tahtonut mopo mahtua kiperimmissä kurveissa kääntymään. Eikä se niillä pätkillä kiihdy ja jos kiihtyykin, ei se pysähdy. Niissä terävissä kaksareissa se löi ranteet solmun, tanko nitkahti kerran syliin ja iskut pyöräytti sisuskaluni uuten järjestykseen. Eli pientä säätöä olis kai jousiosastolle pitänyt tehdä. En silti vaivautunut. Menetteli se noillakin.
Sen yhden pöydän räpyttelin illan harjoittelun jälkeen puhtaasti yli. Siitä saavutuksesta tuli hyvä mieli.
Ketjuille päivä oli surma. Uuden nihkeät Didin vahvimmat vanheni vaihtokuntoon päivässä. Venyi crossatessa huomaamatta niimppalajo, että rasautteli viimeisellä kierroksella takahampaiden yli. Eipä ole aikoihin ihan näin rankkaa reissua tullut tehtyä.
Hämäriä kuvia täällä: http://picasaweb.google.fi/navikaattori ... qKq6Yi_-gE#
- Liitteet
-
- crossihalli -09 001.jpg
- (43.7 KiB) Tiedosto ladattu 501 kertaa
Mukavaa oli ja kaatumisesta huolimatta jäi hyvä mieli päivän ajeluista. Kaatumisen tuloksena hieman turvonnut kylki ja jumissa oleva selkä. Pyörästäkään ei hajonnu, kun kaasukahvan tuppi. Kiitokset auttajille, jotka varmisti että lisää vahinkoa ei pääse syntymään. Eka kerta hallissa ja yllätyin positiivisesti radasta, todella mukavaa pomputeltavaa.
- Miikkuliks
- Pyörä: Ktm exc 450
- Viesti:
Tässä on vähän liikkuvaa kuvaa hallista 25.4.2009 http://www.youtube.com/watch?v=kwkS_ekkGDw
- Liitteet
-
- IMG_7174.jpg
- (2.02 MiB) Tiedosto ladattu 31 kertaa
Ktm Exc 450 Sillä ajetaan millä huvittaa!

eilen putaroin ja 75kg(ilman mitään suojuksia) näytti puntari. Makkaran syönnistä en silti luovu! Nyt on tultu ns. epäjatkuvuuskohtaan. En pysty laihduttamaan, koska pyörä on telakalla. Toisaalta pyörä joutuu telakalle jos jatkan ajamista tämän pötsin kanssa. Miten tässä tilanteessa nyt pystyy laihduttamaan/kuntoilemaan?timo kirjoitti: Jos painat yli 70kg genitaalisuojan kanssa, niin olet. Suosittelen jättämään pois makkaranpaiston. Siitä on tullut jo tapa näissä bileissä. Se keskeyttää ajon ja näköjään aiheuttaa keskeytyksiä välillisestikin.
Tai jos makkaraa on tarjolla jatkossakin, mä voin syödä sun ja muidenkin Nurmoonpanaanit.
Jani M
- Pyörä: 690R -24 250 EXC-F -25 Gilera RC125 -90
Aika yllättävä vaurioVAK kirjoitti:mitäs raati on mieltä, että kannattaako hitsauttaa alumiinihitsarilla? Kestääkö vai repeääkö sauman vierestä? Onko muilla käynyt tuollaista? Vähän vaikuttaa valuvialta, koska en mä nyt niiin lihava ole, että noin pitäisi käydä ks. kuva.
Monenlaisissa kikottimissa näkee jatkettuja takahaarukoita, joten luulisi hitsauksen onnistuvan. Tosin ei se hitsaus sitä ainakaan vahvista, eikä liian jäsyltä vaikuta alunperinkään...
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
Heh- vai fysiikan, ei tän ikäisestä perheellisestä äijästä ole enää uhmaamaan kuin kotiintuloaikoja.
Niijja en mä mitään särkeny. Kaikki oli vaan lajille ominaista kulumista. Kotiin ajoin samalla mopolla, toisin kuin monet muut
-
Endurorepa
- Pyörä: Husaberg FE
- Viesti:
Ville Ylöjärvellä Sanveld Tulotiellä ja Toikkosta vastapäätä on hyvä alumiinihitsari. Itse hitsautin heillä mönkijän McPherson jalan, joka murtui laakeripesän kohdalta. Edelleen kunnossa.
Palailen juuri laivalla Dynaset hydraulilaitteiden kauppaturneelta. Kiva oli päästellä autolla pitkin Beneluxia mutta olisi vielä hauskempaa ollut olla siella.
Kiva kuulla, että porukalle tuli HIKI ja ilmeisti Al-runkomurtumia pahempia ei sattunut.
Tervetulleita kaikki uudelleen. Tv Endurorepa
Palailen juuri laivalla Dynaset hydraulilaitteiden kauppaturneelta. Kiva oli päästellä autolla pitkin Beneluxia mutta olisi vielä hauskempaa ollut olla siella.
Kiva kuulla, että porukalle tuli HIKI ja ilmeisti Al-runkomurtumia pahempia ei sattunut.
Tervetulleita kaikki uudelleen. Tv Endurorepa
Enduro, Cross ja ATV on parasta kuntoiluhikeä hymyssä suin.