Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on La Loka 19, 2019 7:13 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Nevercold
ViestiLähetetty: Ti Joulu 18, 2012 11:25 pm 

Pyörä: FE 390
Lämmintä kylmää kyytiä! Moottoripyörän kyyti on kylmää - jopa kesälläkin. NEVERCOLD kuitenkin lämmittää motoristia ajokauden alusta loppuun. Vaikka kahvat ovat kylmät, niin sormet ovat lämpimät, kun kädessä on elektroniset lämpökäsineet. Jos vanhoissa ajokäsineissä on tilaa, voit käyttää myös kädenlämmittimiä. Ennen paleli helposti yläkroppaa, mutta nyt elektroninen lämpöliivi lämmittää ajoasun alla. Lisäakulla lämpöä riittää koko päiväksi, ja auto/mp-laturilla pidemmäksikin aikaa. (Huom! kannattaa ottaa yksi koko normaalia ulkovaatekokoa pienempänä) Varpaanlämmitin ajokengän sisällä pitää jalat lämpiminä. Nevercold tuotteilla on 12kk takuu. Nevercold tuotteet sopii niin metsä kuin pilkkimiehillekkin ja kaikkeen ulkoiluun.

http://www.biketema.fi/nevercold-lampot ... c-312.html

joulukuun loppuun mennessä tilatut tuotteet kulkee ilman postikuluja Itellan kyydillä.

Profiili  

Viestin otsikko: Re: Nevercold
ViestiLähetetty: Ke Joulu 19, 2012 1:34 am 

Pyörä: Gessu
Painossa oleva BMW-kerholehti sisältää kokemusperäistä juttua Nevercold-tuotteista. Lehti pitäisi ehtiä jouluksi postilaatikoihin.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Joulu 19, 2012 11:00 am 

Pyörä: 4xtohtori
Tilaisin heti hanskat,kun tietäisin koon,mikä on sopiva :oops:

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Joulu 19, 2012 11:33 am 

Pyörä: Gessu
gixxerman kirjoitti:
Tilaisin heti hanskat,kun tietäisin koon,mikä on sopiva :oops:

Ei sinulla sattuisi olemaan Rukan hanskaa vertailukohdaksi? Nevercoldissa on reilu mitoitus. Minulle Rukan hanskoissa 11 on sopiva, Nevercoldin L on aika lähelle samaa kokoa, ehkä vähän väljempi.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Joulu 19, 2012 3:42 pm 

Itse L koon hanskoja käyttävänä, tilaisin nyt ainakin ohuemmista (alushanskoista) koon M. Taas jos ottaisi paksumman niin ehkä koko L olisi sopivampi, mutta mielestäni tuo Paksumpi hanska (Oregon)

On enenmmän ulkoilu, laskettelu, kalastus hanska. kun taas Ontario ohut sopii esim. Rossi, työ, ym kintaiden alle. esim metsästykseen erinomaiset paksumpi hanska vaan sivuun ja noilla pystyy jo ampumaan. Ontariossa vastuslanka kiertää sormien ympäri hanskan reunalla kun taas oregonissa on vastus lätkä kämmenen selkäpuolella.

Oregonia löytyy sovitettavaksi koko L ja Ontario hanskaa koko M Tampereella pystyy koittamaan.

Nuo sovitus hanskat on ollut kerran näytteillä ajotapahtumassa ja voin kyllä niitäkin lähettää kokeiltavaksi ja ostaa saa -15%:lla

Noista lämpö-liiveistä on ihmiset kovasti tykännyt, ja itsekkin koittaneena voin todellakin suositella ainakin Nevercoldin lippulaivaa yukonia.

Tällä hetkellä olis sovitus/näyttö tuotteissa:

Oregon hanska koko L -15%
Ontario hanska koko M -15%
Dakota pohjalliset -15%

Muuten loppuvuoteen mennessä tilatut Nevercold tuotteet -10%

Kysy info(at)biketema.fi

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Joulu 19, 2012 5:48 pm 

No,perhana,minulle tulemaan ne Oregonit L-kokoiset esittelyparit.Yv:tä lähetetty

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Joulu 19, 2012 7:11 pm 

Oregonit on nyt kokeilu matkalla.

Muut on vielä vailla uutta omistajaa. Nyt jäljellä olevat yhdessä esittelyssä olleet.

Ontario hanskat koko M -15%

Dakota pohjalliset -15%

Muut Nevercold tuotteet -10% vuoden loppuun mennessä tehdyistä tilauksista. (EI vara-akut ja laturit)

http://www.biketema.fi/nevercold-lampot ... c-312.html

info@biketema.fi

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Syys 23, 2014 5:47 pm 

Pyörä: ...jos joku mopo toimii,niin xt?
Kuinkas hyvin nämä Nevercold lämpöhanskat kestävät käyttöä,sanotaanko nyt oregon-malliset?
Voiko ihan huoletta käyttää kuten tavallisiakin hanskoja,ettei ratkee ja kulu kovin nopsaan :roll:

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Syys 30, 2014 8:08 am 

Ainakin mulla jo kaksi talvea menty ongelmitta.Konttamisesta en mitään sano,kun ei sellaista ole käynyt niin,että hanskat ottaisivat vastaan.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY