Laitetaanpas tännekin päivitystä jos jotain sattuu nakerteluni kiinnostamaan.
Eli nyky kunnossa pyörässä WP 50 Extreme keula, kottaraisen etuvanteella + jarrulla, Hesslerin pumppukaasaripaketti, Hessler nokka, Sebringin pönttö, Wilbersin säädettävä takaiskari + sopiva jousi.
Takahäkki tehty alumiinista, kuten myös ilmansuodatinkotelo (2* KTM 450 crossisuodatin), LiPo-akku (900g , pehmeiden takalaukkujen pidikkeet... Hiilikuituinen etu"häkki" johon kerätty sulakkeet ym selkeästi näkyville indikoivan sulakepohjan kera. Tuplaxenon hiilarietukatteeen läpi kurkistelee.
Katteet on mitä on mutta ajoa vartenhan tämä on tehty
Riku
Linkki kuviin:
https://plus.google.com/photos/11296319 ... mNaMnJaFSA
DR 800 SR43 rakentelua
Valvoja: Moderaattorit
-
- Viestit: 57
- Liittynyt: Ke Kesä 20, 2007 8:20 pm
- Pyörä: KTM Superadventure R
- Paikkakunta: Jyväskylä
DR 800 SR43 rakentelua
- Don't force it, get a bigger hammer -