Sivu 1/1

KTM 950 SM (-T?)

Lähetetty: To Maalis 15, 2012 7:45 pm
Kirjoittaja Kyytsis
950 SM pientä parantelua paremmin matka-ajoon passaavaksi.

- kahvalämppärit
- käsisuojat (DualRoad Acerbis)
- 690 pleksi
- KTM 990 SM-T peräteline

Osat on olemassa, lumet sulaa, pikku hiljaa laitetaan kiinni kun aikaa riittää.

Ensimmäisenä vuorossa peräteline. Eihän se ihan itsestään sovi, eli kiinnikkeitä joutuu tekemään.

Periaatteessa näyttää hyvältä:
Kuva

Mutta etummaiset kiinnikkeet ei osu kohdalleen. Ajattelin tehdä siirtopalat mustasta lattaraudan pätkästä. Parempia ideoita?
Kuva

t.Ville

Re: KTM 950 SM (-T?)

Lähetetty: To Maalis 15, 2012 10:08 pm
Kirjoittaja Rässi66
No nyt lipes Villellä kuvatagit päin persettä. Kokkelileppa tuolla lailla:

Koodi: Valitse kaikki

[img]http://img688.imageshack.us/img688/2637/smsmt.jpg[/img]

[img]http://img692.imageshack.us/img692/1232/smsmt2.jpg[/img]
Kuva

Kuva

Tietenni sie teet siirtopalat kirkkaasta rauvasta, ei valu ruosteet pitkin perää. :idea:

Re: KTM 950 SM (-T?)

Lähetetty: Pe Maalis 16, 2012 12:23 am
Kirjoittaja Kyytsis
Niinhän ne linkit meni.. Laitetaan pari kuvaa kostoksi lisää. Nyt käsisuojista...

Johdot on yhä vetämättä, eli noissa on sitten parkit kun sen saa tehtyä. Kahvat vaihtuu lämpökahvoihin, se vaatii vähän lisäaskartelua. Rikoin kaasukahvan viimeksi kun runttasin lämpökahvaa paikalleen, ehkä se nyt sitten onnistuisi.

Kuva
Kuva

Tavaratelineestä tosiaan; kyllähän ne kirkkaasta tarvii tehdä. Ensin joku pahvimalli että saa edes sinnepäin sopivat palaset askarreltua. Kun tietäisi noiden reikien todellisen etäisyyden niin mikäpä siinä... Mun työtarkkuudella tulokset on jänniä.

Ville

Re: KTM 950 SM (-T?)

Lähetetty: To Maalis 22, 2012 2:29 am
Kirjoittaja Kyytsis
Ensimmäinen versio meni susille. Kellään ideoita mistä sopiva aihio välikappaleeseen jolla siirtää kiinnikkeet? Kun ei ole mopon vieressä niin arvonnaksi meni. Jos olisi lattaraudan pätkä jossa keskellä ura niin sillähän tuo hotuisi...

Re: KTM 950 SM (-T?)

Lähetetty: To Maalis 22, 2012 12:31 pm
Kirjoittaja Vilipedia
No työtömitta ym apuvälineet on tietysti keksitty, mutta helpoimmalla selviit varmasti tekemällä esim. alumiinista sopivan pituiset hahlopalat niin ei tarvitse reikiä niin tarkkaan mitoittaa.

T: Toinen Ville

Re: KTM 950 SM (-T?)

Lähetetty: To Maalis 22, 2012 3:58 pm
Kirjoittaja Rässi66
Pahvimalli ja siitä sitten mitat rautaan.

Re: KTM 950 SM (-T?)

Lähetetty: To Maalis 22, 2012 5:46 pm
Kirjoittaja Rudi
Mitenkäs olisi musta paksu POM -muovi, josta tekisi palaset?