Markon SE:n lisätankki

Täällä voit esitellä oman rakennusprojektisi ja kadehtia muiden projekteja.

Valvoja: Moderaattorit

marko.virkajarvi
Viestit: 225
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 11:00 am
Paikkakunta: VILPPULA

Markon SE:n lisätankki

Viesti Kirjoittaja marko.virkajarvi »

Tällainen siitä tuli:
Liitteet
DSC01156.JPG
(95.24 KiB) Tiedosto ladattu 517 kertaa
DSC01159.JPG
(88.05 KiB) Tiedosto ladattu 583 kertaa
DSC01161.JPG
(107.01 KiB) Tiedosto ladattu 613 kertaa
DSC01164.JPG
(84.59 KiB) Tiedosto ladattu 641 kertaa
jaket
Viestit: 1033
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 1:37 pm
Pyörä: 1050 S3, R1200GS 2010

Viesti Kirjoittaja jaket »

mielenkiintoinen ratkaisu. mitenkäs se bensa siirtyy päätankkiin? joutuuko endottaan? :D
Avatar
Adventure
Viestit: 407
Liittynyt: To Touko 26, 2005 12:45 pm
Paikkakunta: Luopioinen

Viesti Kirjoittaja Adventure »

Siinähän on takaseinässä selvä rekkarikilven paikka....

Mikähän on jonkun akrapovicin sisätilavuus? Vois olla aika metka laittaa änkkärin kuoriin lisäsäiliö, jonka täyttökorkki osoittais taaksepäin niinkuin pakoputken pääkin... Saa käyttää ideaa.

-Tero-
Avatar
PilcQ
Viestit: 364
Liittynyt: Su Heinä 24, 2005 11:36 am
Pyörä: Honda XRV 750 -96
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PilcQ »

Adventure kirjoitti:Vois olla aika metka laittaa änkkärin kuoriin lisäsäiliö, jonka täyttökorkki osoittais taaksepäin niinkuin pakoputken pääkin... Saa käyttää ideaa.
Hehee, haluaisinkin nähdä muiden ilmeen kun päräyttää huoltoasemalle ja alkaa laskea bensaa "pakoputkeen"... :wink:

-Jukka-
-
Jukka Talja & XRV750
marko.virkajarvi
Viestit: 225
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 11:00 am
Paikkakunta: VILPPULA

Viesti Kirjoittaja marko.virkajarvi »

jaket kirjoitti:mielenkiintoinen ratkaisu. mitenkäs se bensa siirtyy päätankkiin? joutuuko endottaan? :D
Onhan siinä korkki kun tarkkaan tsiigaa :D
Avatar
AnttiL
Viestit: 3017
Liittynyt: Su Loka 30, 2005 12:51 am
Pyörä: exc
Paikkakunta: ROI

Viesti Kirjoittaja AnttiL »

Mikäli kuvatuksia oikein tulkitsen, niin bensaa ei koskaan varsinaisesti siirretä päätankkiin vaan menee suoraan kaasareille (kuva bensaletkusta jossa T-haara :wink: , varsinainen salapoliisi :lol: )
antti
marko.virkajarvi
Viestit: 225
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 11:00 am
Paikkakunta: VILPPULA

Viesti Kirjoittaja marko.virkajarvi »

roiala kirjoitti:Mikäli kuvatuksia oikein tulkitsen, niin bensaa ei koskaan varsinaisesti siirretä päätankkiin vaan menee suoraan kaasareille (kuva bensaletkusta jossa T-haara :wink: , varsinainen salapoliisi :lol: )
Niinhän se on.
marko.virkajarvi
Viestit: 225
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 11:00 am
Paikkakunta: VILPPULA

Viesti Kirjoittaja marko.virkajarvi »

marko.virkajarvi kirjoitti:
jaket kirjoitti:mielenkiintoinen ratkaisu. mitenkäs se bensa siirtyy päätankkiin? joutuuko endottaan? :D
Onhan siinä korkki kun tarkkaan tsiigaa :D
En lukenut vissiin kysymystä oikein :? Tankatessa on takatankin korkki avattava tai gaso ei pääse sinne mutta ajaessa ei pitäis olla tarvetta mihinkään tavallisuudesta poikkeavaan ainakaan teoriassa. En ole vielä ajellut takatankin kanssa kuin ihan pienen koeajon.
Avatar
IceFire
Viestit: 533
Liittynyt: La Syys 24, 2005 9:51 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja IceFire »

Jos päätankki on täynnä niin tulee bensat pihalle, kun avaa takakorkin, jos siis päätankin pinta on korkeammalla kuin takatankin.
-Eero K
Avatar
Hannu^
Viestit: 376
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 11:45 am
Pyörä: CRF450X
Paikkakunta: Ljusdal/Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Hannu^ »

Eikös tuohon olisi näppärämpi pistää tuon T-palan tilalle sellainen ventiilillä oleva haarotin josta voi määrätä että kumpi linja on käytössä juurikin estääkseen tuon IceFiren mainitseman ongelman? :wink:
Nopeat elävät
Kuolleet eivät
marko.virkajarvi
Viestit: 225
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 11:00 am
Paikkakunta: VILPPULA

Viesti Kirjoittaja marko.virkajarvi »

IceFire kirjoitti:Jos päätankki on täynnä niin tulee bensat pihalle, kun avaa takakorkin, jos siis päätankin pinta on korkeammalla kuin takatankin.
Tuon nyt hoksaa vähän tyhmempikin vaikkapa sähkömies :lol:
Vastaa Viestiin