Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Su Huhti 05, 2020 9:19 am

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 17 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Su Marras 29, 2015 7:16 pm 

Liittynyt: Ma Huhti 18, 2005 6:47 pm
Viestit: 165
Paikkakunta: Lahti
Pyörä: F 800 GS, TE 610 E -99
Mielestäni lohkojen väliin ei kuulu tiivistettä vaan Loctite 510 riittää. Näin oli ainakin v.2006 TE610:n moottorissa ja aivan samanlaiselta tuo moottori näyttää. Samoin esim. v. 2000 410/610 dual sportien varaosakirja ei tiivistettä tunne, siksi se puuttunee tiivistesarjastakin.

Akselien sivuttaisvälyksiin tiivisteellä on merkitystä, mutta lieneekö tuosta sitten todellista toiminnallista haittaa?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Marras 30, 2015 10:02 am 
Avatar

Liittynyt: Su Tammi 11, 2009 9:31 pm
Viestit: 329
Paikkakunta: Kaenuu
Pyörä: Focus Bat Boy
Tiiviste kyllä oli, kun purin lohkot auki. Joku oli jopa liiman lätrännyt tiivisteen sekaan lisäksi, eli saituuttaan on kone jossain välissä käytetty auki, kun melkein kaikki paikat on kasattu liiman kanssa takasin :twisted:
Tässä oppii sen, jos liimat tursuaa konee tiivistepinnoista, niin eipä sillo vehkeestä kovin hyvää huolto olla pidetty. Esim. täysitiivistesarja tässä tapauksessa makso 55€ kotiin kuljettuna, että ei koko remppaan paljoa näy.

Tuota päittäisväljystä koittelin vaihteiston osalta, kun koekäytin lohkot nipussa ja ilman mitään tiivistetä, niin väljyyttä ei ollut yhtään, niin päädyin tiivisteellä kasaamiseen.

_________________
Tuppi nurin...


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 17 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com