Hasky510TE kirjoitti:Mitä tälle marlboro mopolle nykyään kuuluu??
Pyörä on muuten toiminut hyvin, tuossa pari viikkoa sitten alkoi puskemaan öljyä eturattaan akselin stefasta reipashenkisellä ajoreissulla. Öljyä oli roiskunut takarenkaaseen asti, joten eilen sain vaihdetuksi uuden stefan ja samalla tulivat paksummat Motox 20W-50 öljyt + HiFlo suodatin. Vanhat Delvacit oli menneet ihan vesimäiseksi liruksi, haisivat aika voimakkaasti pakokaasulle ja bensalle. Tarkkaillaan nyt tilannetta, toivottavasti kone ei ole väljä ja öljyjen joukkopako johtuisi huohotuksesta
Alkuviikosta tuli myös entisöityä ulkonäköä, viime syksynä mopedi kaatui paikaltaan => tankkiin peukalon kokoinen kuoppa ja sivukate halki parista kohtaa. Oikaisin lommon niin hyvin kun sai ja kerros bondoa päälle. Sivukate piti oikein "muovihitsata" kolvilla kun epoksiliima + hyttysverkko ei kestänyt taivutusta. Pihanurmikolla vielä uusi kerros valkoista Temadur:ia korjattuihin osiin ja näin mopo valmis seikkailuihin
Terve hienoa projekti sulla, mistä tilasit etujarrulevyn ja tuota RD Motoa yritin googlata jotta saisin tilattua itellekin kaatumaraudat mutta sivua en löytänyt.
Etujarrulevy tuli käytettynä foorumilaiselta. Ei ollut ihan bolt-on, tarvii siihen vielä tehdä upotukset pultinkannoille kun raapivat puristimen kannakkeeseen.
Tarkkaillaan nyt tilannetta, toivottavasti kone ei ole väljä ja öljyjen joukkopako johtuisi huohotuksesta
Loppuviimen öljyt tulivat pihalle startin o-renkaasta ja lohkon valussa olevasta aukosta eturattaalle. Nyt on Motoxit pysyneet moottorin sisäpuolella.