Siinähän on takaseinässä selvä rekkarikilven paikka....
Mikähän on jonkun akrapovicin sisätilavuus? Vois olla aika metka laittaa änkkärin kuoriin lisäsäiliö, jonka täyttökorkki osoittais taaksepäin niinkuin pakoputken pääkin... Saa käyttää ideaa.
Adventure kirjoitti:Vois olla aika metka laittaa änkkärin kuoriin lisäsäiliö, jonka täyttökorkki osoittais taaksepäin niinkuin pakoputken pääkin... Saa käyttää ideaa.
Hehee, haluaisinkin nähdä muiden ilmeen kun päräyttää huoltoasemalle ja alkaa laskea bensaa "pakoputkeen"...
Mikäli kuvatuksia oikein tulkitsen, niin bensaa ei koskaan varsinaisesti siirretä päätankkiin vaan menee suoraan kaasareille (kuva bensaletkusta jossa T-haara , varsinainen salapoliisi )
roiala kirjoitti:Mikäli kuvatuksia oikein tulkitsen, niin bensaa ei koskaan varsinaisesti siirretä päätankkiin vaan menee suoraan kaasareille (kuva bensaletkusta jossa T-haara , varsinainen salapoliisi )
jaket kirjoitti:mielenkiintoinen ratkaisu. mitenkäs se bensa siirtyy päätankkiin? joutuuko endottaan?
Onhan siinä korkki kun tarkkaan tsiigaa
En lukenut vissiin kysymystä oikein Tankatessa on takatankin korkki avattava tai gaso ei pääse sinne mutta ajaessa ei pitäis olla tarvetta mihinkään tavallisuudesta poikkeavaan ainakaan teoriassa. En ole vielä ajellut takatankin kanssa kuin ihan pienen koeajon.
Eikös tuohon olisi näppärämpi pistää tuon T-palan tilalle sellainen ventiilillä oleva haarotin josta voi määrätä että kumpi linja on käytössä juurikin estääkseen tuon IceFiren mainitseman ongelman?