KTM EXC 2009, perfektionismi.
Lähetetty: La Huhti 13, 2013 8:50 pm
Sairastin pitkään pahaa kuumeilua keväästä syksyyn kunnes tauti vei voiton, supermotokuume on vaarallinen.
Pyörällä oli metsässä ajeltu, käytön jälkiä oli vain vähän. Tästä projektiksi siis 1 kilpinen peli, josta muovattavaksi virheetön katurassi. Koneeltaan erittäin hyvässä kunnossa. Siksi ostopäätös oli myönteinen.
Myyntikuvia.
Trailerilta alas, huuhtelu ja talliin. Oi tuota syksyn pimeyttä!
Seuraavana iltana alkoikin purku.
1,5h urakan jälkeen. Huh!
Osien puhdistelua, kiillottelua. Kaikki puhtaaksi menetelmällä.
Jarrujen puhdistelua, hyvältä näyttää?
Swingi ja runko hiekkapuhallutettuna. Ja huomatkaa projektin edetessä, kuinka 'siistissä' työympäristössä hommia on tehny.
Putki hiottu 320 vesihiomapaperilla. Iskari riisuttu putsausta varten.
Iskari putsattuna ja kasattuna.
Läjä rahaa
Kone käytetty bräkleenpesussa ja annettu huolella metalliharjaa. Öljypumpun suoja kiillotettu, ei enää sameaa beigeä kiitos. Poskien vaihtoa, tiivisteet uudestaan myös. Osista näkee vähäisen käytön?
Runko ja swingi maalauksesta. Swingin poskea kiilloteltu kevyesti.
Sovittelua.
Ylenpalttista kasailua.
Virtalukkokin tuli väsättyä. Parempi kiinnitystapa kuin vilkunrautaan. OEM virtalukonraudasta väännetty.
Jää hyvin myös piiloon.
Jarru- ja kytkinnesteiden vaihto, ja ilmaus. Ruutalla ilmausruuvista. Kyseessä vanhat kytkinnesteet verrattuna uusiin.
Pyörää nykyhetkessä/lähellä nykyhetkeä. Valmistuu pian.
Vannekehät, kasaus ensiviikolla. Renkaina tulee toimimaan hyväksi havaittu Michelin Pilot Power 2ct!
Jatkoa tulee, viimeistään valmiin pyörän kuvat. Eipä tässä paljon silti ole tekemistä enää.
Pyörä myös myynnissä nettimotossa kokeiluna, jos jotai kiinnostaa läpikäyty pyörä.
Pyörällä oli metsässä ajeltu, käytön jälkiä oli vain vähän. Tästä projektiksi siis 1 kilpinen peli, josta muovattavaksi virheetön katurassi. Koneeltaan erittäin hyvässä kunnossa. Siksi ostopäätös oli myönteinen.
Myyntikuvia.
Trailerilta alas, huuhtelu ja talliin. Oi tuota syksyn pimeyttä!
Seuraavana iltana alkoikin purku.
1,5h urakan jälkeen. Huh!
Osien puhdistelua, kiillottelua. Kaikki puhtaaksi menetelmällä.
Jarrujen puhdistelua, hyvältä näyttää?
Swingi ja runko hiekkapuhallutettuna. Ja huomatkaa projektin edetessä, kuinka 'siistissä' työympäristössä hommia on tehny.
Putki hiottu 320 vesihiomapaperilla. Iskari riisuttu putsausta varten.
Iskari putsattuna ja kasattuna.
Läjä rahaa
Kone käytetty bräkleenpesussa ja annettu huolella metalliharjaa. Öljypumpun suoja kiillotettu, ei enää sameaa beigeä kiitos. Poskien vaihtoa, tiivisteet uudestaan myös. Osista näkee vähäisen käytön?
Runko ja swingi maalauksesta. Swingin poskea kiilloteltu kevyesti.
Sovittelua.
Ylenpalttista kasailua.
Virtalukkokin tuli väsättyä. Parempi kiinnitystapa kuin vilkunrautaan. OEM virtalukonraudasta väännetty.
Jää hyvin myös piiloon.
Jarru- ja kytkinnesteiden vaihto, ja ilmaus. Ruutalla ilmausruuvista. Kyseessä vanhat kytkinnesteet verrattuna uusiin.
Pyörää nykyhetkessä/lähellä nykyhetkeä. Valmistuu pian.
Vannekehät, kasaus ensiviikolla. Renkaina tulee toimimaan hyväksi havaittu Michelin Pilot Power 2ct!
Jatkoa tulee, viimeistään valmiin pyörän kuvat. Eipä tässä paljon silti ole tekemistä enää.
Pyörä myös myynnissä nettimotossa kokeiluna, jos jotai kiinnostaa läpikäyty pyörä.