Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Ma Huhti 06, 2020 2:36 am

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 157 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ti Huhti 10, 2012 11:41 pm 

Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
Viestit: 3726
Paikkakunta: Lempäälä
Pyörä: Yamaha ja TM
Eikä, noin vähän, oikeesti? No eipä siin sit, en mä tota kyljeltään pystyyn sais.

_________________
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Huhti 14, 2012 8:44 pm 
Avatar

Liittynyt: To Tammi 28, 2010 11:15 am
Viestit: 1215
Paikkakunta: Jyväskylä
Pyörä: AT
Tänään oli ensiajelu. Vaikka keli olikin suoraan sanoen surkea ja kurainen niin parinkymmenen kilometrin lenkin käväisin heittämässä ja kurvaamassa Jyväskylän MP näyttelyn parkkipaikalla.

Kuva

Suu oli aikalailla korvissa vaikka onhan tuolla noin perusteellisesti puretulla ja kasatulla pyörällä ne ekat metrit aika jänniä vielä talven jälkeen. Mutta äkkiä se homma taas alkaa palautua ja rentous löytyä.

Pyörä tuntui vääntävän mukavasti sen mitä ehti muutaman kerran kelailla vaihteita läpi ja testailla jarrutusta ja siitä sitten kiihdytystä sopivilla paikoilla.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Huhti 14, 2012 9:31 pm 
Avatar

Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 12:25 pm
Viestit: 1979
Paikkakunta: Hämeenperä
Pyörä: SE ja kolmipökö
Hieno on AT. Maavara ei vissiin kasvanut ainakaan paljon? Häiritsevin ominaisuus tuossa oli juuri se, että on alhaalta leveä ja surkean pieni maavara. Olin kerran jos toisenkin jumissa soramontun yläpään terävissä nypyissä, josta muut menivät heittämällä läpi.

_________________
- taas kahden mopon taktiikalla -


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Huhti 14, 2012 9:46 pm 
Avatar

Liittynyt: To Tammi 28, 2010 11:15 am
Viestit: 1215
Paikkakunta: Jyväskylä
Pyörä: AT
Kipa kirjoitti:
Hieno on AT. Maavara ei vissiin kasvanut ainakaan paljon? Häiritsevin ominaisuus tuossa oli juuri se, että on alhaalta leveä ja surkean pieni maavara. Olin kerran jos toisenkin jumissa soramontun yläpään terävissä nypyissä, josta muut menivät heittämällä läpi.

Jep. Tarkoitus olisi nostaa tuota maavaraa 18 tuuman takarenkaalla, lyhemmällä koiranluulla eteen vähän isompi jousto. Se on sitten ensi talven projekti.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Kesä 01, 2014 5:48 pm 
Avatar

Liittynyt: To Tammi 28, 2010 11:15 am
Viestit: 1215
Paikkakunta: Jyväskylä
Pyörä: AT
Oltuaan Oulussa reilut 2 vuotta AT on taas tallissani. Eilen tuli talliin puoli yksitoista illalla ja tänään aamulla kymmeneltä oli tämän näköinen.

Kuva

Hieman kevennystä ja hengityksen parantamista

Kuva

Muutama tunti myöhemmin Majava-sulakerasia siirretty paremmin käsille saataville ja parit sähköpiuhat vedelty uudestaan ja liitoksia käyty läpi.
Kuva

JATKUU


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Kesä 01, 2014 6:08 pm 
Avatar

Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
Viestit: 4811
Paikkakunta: Keski-Suomi
Pyörä: 4xtohtori
Niihän sitä sanotaan på svenska,että gammal kärlek rostar aldrig :lol: :lol: :lol:

_________________
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Kesä 03, 2014 9:00 am 
Avatar

Liittynyt: To Tammi 28, 2010 11:15 am
Viestit: 1215
Paikkakunta: Jyväskylä
Pyörä: AT
Menee sitten putkenvääntelyksi ja hitsailuksi. Tuon verran voisi laukkuja siirtää eteenpäin ja myös pudottaa hieman alaspäin. Nykyiset laukkuraudat tulevat myös aika ulos pyörästä eli hieman sisäänpäin. Samalla voisi miettiä jonkinlaisen kiinnityssysteemin laukkurautoihin rengasraudoille ja miksei vaikka jollakin juomapullolle.
Kuva


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Kesä 04, 2014 1:51 pm 
Avatar

Liittynyt: To Tammi 28, 2010 11:15 am
Viestit: 1215
Paikkakunta: Jyväskylä
Pyörä: AT
Tarrasarja lähti tilaukseen Italista ja pitää vanhat raapia pois ja kiikuttaa katteet ja tankki maalauksen, tarrat maalin päälle ja sitten maalari saa vetäistä lakan päälle niin pysyy paremmin tarroissakin väri.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Kesä 04, 2014 2:03 pm 
Avatar

Liittynyt: Pe Elo 24, 2012 10:37 pm
Viestit: 133
Paikkakunta: Rauma
Pyörä: CRF1000L DCT
Mikä on tuo Majava-sulakerasia? Jonkinsortin Fuzeblocks?

_________________
Honda AfricaTwin CRF1000L DCT

_____________________________________
Entiset:Husqvarna TR650 Terra vm.2014, Suzuki DL 650 V-Strom vm.2004, Kiinanskootteri, kiviperä-Manki


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Kesä 04, 2014 9:30 pm 
Avatar

Liittynyt: To Tammi 28, 2010 11:15 am
Viestit: 1215
Paikkakunta: Jyväskylä
Pyörä: AT
nmmake kirjoitti:
Mikä on tuo Majava-sulakerasia? Jonkinsortin Fuzeblocks?


http://www.easternbeaver.com/Main/Wirin ... boxes.html

Power Center 8.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Maalis 14, 2015 9:44 pm 
Avatar

Liittynyt: To Tammi 28, 2010 11:15 am
Viestit: 1215
Paikkakunta: Jyväskylä
Pyörä: AT
Ollut rakentelumotivaatio taas jossain kateissa mutta kun kesä alkaa lähestyä uhkaavasti niin pitää aktivoitua ja laittaa tallin aikana käynnistettyä valoprojektia etiäpäin.

Ebaysta tuli kaksi tuollaista H7 90mm umpiota hommattua ja ne olisi tarkoitus laittaa korvaamaan tuota Boanon katteissa käytettyjä onnettomia tuikkuja.
Kuva

Sit tuli kaksi kappaletta 35W ja kaksi kappaletta 20W LED valoja tilattua talven aikana tuolta Lightmallsista. Täytyy katsoa miten ne virittelisi tuohon nokalle ja minkä verran niitä laittaa.

Kuva


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Maalis 15, 2015 2:58 pm 
Avatar

Liittynyt: To Tammi 28, 2010 11:15 am
Viestit: 1215
Paikkakunta: Jyväskylä
Pyörä: AT
Kuva

Kuva


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Maalis 17, 2015 11:33 am 
Avatar

Liittynyt: To Tammi 28, 2010 11:15 am
Viestit: 1215
Paikkakunta: Jyväskylä
Pyörä: AT
Tuollaset H7 LED Creet meinasin testata valoiksi

Kuva


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Huhti 12, 2015 8:26 pm 
Avatar

Liittynyt: To Tammi 28, 2010 11:15 am
Viestit: 1215
Paikkakunta: Jyväskylä
Pyörä: AT
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kytkennät tehty niin että lähivalo palaa samaan aikaan kuin pitkät eli pitkien päälle laitto ei laita lähivaloa pois(lähivalon saa pois ohjaustangossa olevasta napista) . Pitkien kytkentä myös laittaa nuo LED-lisäpitkät päälle (jotka myös kytkentyvät pois tuosta lähivalot katkaisevasta napista)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Huhti 12, 2015 8:40 pm 

Liittynyt: Ma Touko 28, 2012 3:59 pm
Viestit: 294
Paikkakunta: Ruhtinansalmi
Pyörä: MT604E, Frigerio 250F7, Buell XB12X
SamiV kirjoitti:
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kytkennät tehty niin että lähivalo palaa samaan aikaan kuin pitkät eli pitkien päälle laitto ei laita lähivaloa pois(lähivalon saa pois ohjaustangossa olevasta napista) . Pitkien kytkentä myös laittaa nuo LED-lisäpitkät päälle (jotka myös kytkentyvät pois tuosta lähivalot katkaisevasta napista)

Hyvältä näyttää :) -ja paljoko watteja menee kun on kaikki päällä? Vähemmän ku orkkisvaloilla?

Lähetetty minun GT-S7710 laitteesta Tapatalkilla


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 157 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com