Kawasaki KLR600 koneremontti ja ylläpitoa.
Valvoja: Moderaattorit
Ei ihan 44e:llä saanut mutta melkeen. Eli jos joku tarvii filtteriä niin on nyt ylimääräisenä, kun pyörä tuli myytyä. viewtopic.php?p=63061satusetä kirjoitti:Sumekon palveluun hermostuneena tilasin sitten Briteistä K&N filtterin. Aikasemmin oli Stormilla tilaus vetämässä, mutta unohtivat mainita, että eivät ko. filtteriä enään saa. Postien kanssa noin 44e ja nyt enään odotellaan pakettia postista, että pääsee asentamaan.
-
- Viestit: 203
- Liittynyt: Su Tammi 21, 2007 10:58 pm
- Pyörä: XT1200Z 2012
- Paikkakunta: Koskenkorva
laakereille löytyi korvaava tuote inalta HN1010, pitää huomenna soitella mistä sais tilattua. Ehkä vielä ajellaan tänä syksynä. O
En saanut juuri tuota laakeria vaan vähempineulainen HK1010 pari on tulossa. Ketju ei ole kauhean venynyt mutta ohjarit sais piakkoin vaihtaa.
Laakerit tuli ja kone on kasassa uusilla öljyillä. Muutama kymmenen kilometriä koeajettu vesisateessa ja toimii niinkuin ennenkin, kone on jopa hiljaisempi kuin ennen.
En saanut juuri tuota laakeria vaan vähempineulainen HK1010 pari on tulossa. Ketju ei ole kauhean venynyt mutta ohjarit sais piakkoin vaihtaa.
Laakerit tuli ja kone on kasassa uusilla öljyillä. Muutama kymmenen kilometriä koeajettu vesisateessa ja toimii niinkuin ennenkin, kone on jopa hiljaisempi kuin ennen.
Re: Kawasaki KLR600 koneremontti ja ylläpitoa.
Kuinkas nämä vanhat KLR:rät ovat kestäneet?...ei jutuista päätellen hurjan hyvin
Öljynkulutus tuntuu olevan enemmänkin sääntö kuin poikkeus?...mistälie johtunee yleensä?
..muuten vaikuttaa mukavalta pyörältä.
Öljynkulutus tuntuu olevan enemmänkin sääntö kuin poikkeus?...mistälie johtunee yleensä?
..muuten vaikuttaa mukavalta pyörältä.
Foorumin "sekakäyttäjä"
-
- Viestit: 203
- Liittynyt: Su Tammi 21, 2007 10:58 pm
- Pyörä: XT1200Z 2012
- Paikkakunta: Koskenkorva
Re: Kawasaki KLR600 koneremontti ja ylläpitoa.
Mä myin vehkeen pois kun ei talous kestänyt kahta koneen aukaisua kesässä ja muutenkin tykkään ajelusta ennemmin. Transalp tuli tilalle, ja vaikka oli yli satkun ajettu niin toimii paremmin. Nyt on taas vaihe että ei ole kurapyörää ollenkaan. VFR800 pyöränä nyt jonkin aikaa.
-
- Viestit: 20
- Liittynyt: Su Marras 30, 2008 2:31 pm
- Pyörä: yz250f ex klr 600
- Paikkakunta: Alavus
Re: Kawasaki KLR600 koneremontti ja ylläpitoa.
tere täältäkin! tänään tuli kausi avattua juuri tuollaisella klr kawalla:) muutama vuosi sitten sen hommasin ja sitä öljyä tais mennä enemmän ku pensaa tätä samaa juttu sarjaa lueskelin ja sain monta hyvää vinkkiä esim takomäntä tuli hommattua sieltä sveitsin maalta! pytty oli vissii aika soikea ja kyllä sitä koneistamollakin ihmeteltiin että oli vissiin aika paljon! viimme kesä sillä tulikin jo sitte ajeltua ilman sitä savu pilveä perässä eikä mulla kyllä muuten siitä mitään pahaa sanottavaa oo! etu jousitusta ja jarrua tuli päivitettyä tälle kesää ja hyvin tuntui toimivan! taakse olis vielä tarkoitus laittaa levy jarru jahka täs ehtii!