Street tracker Dominaattori

Täällä voit esitellä oman rakennusprojektisi ja kadehtia muiden projekteja.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
TomppaV
Viestit: 726
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2012 2:34 pm
Pyörä: 950 adv S
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Street tracker Dominaattori

Viesti Kirjoittaja TomppaV »

Mopo on kotona Kirkkonummella. Tuo teippi vois toimia kanssa. Menee toi maalaus todennäköisesti uusiksi, joten ei voi vielä kiinnittää merkkejä.
Kaasarin sain toimimaan kohtuullisesti, mutta pistin kuitenkin Mikunin Saksasta tilaukseen.
Taas lähti mopo käsistä
Avatar
HarMi
Viestit: 1084
Liittynyt: La Helmi 25, 2006 10:19 pm
Pyörä: Surly Instigator, DMR Bolt Long
Paikkakunta: Espoo

Re: Street tracker Dominaattori

Viesti Kirjoittaja HarMi »

Ajoitko eilen tiistai illalla Finnoontiellä Espoossa?
routaisten peltojen pehtoori
Avatar
jolami
Viestit: 454
Liittynyt: Ke Touko 14, 2008 12:55 pm
Pyörä: F650ST
Paikkakunta: Siuntio

Re: Street tracker Dominaattori

Viesti Kirjoittaja jolami »

Minäkin olin näkevinäni tämän 51:llä eilen noin 16:30?
All go, no show !
Avatar
TomppaV
Viestit: 726
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2012 2:34 pm
Pyörä: 950 adv S
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Street tracker Dominaattori

Viesti Kirjoittaja TomppaV »

Juu, taisin olla syyllinen kummassakin tapauksessa.
Taas lähti mopo käsistä
Avatar
TomppaV
Viestit: 726
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2012 2:34 pm
Pyörä: 950 adv S
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Street tracker Dominaattori

Viesti Kirjoittaja TomppaV »

Pari kuvaa muutoksista.
Rekisterikilpi ei pysynyt kunnolla kiinni ensimmäisessä kiinitysversiossa, joten siirsin sen hätäpäissäni tuonne taka-akselin kohdalle. Nyt tuo perä näyttää myös mielestäni paremmalta, mutta onhan tuo nyt vähän tommoinen HD versio. Saa nähdä jääkö tuohon.
Perää ja keulaa laskin reippaasti maavaran kustannuksella, mutta en minä noilla hiekkateillä maavaraa tarvitsekkaan. On nyt vähän enemmän flat trackkerin näköinen. Takaiskarina on nyt lyhyempi wilbers ja tuntuu toimivan oikein hyvin. Hetki meni ennenkuin pääsin jyvälle säädöistä, mutta kun sain ne mielestäni kohdilleen , niin menee kuin sukkasillaan, ainakin noin orkkis iskariin verrattuna.
Aika kinnari tuo on kun on tottunut normikokoisiin naku katupyöriin, mutta penteleesti se vaan kulkee ja kiihtyy:). Kelasin huippunopeudeksi noin 165 motarilla, siinä sitä oli pikkupyörällä vauhdin tuntua. Pyörä pitäisi käydä jossain oikeen punnitsemassa, on niin kevyen tuntuinen että veikkaan ettei se kovin paljoa yli 100 kg ole. Paikallisia hiekkateitä on ehditty myös ajella, ja hauskaa on ollut. Hienoja maisemia ja kelejä on riittänyt.
Liitteet
image.jpg
image.jpg
Taas lähti mopo käsistä
jaket
Viestit: 1033
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 1:37 pm
Pyörä: 1050 S3, R1200GS 2010

Re: Street tracker Dominaattori

Viesti Kirjoittaja jaket »

Veikkaan että 145kg

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.
E. F. Schumacher
Avatar
TomppaV
Viestit: 726
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2012 2:34 pm
Pyörä: 950 adv S
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Street tracker Dominaattori

Viesti Kirjoittaja TomppaV »

Piti oikeen katella MC spesifikations sivuilta, näyttäisi vakiona tosiaankin painavan 180 kg, miten se noin pirusti painaa. Tuo arvio 145kg voi hyvinkin pitää paikkansa, vaikka ei se noin painavalta tunnukkaan. Pitää kai mennä sorttiin punnitsemaan;).
Taas lähti mopo käsistä
Avatar
daddy0
Viestit: 942
Liittynyt: Su Heinä 20, 2008 12:13 am
Pyörä: BMW R1200GSA 2010
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Street tracker Dominaattori

Viesti Kirjoittaja daddy0 »

Taisin minäkin bongata tämän pyörän Vihtijärvellä Syökerin tuvan pihassa viikko sitten?
Avatar
TomppaV
Viestit: 726
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2012 2:34 pm
Pyörä: 950 adv S
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Street tracker Dominaattori

Viesti Kirjoittaja TomppaV »

Juu, Vihtijärvellä nähtiin.

Nyt on sitten Mikuni kiinni, johdonmukaisesti toimii ja vetää tosin pääsuutin 140 tuntui heti pieneltä. Paketissa tuli mukana 145 kokoinen suutin ja sillä toimii yläpäässä jo paremmin. Vielä on kaasarissa viilaamista , vaikka myivätkin "valmiiksi säädettynä", tosin tämä ei tullut yllätyksenä.
Taas lähti mopo käsistä
Avatar
TomppaV
Viestit: 726
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2012 2:34 pm
Pyörä: 950 adv S
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Street tracker Dominaattori

Viesti Kirjoittaja TomppaV »

Juu, Vihtijärvellä nähtiin.

Nyt on sitten Mikuni kiinni, johdonmukaisesti toimii ja vetää tosin pääsuutin 140 tuntui heti pieneltä. Paketissa tuli mukana 145 kokoinen suutin ja sillä toimii yläpäässä jo paremmin. Vielä on kaasarissa viilaamista , vaikka myivätkin "valmiiksi säädettynä", tosin tämä ei tullut yllätyksenä.
Taas lähti mopo käsistä
jaket
Viestit: 1033
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 1:37 pm
Pyörä: 1050 S3, R1200GS 2010

Re: Street tracker Dominaattori

Viesti Kirjoittaja jaket »

145 on varmaan vieläkin pieni. Voi toimia lyhyissäbkiihdytyksissä kun kiihdytyspumppu paikkaa. Mutta pitkässä täyskaasuajossa menee laihalle.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.
E. F. Schumacher
Avatar
TomppaV
Viestit: 726
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2012 2:34 pm
Pyörä: 950 adv S
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Street tracker Dominaattori

Viesti Kirjoittaja TomppaV »

No, siltä minustakin tuntuu. Meinaa vain mennä luotto omiin tuntemuksiin kun niin piti olla säädöissä valmiiksi.
Kimmo lähettää mulle ylimääräiseksi jääneen 148 suuttimen, pitää nyt kokeilla sekin, vai osaisitko suositella suoraan jotain kokoluokkaa?

Onkohan ne muuten tuota kiihdytyspumppua säätäneet abp :llä vai pitäisikö senkin säätöjä alkaa rustaamaan?
Pilot fuel ruuvi oli vain puolikkaan kierroksen auki, mikä hieman hämmästyttää myös.
Taas lähti mopo käsistä
jaket
Viestit: 1033
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 1:37 pm
Pyörä: 1050 S3, R1200GS 2010

Re: Street tracker Dominaattori

Viesti Kirjoittaja jaket »

Jotenkin muistelen että kiihdytyspumppu oli mulla siten, että se alkaa 1/3 ja 2/3 rajalta. Jos se lähtee aiemmin niin pienikin kaasuttelu saa sen ruikkimaan. Tuossa kohtaa tätä ongelmaa ei ole. Iskunpituus oli asetettu niin että 2/3 ja 3/3 rajalla se loppui. Jos isku oli pidempi niin syötti mustaa putkesta. Tätä ei tapahtunut 145 suuttimella. Mutta testailin huippunopeutta ja muistaakseni 155-160 antoi maksimi huiput. Dynamometrissa voi päätyä pienempään pääsuuttimeen, koska ei pysty vetämään niin pitkään kaasu auki että kiihdytyspumpun bensa olisi käytetty loppuun.

Eli kun pääsuutin oli saatu kohdalleen, joutui iskunpituutta rajoittamaan tai meni rikkaalle ja pukkasi mustaa kun kokeili nopeaa kaasu pohjassa kiihdystä.



Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.
E. F. Schumacher
Avatar
Juhazi
Viestit: 92
Liittynyt: Ke Elo 05, 2009 6:55 pm
Pyörä: Triumh Sprint RS -04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Street tracker Dominaattori

Viesti Kirjoittaja Juhazi »

Mullakin on SRX:ssa suoravedot kiihytyspumpuilla. Musta on putki lähes aina, mutta sitä se pumppu just tekee. Toisaalta jos ajetaan maantiellä tasakaasulla körötellen niin soppaa pitää olla sen verran ettei paikat sula. En ole kuunaan käyttänyt mopoa penkissä eikä edes tee mieli, 80-luvun analogivehkeet saa tulla toimeen persdynolla! Kaverin kanssa kylä koetettin laittaa Bilteman lambda mutta se tais heti nokeentua tukkoon :mrgreen:
Moto history: Solifer SM -74, KTM 125GS -74, Ski-Doo Formula Plus LT -88, Derbi Atlantis -05, Yamaha SRX-6 -86
Tallissa: Arctic Cat Pantera 580EFI -96, Triumph Sprint RS -04, Solifer Star White -10
Avatar
TomppaV
Viestit: 726
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2012 2:34 pm
Pyörä: 950 adv S
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Street tracker Dominaattori

Viesti Kirjoittaja TomppaV »

Kesä meni ja noin 5000 km tuli ajettua tällä kikottimella. Hiekkatiet on nyt koluttu melko tarkkaan tässä lähiympäristössä, suurin osa on kuitenkin ollut asfaltilla ajoa. Pyörä on helppo ja kevyt ajaa toiminut luotettavasti. Ainoa harmituksen aihe on ollut liian kovat pakoäänet. Pikkuteillä tuo erityisesti haittaa kun tiet tuppaavat menemään joskus jopa pihojen poikki, tai ainakin todella lähelta taloja ja pihoja.

Onkohan noihin vaimentimiin mitään tehtävissä asian suhteen, purettavaa malliahan tuo ovat. Villat on sisällä ja läpi putki on keskellä. Meinasin vaan , että kannattaako yrittää rakennella jotan kammio systeemiä sisälle? ( tai jos on nurkissa tuplavaimentimia virattomana, niin pane yv:tä)
Taas lähti mopo käsistä
Vastaa Viestiin