KTM 350 2T -89

Täällä voit esitellä oman rakennusprojektisi ja kadehtia muiden projekteja.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
t.t.tammi
Viestit: 2236
Liittynyt: Ke Kesä 13, 2007 10:22 pm
Pyörä: Pan European 1991
Paikkakunta: paimio
Viesti:

Re: KTM 350 2T -89 ylläpitoo... alustan ihmettelyy

Viesti Kirjoittaja t.t.tammi »

Oli siinä puolikuut mut toi mäntähän tuppaa painuu alas siinä vaiheessa ku jousta pistää paikoilleen niin silleen pidin kiinni kolosta.

edit: eli linkin kuvan näköinen on
http://1drv.ms/Z6BUrp
Teemu Paimiosta
"epäonnistumisen vaara on olemassa kun kyvytön ohjaa halutonta tekeen viratonta hommaa...."
Mopo-/ajelukuvia:Onedrive ja vimeo
THA
Viestit: 3711
Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
Pyörä: Yamaha ja TM
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: KTM 350 2T -89 ylläpitoo... alustan ihmettelyy

Viesti Kirjoittaja THA »

Okei, on se sama 8)
Kyllähän se tosiaan putoo, mut muutaman huoltokerran jälkeen oot jo niin nopee että saat kiinni ajoissa :)
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
Avatar
t.t.tammi
Viestit: 2236
Liittynyt: Ke Kesä 13, 2007 10:22 pm
Pyörä: Pan European 1991
Paikkakunta: paimio
Viesti:

Re: KTM 350 2T -89 ylläpitoo... alustan ihmettelyy

Viesti Kirjoittaja t.t.tammi »

On se hauska peli :mrgreen:
Ainakin panssariurilla ja hiekkaharjuilla.
Kolmosellaki ku pääs vetoalueelle niin oli kuulemma aika lennokkaan näköist menoo, hiuka se ehkä mieluusti kampee pystyyn. :lol:

Ei välttämättä kaikista nopein tapa edetä mutta kuski viihtyy...

Vekarajärvellä tuli siis temuttuu perjantaista sunnuntaihin, bensaa palo ihan kiitettävästi mutta muuten pyörä toimi hienosti.
Vain mittarinpyöritin hajos ja toista ketjunkiristintä piti vähän säätää(oikoa).

Jousituski toimi nyt ihan kelvollisesti, tosin en oo tollasessa maastossa ajanut kuin pikkuadvella niin ei osaa paljoo vaatiikkaan....
Muutama hyppy meni päin vastapattii eikä ollu mitään katastrofin aineksii, eikä tainnu kumpikaan pää ees pohjata.

Jalkatapit on kyl aivan liian kapeat, on jalkapohjat vähä hellänä edellee.

Nyt tuli vaihdettuu öljyt ja ilmanputsari on kuivumassa odottaen öljyämistä.

Virittelin biltsun alukahvansuojii paikoilleen kun nykyiset muovilärpäkkeet ei salli kytkinvaijerin säätöö ilman työkaluja mutta yllättäen toinen sisempi kiinnike on hukas :evil: Justiinsahan (2007) mä noi ostinki...

Taitaa mennä sunnuntain endurosafari eripari karjiksilla, no se on varmaan pienin murhe... Saas nähä miten kytkinkäsi kestää ku tuota ei millään yhdel tai oikein kahdellakaan sormella luistateta. :roll:

Yllättävän hyvin tolla 7" H4:lla näkee, kypärävalo pitää kyl olla apuna ettei tuu iha pimeetä jos stumppaa tai jotain.

Vasemmalla käyntiinpotkiminenki rupee jo luonnistaan.
Teemu Paimiosta
"epäonnistumisen vaara on olemassa kun kyvytön ohjaa halutonta tekeen viratonta hommaa...."
Mopo-/ajelukuvia:Onedrive ja vimeo
THA
Viestit: 3711
Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
Pyörä: Yamaha ja TM
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: KTM 350 2T -89 ylläpitoo...

Viesti Kirjoittaja THA »

Kuulostaa hyvälle, älä koita nykyaikasia kisapyöriä, ainakaan keulia ;)
Kiksi vasurilla on oikeesti ihan helkkarin hyvä: sit kun oot jossain rinteessä ja tarttis seisoo oikeella puolen mopoo ja potkasta vasurilla niin on muuten vaikeeta jos kiksi oikeella vs. oot vasemmalla puolen mopoo ja kiksi kans, jolloin oikeella! Mulla kun oli 400cc burgeri niin tykkäsin oikeesti siitä kiksistä vasemmalla, se kun ei uudellakaan akulla kesälläkään kylmästä startilla heränny. Toki sain jo kolmannella potkulal ikinä sen käyntiin, mutta rinteessä potkimiset oli se isoin juttu. On tosi hankalaa sieltä "väärältä" puolen sit "väärällä" jalalla potkia - kun kiksi oikeella.
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
Avatar
t.t.tammi
Viestit: 2236
Liittynyt: Ke Kesä 13, 2007 10:22 pm
Pyörä: Pan European 1991
Paikkakunta: paimio
Viesti:

Re: KTM 350 2T -89 ylläpitoo...

Viesti Kirjoittaja t.t.tammi »

Riippuu kai miten päin onnistuu rinteeseen parkkeeraamaan et kumpi puoli pare..

Oon mä ainakin neljä kertaa ollu vuokrapyörällä enskasafarilla et tiiän et kakspuakki nelari ois paljon helpompi ajaa, ainaki enskapolul. Mut ei oo tarkoituskaan säännöllisesti olla kiertämässä enskapolkuja, katotaan sit ku naperot vähä vanhempii...
Teemu Paimiosta
"epäonnistumisen vaara on olemassa kun kyvytön ohjaa halutonta tekeen viratonta hommaa...."
Mopo-/ajelukuvia:Onedrive ja vimeo
THA
Viestit: 3711
Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
Pyörä: Yamaha ja TM
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: KTM 350 2T -89 ylläpitoo...

Viesti Kirjoittaja THA »

Oukei, tuli ekana mieleen foorumin perustapaus, eli lähdetään kevyempään ja pian ollankiin kisapyörän kans naimisissa, sori :D Itsekin tavallaan sen reitin kulkenu, NX250:n ostin alun perin, puolessa tunnissa pääsin 50-100m paikallista enskapolkua ja sit kisaenskalla pääsinkin jo 2-3km :) - mut mulla oli kyllä alun alkaenkin tähtäin poluille. Kisoihin... ei missään nimessä!
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
Avatar
t.t.tammi
Viestit: 2236
Liittynyt: Ke Kesä 13, 2007 10:22 pm
Pyörä: Pan European 1991
Paikkakunta: paimio
Viesti:

Re: KTM 350 2T -89 ylläpitoo...

Viesti Kirjoittaja t.t.tammi »

Rane iski
Kuva

Eli pakoputkiklemmari ja jatkomutterilla siihe kiinni, ei tullu nätti mutta pysynee.

Kiinnike on varmaan samas paikas jemmas kuin jammun varavaihdepoljin. :roll:

Kyl tuntu jammu aika möhkölt ku äsken kävin autoremppaan hakees lisää työkaluja ja jarrut äkäsiltä. Kotariinki vois kattoo jonkun exc:n jarrupääsylinterin niin jättäis tuon jemmaan jos/kun joskus haluu orkkiskuosiin.
Teemu Paimiosta
"epäonnistumisen vaara on olemassa kun kyvytön ohjaa halutonta tekeen viratonta hommaa...."
Mopo-/ajelukuvia:Onedrive ja vimeo
THA
Viestit: 3711
Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
Pyörä: Yamaha ja TM
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: KTM 350 2T -89 ylläpitoo...

Viesti Kirjoittaja THA »

Tulikohan nyt oikee kuva? Äläkä laita EXC:stä pääsylkkyä, vaan Nissin, sit sulla on parempi jarru kun nykykotareissa vakiona ;)
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
vanhakääpä
Viestit: 496
Liittynyt: Ma Joulu 05, 2011 3:32 pm
Pyörä: suzuki

Re: KTM 350 2T -89 ylläpitoo...

Viesti Kirjoittaja vanhakääpä »

Onko se oheisen kuvan näköinen?
Kierre on M6
Liitteet
002_800x449.jpg
Avatar
t.t.tammi
Viestit: 2236
Liittynyt: Ke Kesä 13, 2007 10:22 pm
Pyörä: Pan European 1991
Paikkakunta: paimio
Viesti:

Re: KTM 350 2T -89 ylläpitoo...

Viesti Kirjoittaja t.t.tammi »

Tarkoittaako et rane on onnistunut jossei sitä erota :mrgreen:
On oikee kuva.

Biltsun linkist näkee kiinnikkeen, tosin sielläkään ei oo oikeeta kokoo enää
http://images.biltema.com/PAXToImageSer ... 2000022837

Noin kuuskyt kilsaa tuli eilen tahkottuu enskapolkuu, mopo toimis kyllä mut äijää vähä meinaa kolottaa ja kivistää.
Kytkinkäsiki kesti hyvin ku ei juur tarvinnu luistattaa...

Aika paljon annoin luultavasti tasoitusta vuokrapyörillä ajaville, ei noilla säädöillä ainakaan ihan huoletta voinu ajella kivii päin, vaan tahto viskoo niistä mihin sattuu.

Mut hauskaa oli. :mrgreen:

Tankillisella ei olis selvinny....

Minkä ikäne Nissini ja mistä pelistä kannattais kattoo?
80-luvun at:n ei varmaan oo sitä mitä tarkoitit, sellane ku olis jo.

edit: tuolta sais uutenakin kohtuu hintaan
http://ahvalaracing.kotisivukone.com/tu ... id=23/&p=1


edit2: köröttelyvireoi Lopelta
https://vimeo.com/106263580
https://vimeo.com/106263582
Viimeksi muokannut t.t.tammi, Ti Syys 16, 2014 1:18 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Teemu Paimiosta
"epäonnistumisen vaara on olemassa kun kyvytön ohjaa halutonta tekeen viratonta hommaa...."
Mopo-/ajelukuvia:Onedrive ja vimeo
vanhakääpä
Viestit: 496
Liittynyt: Ma Joulu 05, 2011 3:32 pm
Pyörä: suzuki

Re: KTM 350 2T -89 ylläpitoo...

Viesti Kirjoittaja vanhakääpä »

Pitää huomenna katsoa.
Muistaakseni 97 dr mulla oli tollaiset.


Ne on samanlaiset, kun aikaisemmassa kuvassa, sorry.
Aksuko
Viestit: 58
Liittynyt: Pe Heinä 18, 2014 5:50 pm
Pyörä: Suzuki DR650SE

Re: KTM 350 2T -89 ylläpitoo...

Viesti Kirjoittaja Aksuko »

Viihdyttäviä ajovideoita sulla tuolla Vimeo-tilillä! Tuli yön ratoksi muutamia katseltua.

Näyttää muuten hienolta pyöreä lamppu enskassa, ilman muovikatetta. Pitää varmaan itsekin viritellä.
Avatar
kimmokekki
Viestit: 1512
Liittynyt: Pe Huhti 13, 2012 7:30 pm
Pyörä: KTM 530 exc-R
Paikkakunta: tervakoski

Re: KTM 350 2T -89 ylläpitoo...

Viesti Kirjoittaja kimmokekki »

Tän halvemmalla ei kai uutta saa Kuva
aina tavoitettavissa ?
0440800172
kimmokecki@gmail.com
THA
Viestit: 3711
Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
Pyörä: Yamaha ja TM
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: KTM 350 2T -89 ylläpitoo...

Viesti Kirjoittaja THA »

Rupesin oikein miettiin et niin, miks helkutissa se AT:n pääsylkky ei kävis? Sama kierre kuin uudemmissa, jos sulla on siihen banjopultti yhdelle letkulle niin kiinni ja menoks! Kato nyt kummiskin että jotenkin edes osuu, säiliöhän on iso mutta niin on vanhoissa pyörissä muutenkin, voi tietty olla että joku juttu unohtu nyt ihan kokonaan...
AJP:n kanssa voi varaosien saanti olla vähän nihkeetä, onneksi tarvikkeenakin saa mm. briteistä. AJP meni muistaakseni nurin 2011. Muistan tän kirkkaasti kun olin niin onnellinen että oma pyörämallini oli vielä tunnokkailla ja hyvillä AJP:n jarruilla (pikkuiset jo Bremboilla), toisaalta vähän huolissani varaosien suhteen. Noi AJP:n kilkkeet mitä Ahvalalla on ovat siis niitä Racing -osia, ei mitään mopo AJP:tä (tiivisteiden muodotkin erilaisia), on kyllä viimesen päälle hyviä.
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
Avatar
kimmokekki
Viestit: 1512
Liittynyt: Pe Huhti 13, 2012 7:30 pm
Pyörä: KTM 530 exc-R
Paikkakunta: tervakoski

Re: KTM 350 2T -89 ylläpitoo...

Viesti Kirjoittaja kimmokekki »

AT:ssä on 12.5mm jarru pääsylinteri
aina tavoitettavissa ?
0440800172
kimmokecki@gmail.com
Vastaa Viestiin