Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Ti Helmi 25, 2020 1:04 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: La Touko 31, 2014 1:27 am 
Avatar

Liittynyt: Ke Loka 04, 2006 1:56 pm
Viestit: 2369
Paikkakunta: Eura,Loei
Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
EkiHoo kirjoitti:

Trionic haistelee palotapahtuman jälkeen ionisaatiota ja päättelee sen mukaan mikä pytty "poltti". Eli motissa ei ole nokan asentoanturia mutta syttyhetki lasketaan normaalisti kampuran hammaskehältä.


jep,selvennän,että käytin hessutekkiä nimenomaan vanhassa nokka-anturillisessa vm 90 cd turbossa,siinä halli nokan päässä ja ykk hal hihnapyörässä kampuralla.Noita uudempia trionikkejakin on tossa pihassa 4 kpl,mutta ne voi ohjelmoida jo ite,ei tarvi hestekeitä enää niihin...

_________________
Projektikuvat


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Touko 31, 2014 10:18 pm 

Liittynyt: Ke Kesä 12, 2013 7:04 am
Viestit: 108
Paikkakunta: Espoo
Pyörä: DR 650 RSE / IC sidecar/ e-cross-bike
Viime yönä/tänä aamuna dr:n kaasari korvattu ecotronicin ruiskulla onnistuneesti. Huomenna jos pääsis ajaa säätöjä sisään...
Jösses mikä ero tuohon kaasariin ihan perus kartoilla :mrgreen: Luulin että kaunis nykimätös veto jo alta 2000rpm on täysi mahdottomuus tolle moottorille...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Heinä 30, 2014 4:47 pm 

Liittynyt: Ke Maalis 05, 2014 11:15 am
Viestit: 302
Pyörä: tt600r
Mites DR:n ruisku on pelannut?

Noista tahdin tunnistuksista yms. kawa ER 6:n manuaali sanoo:
"Atmospheric pressure sensor and camshaft position sensor are not equipped with the ER650A. As a substitute of these sensors above, the ER650A recognizes atmospheric pressure and intake stroke of #1 by the signal of inlet air pressure sensor.
The ECU detects atmospheric pressure when the ignition is switched ON. While the engine is run- ning, the ECU also presumes atmospheric pressure by analyzing the waveform of boost pressure over fixed period. The intake stroke is recognized by waveform of boost pressure, therefore the system can recognize the difference of each stroke."

ER 6:n IAP meni tilaukseen kun oli ebayssa edullisesti tarjolla. Vielä kun olis aikaa jatkaa rakentelua...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Heinä 30, 2014 4:51 pm 

Liittynyt: Ke Maalis 05, 2014 11:15 am
Viestit: 302
Pyörä: tt600r
...ja Domiproggista varten (sitku varkausvahinkojakin ehdin korjaamaan) xt660:n kaasuläppä-ruiskusuutin-yms-hässäkkä kanssa tilattu kun halvalla sai.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Heinä 30, 2014 6:11 pm 

Liittynyt: Pe Huhti 26, 2013 10:43 pm
Viestit: 100
Paikkakunta: Ylöjärvi
Pyörä: DR350
Itsellä kans edessä talvella Dr350 ruiskutus. Näitä kiksimallisia ei oo pahemmin ruiskuteltu, ainakaan dokumentoidusti. Microruitalla mennään ja varmaanki 37mm läppiksellä. Edessä ilmanoton rakentelut ja pakoputken vääntöä..

_________________
Mopot : DR350, Kinuski 200cc
Exät : Derbi Senda 60cc, Honda Monkey 49cc, Kinuski Monkey 70cc, Honda CR 80cc, Pitpro 125cc, Samurai 150cc, ThumpStar 160cc.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Heinä 30, 2014 6:24 pm 

Liittynyt: Ke Maalis 05, 2014 11:15 am
Viestit: 302
Pyörä: tt600r
...ja kun lähtee käsistä niin lähteköön kunnolla. ER 6-asioita tutkiskellessa huomasin et sen läppärungot näyttää siltä et vois sopia ttr:ään...

Kuva

Tilattu kun halvalla sai :D


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com