Honda XL600R -83
Valvoja: Moderaattorit
Re: Honda XL600R -83
pitihän nuo käydä mittaamassa jotta ei jää kaivelemaan. 0.3mm oli päittäisvälys.
siis oikeat oli nuo vanhatkin renkaat.
siis oikeat oli nuo vanhatkin renkaat.
Re: Honda XL600R -83
tätä projektia ei suinkaan ole haudattu. tässä on vaan kesänmittaan ollut kaikenlaista pientä...
Re: Honda XL600R -83
yritetääs tätäkin taas jatkaa. afrikkalainen palelkoon ensi talven ja pienempi mopo lämpimään.
kai se on purettava sitten kokonaan kun kerran aloitin...
öljypumpun venttiili oli jämähtäny auki asentoon, vesihiontaa ja taas pelaa. mitekäs päin tuo mäntä pitäis oikeesti olla
ja puuttuuko tuolta jokin tiiviste? osaluetteloista löytyy monta versiota samalle vuosimallille.
kai se on purettava sitten kokonaan kun kerran aloitin...
öljypumpun venttiili oli jämähtäny auki asentoon, vesihiontaa ja taas pelaa. mitekäs päin tuo mäntä pitäis oikeesti olla
ja puuttuuko tuolta jokin tiiviste? osaluetteloista löytyy monta versiota samalle vuosimallille.
Re: Honda XL600R -83
osat pesty ja runko valmis puhallettavaksi.
pikkusen piti tuikata tigillä kun oli pienet halkeamat.
varmuuden vuoksi laitoin "uuden" öljypumpun tulemaan kun ei tuo vanha herätä luottamusta.
magneettoon pitäis löytää ulosvedin niin pääsis kattomaan tuon rotan syömän hammaspyörän kohtalon. ilmeisesti 5.vaihde?
pikkusen piti tuikata tigillä kun oli pienet halkeamat.
varmuuden vuoksi laitoin "uuden" öljypumpun tulemaan kun ei tuo vanha herätä luottamusta.
magneettoon pitäis löytää ulosvedin niin pääsis kattomaan tuon rotan syömän hammaspyörän kohtalon. ilmeisesti 5.vaihde?
Re: Honda XL600R -83
lisää purkamista...
etupää toimii jotenkin, stefat ei vuoda juurikaan mutta liike on hieman "tahmeaa". olkoon toistaiseksi tuollainen.
ohjauslaakerit vois uusia, ainakin alempi oli selvästi kulunut. pitäis vaan jotenkin saada tuo laakerikehä pois hajottamatta pölysuojaa.
mittarin pyörittäjä oli liimalla kasattu muovinen versio. jos jollakin pyörii ylimääränen nurkissa niin saa tarjota. liikkuvat osat oli kunnossa joten pelkkä runkokin riittää.
en tosin tiedä onko alkup. myös muovia...
etupää toimii jotenkin, stefat ei vuoda juurikaan mutta liike on hieman "tahmeaa". olkoon toistaiseksi tuollainen.
ohjauslaakerit vois uusia, ainakin alempi oli selvästi kulunut. pitäis vaan jotenkin saada tuo laakerikehä pois hajottamatta pölysuojaa.
mittarin pyörittäjä oli liimalla kasattu muovinen versio. jos jollakin pyörii ylimääränen nurkissa niin saa tarjota. liikkuvat osat oli kunnossa joten pelkkä runkokin riittää.
en tosin tiedä onko alkup. myös muovia...
Re: Honda XL600R -83
Amerikan paketti saapui. öljypumppu, vieressään pumpun testaus laite...
jos antais pumpulle juotavaa ja pyöräyttäis porakoneella niin eiköhän toiminta varmistu. venttiilissä jonkinlainen tiiviste näkyy olevan, vanhassa tuota ei näkynyt.
maalikauppa nosti kädet pystyyn kun tilasin "honda monza red R-110" maalia, maalit jäi jouluksi saamatta. mikähän tunnettu värikoodi olis vastaava????
jos antais pumpulle juotavaa ja pyöräyttäis porakoneella niin eiköhän toiminta varmistu. venttiilissä jonkinlainen tiiviste näkyy olevan, vanhassa tuota ei näkynyt.
maalikauppa nosti kädet pystyyn kun tilasin "honda monza red R-110" maalia, maalit jäi jouluksi saamatta. mikähän tunnettu värikoodi olis vastaava????
Re: Honda XL600R -83
taas nytkähti eteenpäin. ulosvetäjän tein itse ja säästin.
runko kävi maalarilla ja hienohan siitä tuli.
runko kävi maalarilla ja hienohan siitä tuli.
Re: Honda XL600R -83
pakkaspäivien puhteina putsailin ja kunnostin pikkuosia.
svingin laakerit oli jokseenkin "huonossa" kunnossa, ei ollut parantunut enää vaseliinia lisäämällä
taitaa olla tuo akselikin pilalla.
no, uudet laakerit on jo matkalla, jostain vielä tuo akseli...
svingin laakerit oli jokseenkin "huonossa" kunnossa, ei ollut parantunut enää vaseliinia lisäämällä
taitaa olla tuo akselikin pilalla.
no, uudet laakerit on jo matkalla, jostain vielä tuo akseli...
Re: Honda XL600R -83
etupään sovittelua etupäässä. lohkotkin irtaantui suosiolla toisistaan ja pääsi näkemään vaihteiston kunnon. vain viitosvaihteen ratas
on ottanut itseensä jostain syystä. muutama alumiinilastu löytyi pohjalta, lienee nokkaketjun tekosia.
on ottanut itseensä jostain syystä. muutama alumiinilastu löytyi pohjalta, lienee nokkaketjun tekosia.
- enska
- Viestit: 843
- Liittynyt: Su Syys 11, 2005 12:54 pm
- Pyörä: ei oo nyt
- Paikkakunta: Suolahti/Äänekoski/Konnevesi
Re: Honda XL600R -83
Ne 5 vaihteen rattaat antautuu, kun rytkytetään menemään isolla vaihteella pienillä kierroksilla.
CR125R -89, TS125X -87, XT550 -82, XL600R -84, XL600R -87, XR650R -03, Africa twin RD07 -95, KTM 990adv -06, KTM 950adv GO!!!!!!! -04, KTM SuperEnduro -07, Suzuki DR-Z400 -05, Yamaha Wr450f -06, KTM EXC450 -13
Re: Honda XL600R -83
näin täälläkin asiaa arveltiin. tuon kuluneen vastapeluri kuitenkin näyttää olevan kunnossa ja olisi isompi työ
vaihtaa niin aattelin jos vaihtais vaan tuon kuluneen. mistähän vaan löytäis pelkän rattaan tai ratasparin? kokonaisia vaihteistoja on kyllä tarjolla vaikka kuinka...
vaihtaa niin aattelin jos vaihtais vaan tuon kuluneen. mistähän vaan löytäis pelkän rattaan tai ratasparin? kokonaisia vaihteistoja on kyllä tarjolla vaikka kuinka...
Re: Honda XL600R -83
kaasarit syyniin. vivustossa vähän klappia mutta muuten taitaa olla kunnossa.
jostain pitäisi löytää tietoa alkup. suuttimista ja neulojen asennosta yms. säädöistä?
jostain pitäisi löytää tietoa alkup. suuttimista ja neulojen asennosta yms. säädöistä?
Re: Honda XL600R -83
ja löytyikin mm. suutin koot ja bensan pinta. neulan korkeus pitää pähkäillä kuvista.
ennestään tutut sivut mutta oli otettava silmä käteen ja luettava uudelleen...
ennestään tutut sivut mutta oli otettava silmä käteen ja luettava uudelleen...