Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Ma Huhti 06, 2020 1:23 am

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 157 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Su Huhti 12, 2015 9:19 pm 
Avatar

Liittynyt: To Tammi 28, 2010 11:15 am
Viestit: 1215
Paikkakunta: Jyväskylä
Pyörä: AT
jamba kirjoitti:
Hyvältä näyttää :) -ja paljoko watteja menee kun on kaikki päällä? Vähemmän ku orkkisvaloilla?

Lähetetty minun GT-S7710 laitteesta Tapatalkilla

Nuo H7 LED:t on molemmat 35W ja LED lisävalot myös molemmat 35W. Hyllyssä on toiset 20W lisäpitkät jos näyttäis että vie liikaa virtaa nuo lisäpitkät. Pitäis kyllä käsittääkseni AT:ssä virrantuotto riittää.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Huhti 15, 2015 3:26 pm 

Liittynyt: Su Kesä 12, 2011 8:30 pm
Viestit: 100
Paikkakunta: Oulu
Pyörä: CRF1000L
No nyt alkaa olla valot kohillaan. Noillahan voisi vaikka yösurautukselle osallistua...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Huhti 17, 2015 11:30 am 
Avatar

Liittynyt: To Tammi 28, 2010 11:15 am
Viestit: 1215
Paikkakunta: Jyväskylä
Pyörä: AT
TeemuMoi kirjoitti:
No nyt alkaa olla valot kohillaan. Noillahan voisi vaikka yösurautukselle osallistua...

Jooh. Aika onnettomat tulkut oli ne vanhat. Tosin tuli niistä vanhoista vähän enemmän valoa kun löi siihen kunnon polttimot. Mutta nyt pitäis riittää valot.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 04, 2015 9:38 pm 
Avatar

Liittynyt: To Tammi 28, 2010 11:15 am
Viestit: 1215
Paikkakunta: Jyväskylä
Pyörä: AT
Tuone naamakirjan puolelle jo tän kuvan laitoinkin mutta tuollaiset kynttilät on tuossa nyt valoa tuomassa. LED valoja kaikki. H7:t ja sitten noita Hong Kongin Cree-ledejä.

Kuva


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Elo 26, 2015 12:01 pm 
Avatar

Liittynyt: To Tammi 28, 2010 11:15 am
Viestit: 1215
Paikkakunta: Jyväskylä
Pyörä: AT
AT:lla heitetty kolmen viikon reissu kaksi päällä Venetsiaan eli ihan asfalttia-ajelua. Joskus vannoin aikoinaan julksesti ettei kovia laukkuja tule koskaan pyörääni. No joutui tämänkin lupauksen tälle reissulle pyörtämään kun piti saada kahden hengen tavarat (ennenkaikkea ne lukuisat kengät ja mekot ym) kyytiin. Foorumilta ostetut Givin laukut ja takaboksi palvelivat hyvin ja aloin jopa miettimään jos päivittäisi ne ensi talvena Traxin alumiinisiin laukkuihin joihin saa paremmin vielä ulkopuolelle tavaraa remmeillä ym kiinni.

Koska aina matkalla pitää vähän mietittävää olla/remonttia jotta pysyy tunnelmassa niin pienellä selvisin tällä kertaa. Tallinnassa lautan jälkeen tankatessa ihmettelin huohotusletkusta tulevaa bensavanaa moottorin ollessa käynnissä/bensahana auki. Loppui kuitenkin jonkin ajan jälkeen kun olin jo lähdössä takaisin Helsinkiin hakemaan uutta Pierburgin bensapumppua kun niitä ei kuulema Virosta saa. Ei toistunut matkan aikana. Mietin että olisiko tankatessa voinut roiskua ylivuotoreiästä kun tankkasin hieman hankalassa kulmassa pyörää tai laivamatkan aikana loiskua/siirtyä heilunnasta ja tärinästä kun bensahana oli auki.

VIime talvena rakentelin mielestäni hienot sulakkeelliset jaot rasiassa akulta mittaristolle ja valoille. Reissussa tärinässä (kuoppa ym) pätkäisi välillä sähköt pois mittarista ja valoista. Korjaantui kun vedin noille menevät piuhan suoraan akkuun Abicon rengasliittimellä.

Eli luotettavasti taas vanha hevonen (joksi pyörän nimesimme) palveli taas.

Syksyllä/Ensi talvena kunhan siedettävät ajokelit loppuvat alkaa taas AT:n purkaminen ja muutamaa uudistus tulee pyörään. Laakereiden ym vaihtoa/tarkistusta, kunnollinen sähköjen mietintä ja netissä onkin taas pari ikuista säätäjää kiinnostavaa "ihmeboksia" sähköjen uudistamiseen. Myös penkki pitäisi uudistaa. TopSeller Ranskassa tekee noita AT:n penkkejä kunnon pehmuisteilla mutta pitää katsoa jos kotimaasta löytyisi jotain samaan hintaluokkaan 300-400 euroa.

Pyörä on nyt sopivan vanhan/kolhitun/kuluneen näköinen maalipannaltaan joten ei herätä pitkäkyntisten huomiota niin paljon. Pitää miettiä uusiiko sen maalin vai ei :)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Elo 27, 2015 10:45 pm 
Avatar

Liittynyt: Pe Tammi 09, 2009 9:26 pm
Viestit: 253
Paikkakunta: jyväskylä
Pyörä: Africa Twin 750
Kyllä se Sami taas varmaan mopo karkaa käsistä niin kuin tiedät kun sitä alkaa rasata.Niin kuin meillä ton Ilarin Hondeivisonin kanssa.

_________________
Kaikki syyt jotka estävät mopolla ajon ovat tekosyitä


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Elo 28, 2015 9:58 am 
Avatar

Liittynyt: To Tammi 28, 2010 11:15 am
Viestit: 1215
Paikkakunta: Jyväskylä
Pyörä: AT
Vode55 kirjoitti:
Kyllä se Sami taas varmaan mopo karkaa käsistä niin kuin tiedät kun sitä alkaa rasata.Niin kuin meillä ton Ilarin Hondeivisonin kanssa.

Niinhän siinä käy. Varmaan Kivetyn jälkeen alan pyörää purkamaan ja varmaan aika osiksi taas menee...


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 157 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com