Sen verran piti tehdä tuotekehitystä, että nuo uuden rekisterikilven telineen putukihveliharjan ontot alumiiniputket piti korvata adventure rallyn jälkeen umpikamalla (12mm) , ei ontto alumiini kestä poppareiden kanssa
korjattu typoja...
Suzuki DR750 S -89
Valvoja: Moderaattorit
Re: Suzuki DR750 S -89
-too Big to fail-
-
- Viestit: 496
- Liittynyt: Ma Joulu 05, 2011 3:32 pm
- Pyörä: suzuki
Re: Suzuki DR750 S -89
Entä, jos olis täyttänyt uretaanilla ne putket.
Tein aikoinaan koiralle pulkanvetoa varten aisat alusta ja täytin ne uretaani vaahdolla.
Jäykistyivät merkittävästi ja ovat vieläkin käytössä.
Noissa ei kylläkään tule sitä tärinän vaikutusta, mutta kuitenkin.
Tein aikoinaan koiralle pulkanvetoa varten aisat alusta ja täytin ne uretaani vaahdolla.
Jäykistyivät merkittävästi ja ovat vieläkin käytössä.
Noissa ei kylläkään tule sitä tärinän vaikutusta, mutta kuitenkin.
Re: Suzuki DR750 S -89
Olis voinut toimiakkin. Uretaania on kuitenkin esim joissain komposiittikoteloissa tukena. Mulla oli noissa putkien mutkakakohdissa silikonia, mutta se joustaa liikaa, ei toiminut.
-too Big to fail-
Re: Suzuki DR750 S -89
Ihan ok toimii Ricorin palikat keulassa ja lisäsäiliö Wilpertti takana. Ehkä keulaa pitää päivittää niin saisi säädettäväksi.
Tämän kesän koeponnistus oli pohjankankaalla. Muuten ei oikeen vapaat sopinu, hyvä että tuohon vkl .
pehmeässä kivempi ajella 15-50 välityksillä (15-48 vakio), tarkoittaa 5 vaihteella noin 110kmh 5000rpm.
Voimaa voisi hiekassa olla lisää, mutta vähän mietityttää noiden BST:n kanssa pelaaminen...
Muutama kesäfiilistely
edit:linkkien korjailua...
Tämän kesän koeponnistus oli pohjankankaalla. Muuten ei oikeen vapaat sopinu, hyvä että tuohon vkl .
pehmeässä kivempi ajella 15-50 välityksillä (15-48 vakio), tarkoittaa 5 vaihteella noin 110kmh 5000rpm.
Voimaa voisi hiekassa olla lisää, mutta vähän mietityttää noiden BST:n kanssa pelaaminen...
Muutama kesäfiilistely
edit:linkkien korjailua...
-too Big to fail-