vakuutuksista
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Lakupilotti
- Viestit: 1560
- Liittynyt: Ke Tammi 12, 2005 7:36 pm
- Pyörä: Laku
- Paikkakunta: Päntäne
Aika halpa vakuutus Lakupilotilla... Itsellä taitaa liikennevakuutuksen osa olla päälle 400e. Ja oli henkinen pakko ottaa täyskasko mukaan kun ei muuta omaisuutta ole kuin tuo pyörä.
Aloittavalle harrastajallehan tämä on kaikista kalleinta puuhaa kun ei bonuksia ole. Pyörän osamaksut vielä päälle. Meinaa välillä puhalluttaa noitten laskujen kanssa pienituloista...
-
vkoivu
- Viestit: 1784
- Liittynyt: To Tammi 20, 2005 12:59 am
- Pyörä: pyörät myyty
- Paikkakunta: Kouvola / Espoo
Mulla maksaa liikenne+täyskasko yhteensä hieman alle 400e/12kk (liikennevakuutuksesa bonareita 65), josta täyskaskon osuus vajaa puolet. Osakaskon ja täyskaskon hintaeroa kun jäi vajaa 150e/12kk nii otin samantien sen täyskaskon kun eipä sitä kovin pahasti tarvitse mopoa kiveen kolhaista, jotta 150e omvastuun turvin kannattaa käydä uusia osia yhtiöltä laskuttamaan. Saati sitten jos sattuu rikkomaan mopon pikkasen isommin.Lassi kirjoitti:Aika halpa vakuutus Lakupilotilla... Itsellä taitaa liikennevakuutuksen osa olla päälle 400e.
Re: vakuutuksista
Kauhajoki, Hyyppä
XRV750 93, tein juuri uuden liikennevakuutuksen IF:iin.
Perusvuosimaksu 407,23 €
Bonus 20 %, korkein mahdollinen bonus 70 % -81,45 €
Järjestöasiakkaan If Keskittäjäalennus 15 %, Metallityöväen Liitto ry - 48,87 €
Vuosimaksu yhteensä 276,91 €
Eli jos olis täydet 70 % bonukset ja keskittäjäalennukset hinta olisi 103,85 € / Vuosi
XRV750 93, tein juuri uuden liikennevakuutuksen IF:iin.
Perusvuosimaksu 407,23 €
Bonus 20 %, korkein mahdollinen bonus 70 % -81,45 €
Järjestöasiakkaan If Keskittäjäalennus 15 %, Metallityöväen Liitto ry - 48,87 €
Vuosimaksu yhteensä 276,91 €
Eli jos olis täydet 70 % bonukset ja keskittäjäalennukset hinta olisi 103,85 € / Vuosi
Re: vakuutuksista
Transalpilla liikennevakuutus Pohjolassa 12 kk. 194,06€.
- t.t.tammi
- Viestit: 2175
- Liittynyt: Ke Kesä 13, 2007 10:22 pm
- Pyörä: Pan European 1991
- Paikkakunta: paimio
- Viesti:
Re:
Kyllä on halpaa, pappikseen makso pelkkä liikennevakuutus 140euroo, nordeassa ja siinäkin oli jotain keskittämis- ja kanta-asiakasaletta.Lakupilotti kirjoitti:Lakun ympärivuotinen vakuutus IF:ssä 154 euroa, bonukset tapissa. Ruoka ja vaatteet on kalliita, moottoripyörät, niitten vakuutukset ja varaosat halapoja.
-
EsaM
- Viestit: 242
- Liittynyt: Ti Tammi 11, 2005 11:27 am
- Pyörä: Honda XR 600 + Sherco SER300
- Paikkakunta: Vaasa
Re: vakuutuksista
justiinsa tuloi kirje pohjolalta et vakuutusmaksut nousoo yleisten korjauskustannusten nousun johdosta tms. tairampa vaihtaa kirjat takaasi kauhavalle jos sais ees ton muutaman euron takaasin..
Samaan syssyyn taidan kysellä tajouksia muilta vak.yhtiöiltä ku alkaa tuntua p*rse*aiskaukselta koko homma.. liki 400 on hondas vakuutukset vaikka on 25 kw paperiis.. opiskelijan budjetis vaa tuntuu ja kaiken kukkuraksi moppe on rikki. tiärä sit olisko tää pitäny laittaa tonne v*itutusketjuun muuta taitaa olla myöhäästä pyllistää..
Kickstar my heart!
Re: vakuutuksista
BMW f650 -94
liikennevakkuutus 240e / 30%bonus / 2kk seisonta-aikaa
osakasko 64.60e
Turvassa vakkuutus
T.E
liikennevakkuutus 240e / 30%bonus / 2kk seisonta-aikaa
osakasko 64.60e
Turvassa vakkuutus
T.E
Re: vakuutuksista
Toivo kirjoitti:Transalpilla liikennevakuutus Pohjolassa 12 kk. 194,06€.
ja bonukset? kun mulla 356,68e ja siinä taitaa olla perus 20%
enkä tuota nyt kalliina pidä, halvin se mun kulkupeleistä jos ei polkupyörää lasketa.
- kurapyörä
- Viestit: 1534
- Liittynyt: La Heinä 23, 2005 12:32 pm
- Pyörä: Africa twin 750
- Paikkakunta: Teisko
Re: vakuutuksista
Pyöränä Honda africa twin 750 rd07
Vakuutus on if:ssä
Asuinpaikka: Tampere
Boonus 35%
Liikennevakuutus: 283,77e (keskittäjäalenus 12%)
Liikennevakuutus+osakasko (keskittäjäalenus 12%) yht 339,73
Vakuutus koko vuoden
Vakuutus on if:ssä
Asuinpaikka: Tampere
Boonus 35%
Liikennevakuutus: 283,77e (keskittäjäalenus 12%)
Liikennevakuutus+osakasko (keskittäjäalenus 12%) yht 339,73
Vakuutus koko vuoden
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Re: vakuutuksista
ja bonukset? kun mulla 356,68e ja siinä taitaa olla perus 20%
enkä tuota nyt kalliina pidä, halvin se mun kulkupeleistä jos ei polkupyörää lasketa.
Bonuksia sen verran kuin 39 vuodessa kerkiää tulla.
enkä tuota nyt kalliina pidä, halvin se mun kulkupeleistä jos ei polkupyörää lasketa.
Bonuksia sen verran kuin 39 vuodessa kerkiää tulla.