DR BIG 750/89
Lähetetty: Ti Huhti 30, 2013 12:53 pm
Ostin omani vuonna 1993, mittarissa taisi olla 4000km. Nyt 66t mittarissa ilman isompia murheita ja terveeltä vaikuttaa huollon jälkeen.
Välillä on ollut taukoja harrastuksessa, taisi seisoa nyt pari vuotta. Harkitsin jo luopumista mutta Pohjolan kirje jossa luvattiin vakuutuksen maksavan 27€/vuosi niin kauan kun pidetään yhtä käänsi stongan lopullisesti. Aletaan olla jo yhteenkasvaneita lähes 20v yhteisen taipaleen jälkeen.
Hyvät ajokamat oli hankittu ja niistä ei olis "varalta" raskinut luopua. Mallikohtainen Bagster-tankkilaukku ja 3x48l laukut. Acerbis-osia, punotut jarruletkut, Arrow-putki, lämpökahvat.
Korkeempi pleksi on aina välillä ollut mielessä, nykyinen ohjaa viiman suoraan kypärään. Toinen sivuposki on joskus pudonnut ja sitä olen pitänyt silmällä (punainen), tarpeettomat kaatumaraudat muistaakseni on hyllyssä. Yks vaihdepoljin on kerran pudonnut Tku-Hki välille, huomasin ekoissa liikennevaloissa. Vetoakselin stefa vaihdettiin joskus.
Alkukesästä oli ajatus tehdä viikon-kahden kierros Baltian maissa, Lappia yms on koluttu. Sivulaukkuihin mahtuu teltta yms, kalavehkeet ja tanssikengät
V-MS
Välillä on ollut taukoja harrastuksessa, taisi seisoa nyt pari vuotta. Harkitsin jo luopumista mutta Pohjolan kirje jossa luvattiin vakuutuksen maksavan 27€/vuosi niin kauan kun pidetään yhtä käänsi stongan lopullisesti. Aletaan olla jo yhteenkasvaneita lähes 20v yhteisen taipaleen jälkeen.
Hyvät ajokamat oli hankittu ja niistä ei olis "varalta" raskinut luopua. Mallikohtainen Bagster-tankkilaukku ja 3x48l laukut. Acerbis-osia, punotut jarruletkut, Arrow-putki, lämpökahvat.
Korkeempi pleksi on aina välillä ollut mielessä, nykyinen ohjaa viiman suoraan kypärään. Toinen sivuposki on joskus pudonnut ja sitä olen pitänyt silmällä (punainen), tarpeettomat kaatumaraudat muistaakseni on hyllyssä. Yks vaihdepoljin on kerran pudonnut Tku-Hki välille, huomasin ekoissa liikennevaloissa. Vetoakselin stefa vaihdettiin joskus.
Alkukesästä oli ajatus tehdä viikon-kahden kierros Baltian maissa, Lappia yms on koluttu. Sivulaukkuihin mahtuu teltta yms, kalavehkeet ja tanssikengät
V-MS