KTM 350 2T -89
Valvoja: Moderaattorit
- t.t.tammi
- Viestit: 2236
- Liittynyt: Ke Kesä 13, 2007 10:22 pm
- Pyörä: Pan European 1991
- Paikkakunta: paimio
- Viesti:
Re: KTM 350 2T -89 ylläpitoo...
Ei oo moisist havaintoo mut iha noin pimeetä ei ollu mitä videolla näyttää.
- t.t.tammi
- Viestit: 2236
- Liittynyt: Ke Kesä 13, 2007 10:22 pm
- Pyörä: Pan European 1991
- Paikkakunta: paimio
- Viesti:
Re: KTM 350 2T -89 ylläpitoo...
Kisakoneelta ostin -92 vuoden krossista muovit ja jalkatapit. Leveemmät ja pidemmät jalkatapit siis haussa. Niistä ois joutunu maksaan pientoimituslisän niin ostin siis muovitkin.
Läjästä siis etuloksu sopi suoraan
Jos ens kerral ei tulis kurat naamaan...
Jalkatapeista on kuvii ja juttuu tuolla viewtopic.php?f=6&t=33589
Läjästä siis etuloksu sopi suoraan
Jos ens kerral ei tulis kurat naamaan...
Jalkatapeista on kuvii ja juttuu tuolla viewtopic.php?f=6&t=33589
-
- Viestit: 326
- Liittynyt: Ma Touko 28, 2012 3:59 pm
- Pyörä: MT604E, Frigerio 250F7, Bonneville
- Paikkakunta: Ruhtinansalmi
Re: KTM 350 2T -89 ylläpitoo...
tulipa hyvä mieli, kun luin tän topicin
Kyl se pitää tuo kakstahti saada ajoon pikimiten
Kyl se pitää tuo kakstahti saada ajoon pikimiten
- t.t.tammi
- Viestit: 2236
- Liittynyt: Ke Kesä 13, 2007 10:22 pm
- Pyörä: Pan European 1991
- Paikkakunta: paimio
- Viesti:
Re: KTM 350 2T -89 ylläpitoo...
No hyvä jos tuosta joku saa motivaatiota
Itellähän tän harrastaminen on melkoista hakuammuntaa kun tuon ollessa uusi niin ite vielä viilasin ja ropasin tunturi sporttii, tosin iän puuttuessa ajelin samoja polkuja ku nyttenkin.
Mitään järkeähän tälläsessä ei ole kun jollain uudemmalla perus 4T 250 enskalla oon taatusti nopeempi enskapolulla ja vähemmän puhki.
Mutta kyllä vaa aina hymyilyttää kun pääsee vähän enempi kaasua availeen.
Kiitokset myös lehtileikkeestä
Itellähän tän harrastaminen on melkoista hakuammuntaa kun tuon ollessa uusi niin ite vielä viilasin ja ropasin tunturi sporttii, tosin iän puuttuessa ajelin samoja polkuja ku nyttenkin.
Mitään järkeähän tälläsessä ei ole kun jollain uudemmalla perus 4T 250 enskalla oon taatusti nopeempi enskapolulla ja vähemmän puhki.
Mutta kyllä vaa aina hymyilyttää kun pääsee vähän enempi kaasua availeen.
Kiitokset myös lehtileikkeestä
- t.t.tammi
- Viestit: 2236
- Liittynyt: Ke Kesä 13, 2007 10:22 pm
- Pyörä: Pan European 1991
- Paikkakunta: paimio
- Viesti:
Re: KTM 350 2T -89 ylläpitoo...
Tänään jarrulevylukkoa laikatessa (meni avain poikki) huomasin että on toine jarrupala melko ohut.
Löysin kohtuullisen palanki mutta yllättäen ei tappi aukee.
Ei taida tarvikkeena saada M8x47 tappia?
On viel iha normi kierre.
No pitänee laittaa tilausta vaikkei perjantaiksi varmasti kerkiäkkään.
Lunttilappu
RETAINING BOLT M8X47 '87
56513210400
Palat BRAKE PAD SET ORGANIC 243
Hinta: 28.44 €
Tuotekoodi: 56513209544
BRAKE PAD SET SINTERED 518
Hinta: 28.44 €
Tuotekoodi: 56513209444
Satulan tiivisteet
REPAIR KIT D=28MM FRONT
Hinta: 13.16 €
Tuotekoodi: 56513250400
REPAIR KIT D 25MM rear
* = Ei luultavasti enään saatavana. Varmista saatavuus
Hinta: 11.39 €
Tuotekoodi: 56513350400
Satulat ilmeisesti Grimecat
edit.
Kyllä mun piti palat tilata jo aikapäivii sitten mutta näemmä en sit oo saanut aikaseks
Löysin kohtuullisen palanki mutta yllättäen ei tappi aukee.
Ei taida tarvikkeena saada M8x47 tappia?
On viel iha normi kierre.
No pitänee laittaa tilausta vaikkei perjantaiksi varmasti kerkiäkkään.
Lunttilappu
RETAINING BOLT M8X47 '87
56513210400
Palat BRAKE PAD SET ORGANIC 243
Hinta: 28.44 €
Tuotekoodi: 56513209544
BRAKE PAD SET SINTERED 518
Hinta: 28.44 €
Tuotekoodi: 56513209444
Satulan tiivisteet
REPAIR KIT D=28MM FRONT
Hinta: 13.16 €
Tuotekoodi: 56513250400
REPAIR KIT D 25MM rear
* = Ei luultavasti enään saatavana. Varmista saatavuus
Hinta: 11.39 €
Tuotekoodi: 56513350400
Satulat ilmeisesti Grimecat
edit.
Kyllä mun piti palat tilata jo aikapäivii sitten mutta näemmä en sit oo saanut aikaseks
- t.t.tammi
- Viestit: 2236
- Liittynyt: Ke Kesä 13, 2007 10:22 pm
- Pyörä: Pan European 1991
- Paikkakunta: paimio
- Viesti:
Re: KTM 350 2T -89 ylläpitoo...
Ihan turhaa paniikkia... Olihan tuos viel pintaa
Tappiki nöyrty.
Lisäkannulle hieno alusta ja kännylle kotelo.
Iso tankki olis kyl poikaa, ei oo vaan missää näkyny.
Ketjui sai taas kiristää melko paljon, ei liene pitkäikäiset noi didin ert2:set...
Tappiki nöyrty.
Lisäkannulle hieno alusta ja kännylle kotelo.
Iso tankki olis kyl poikaa, ei oo vaan missää näkyny.
Ketjui sai taas kiristää melko paljon, ei liene pitkäikäiset noi didin ert2:set...
- t.t.tammi
- Viestit: 2236
- Liittynyt: Ke Kesä 13, 2007 10:22 pm
- Pyörä: Pan European 1991
- Paikkakunta: paimio
- Viesti:
Re: KTM 350 2T -89 ylläpitoo...
Niin se vaan vanhus taas pelitti koko talvirallireissun, sopivan pienii teitä niin mukavahan tuolla on ajaa, eikä ees persus puudu.
Hikiki tuli jossain vaiheessa.
Takahäkkikään ei näytä ottaneen nokkiinsa bensakanisterin kantamisesta. No toisaalta ei sitä täysinäistä kanisterii ihan kauhean montaa kymmentä kilsaa tarvinnu kantaa.
Jarruosiiki tilailin, toivottavasti tulee oikein näköset. Harmittavasti tiivisteitä ei enää saanu orkkiksina.
Hikiki tuli jossain vaiheessa.
Takahäkkikään ei näytä ottaneen nokkiinsa bensakanisterin kantamisesta. No toisaalta ei sitä täysinäistä kanisterii ihan kauhean montaa kymmentä kilsaa tarvinnu kantaa.
Jarruosiiki tilailin, toivottavasti tulee oikein näköset. Harmittavasti tiivisteitä ei enää saanu orkkiksina.
-
- Viestit: 3711
- Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
- Pyörä: Yamaha ja TM
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
Re: KTM 350 2T -89 ylläpitoo...
Oon saattanu mainita ennenkin, mutta varmuuden vuoksi: oothan kyselly noita osia myös Niemitalolta, Timpalta?
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- t.t.tammi
- Viestit: 2236
- Liittynyt: Ke Kesä 13, 2007 10:22 pm
- Pyörä: Pan European 1991
- Paikkakunta: paimio
- Viesti:
Re: KTM 350 2T -89 ylläpitoo...
On ainaki menny ohi jos oot maininnu. Pitää kysellä tiivisteitä ja ehkä jotain muutakin.
Tapit löyty orkkiksena mutta jarrupalat jouduin hakeen stormilta. EBC FA132 ja löyty hyllyst.
Osakuvissa oli joku pelti mäntien ja palan välissä, oliskohan joku lämpösuoja?
Tuossa on niin paljon tilaa että sen voi tehä vaikka vanhasta palastaki.
Piikkirenkaat sais ottaa pois ja sit voiski kurkata miltä mäntä näyttää...
Arkikulkineet taas vaan vie hyvää harrasteaikaa...
Tapit löyty orkkiksena mutta jarrupalat jouduin hakeen stormilta. EBC FA132 ja löyty hyllyst.
Osakuvissa oli joku pelti mäntien ja palan välissä, oliskohan joku lämpösuoja?
Tuossa on niin paljon tilaa että sen voi tehä vaikka vanhasta palastaki.
Piikkirenkaat sais ottaa pois ja sit voiski kurkata miltä mäntä näyttää...
Arkikulkineet taas vaan vie hyvää harrasteaikaa...
- t.t.tammi
- Viestit: 2236
- Liittynyt: Ke Kesä 13, 2007 10:22 pm
- Pyörä: Pan European 1991
- Paikkakunta: paimio
- Viesti:
Re: KTM 350 2T -89 ylläpitoo...
Mahdoinkohan vähä hätäillä tuon vaihdon kans....
Aika hyvältähä tuo näyttää melkein 26-vuotiaaks.
http://1drv.ms/1QwuHXZ
Aika hyvältähä tuo näyttää melkein 26-vuotiaaks.
http://1drv.ms/1QwuHXZ
- t.t.tammi
- Viestit: 2236
- Liittynyt: Ke Kesä 13, 2007 10:22 pm
- Pyörä: Pan European 1991
- Paikkakunta: paimio
- Viesti:
Re: KTM 350 2T -89 ylläpitoo...
Vihdoin sain tuon työn alle, eikä siinä kauaa sit mennytkään.
Ei ollu paljoo karstaa
Sylinterin mutteri vähän ahdisti, piti vähän avainta hioo että mahtu väliin
Sylinterissä ei näkynyt oikein mitään, vihreet on muksujen piirrustuksia työtasoon mitkä heijastuu
Läpätki näytti ehjilt mutta uudet tulee tilal
Männässäkään ei ollu ku pari jotain pientä kulumaa, kokemustahan mulla ei oo kakstahtisista kuin mopoista mutta yllättävän siistiltä näyttää omaan silmään. Siis ottaen huomioon että tää on vielä alkuperäinen.
Kasaaminen vielä jäi kun muistin että neulalaakeri oli kans paketissa mutta ei ollutkaan ja kaasarin ja ilmaboxin välinen kumilortto anto periks. Samalla tietty vois tsekata kaasarin ja osia odotelles ehkä ruuvata piikit pois alta...
Ei ollu paljoo karstaa
Sylinterin mutteri vähän ahdisti, piti vähän avainta hioo että mahtu väliin
Sylinterissä ei näkynyt oikein mitään, vihreet on muksujen piirrustuksia työtasoon mitkä heijastuu
Läpätki näytti ehjilt mutta uudet tulee tilal
Männässäkään ei ollu ku pari jotain pientä kulumaa, kokemustahan mulla ei oo kakstahtisista kuin mopoista mutta yllättävän siistiltä näyttää omaan silmään. Siis ottaen huomioon että tää on vielä alkuperäinen.
Kasaaminen vielä jäi kun muistin että neulalaakeri oli kans paketissa mutta ei ollutkaan ja kaasarin ja ilmaboxin välinen kumilortto anto periks. Samalla tietty vois tsekata kaasarin ja osia odotelles ehkä ruuvata piikit pois alta...
- t.t.tammi
- Viestit: 2236
- Liittynyt: Ke Kesä 13, 2007 10:22 pm
- Pyörä: Pan European 1991
- Paikkakunta: paimio
- Viesti:
Re: KTM 350 2T -89 ylläpitoo... männänvaihtoa
Neulalaakeria ei enää saa orkkiksena uutta, mites vanhan voi tuomita? Riittääkö ettei oo kulumaa neuloissa ja kehys ehjä?
-
- Viestit: 326
- Liittynyt: Ma Touko 28, 2012 3:59 pm
- Pyörä: MT604E, Frigerio 250F7, Bonneville
- Paikkakunta: Ruhtinansalmi
Re: KTM 350 2T -89 ylläpitoo... männänvaihtoa
Ei tuo sattus oleen samankokonent.t.tammi kirjoitti:Neulalaakeria ei enää saa orkkiksena uutta, mites vanhan voi tuomita? Riittääkö ettei oo kulumaa neuloissa ja kehys ehjä?
http://www.enduroklassiker.at/en/engine ... lager.html
tai tuo
http://www.enduroklassiker.at/en/engine ... lager.html
- t.t.tammi
- Viestit: 2236
- Liittynyt: Ke Kesä 13, 2007 10:22 pm
- Pyörä: Pan European 1991
- Paikkakunta: paimio
- Viesti:
Re: KTM 350 2T -89 ylläpitoo... männänvaihtoa
Empä taas tuota muistanut vaikka oon useamman kerran vieraillu.
Toi ylempi on osaluettelon mukaan viissatkun, 250,350,500 kaikille erit. Toisesta on paha sanoo, ei ainakaan numero täsmää.
Kokeilin eilen tuota, vanhalla tapillakaan ei tuntunu väljää mut tappi aavistuksen kulunu. Uudella tapilla sit jämäkämpi viel.
Rullat siistei, eikä sinistynei.
Toi ylempi on osaluettelon mukaan viissatkun, 250,350,500 kaikille erit. Toisesta on paha sanoo, ei ainakaan numero täsmää.
Kokeilin eilen tuota, vanhalla tapillakaan ei tuntunu väljää mut tappi aavistuksen kulunu. Uudella tapilla sit jämäkämpi viel.
Rullat siistei, eikä sinistynei.
- MKN76
- Viestit: 53
- Liittynyt: Ma Marras 09, 2009 8:40 pm
- Pyörä: Classic Suzuki
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: KTM 350 2T -89 ylläpitoo... männänvaihtoa
Husqvarna WR125 '86 / ex-Suzuki DR800S '90