Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Su Huhti 05, 2020 9:38 am

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 157 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Pe Huhti 06, 2012 6:13 pm 
Avatar

Liittynyt: To Tammi 28, 2010 11:15 am
Viestit: 1215
Paikkakunta: Jyväskylä
Pyörä: AT
garbonaare kirjoitti:
Todella siisti, suorastaan kaunis mopotin.
Oletko laskenut paljonko projekti on tullut maksamaan?

En uskalla. Mutta sanotaanko näin että varmaan alkaa olemaan siinä summissa että tuohon on mennyt olisi saanut toisen samanlaisen vanhan AT:n tallin tai jonkun kevyemmän pyörän. Vaikka noita aina pikkuhiljaa on ostellut sieltä sun täältä niin on sitä rahaa kuitenkin mennyt.

Muutamia osia on vielä tulossa:
Jenkeistä kahvansuojukset
18 tuuman vanne on kotona mutta lähettäjältä jäi pinnasarjat pois. Napa siihen on jo pulverimaalattu joten sitten täytyy pinnoittaa se kaverilla
Africa Queensilta bensatankiin bensan vähyydestä varoittava valo
LED-valo latausjärjestelmän jännitettä näyttämään
Touratechin Garminin teline
Alumiininen tavaratelineen levennys/lisää kiinnikkeitä
320 mm jarrulevy (nyt ihan perinteinen kiinteä)

Nuo kaikki yllä olevat ja kaatumaraudat sekä pulverimaalatun pohjapanssarin kun laittaa paikoilleen ensi viikon aikana niin alkaa olemaan aikalähellä valmista.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Huhti 06, 2012 6:41 pm 

Liittynyt: Pe Touko 20, 2011 9:15 am
Viestit: 380
Pyörä: 990Adv
On se, on se hieno.

Peilit on eriparia, vai lieneekö AT:n ominaisuus.. :) Alalokari sopis tohon rally-tyyliin, mutta taitaa maksaa aika tavalla.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Huhti 06, 2012 9:22 pm 
Avatar

Liittynyt: To Tammi 28, 2010 11:15 am
Viestit: 1215
Paikkakunta: Jyväskylä
Pyörä: AT
MotoMasa kirjoitti:
On se, on se hieno.

Peilit on eriparia, vai lieneekö AT:n ominaisuus.. :) Alalokari sopis tohon rally-tyyliin, mutta taitaa maksaa aika tavalla.

Joo peilit on eriparia ja jäi tuosta listasta vielä lisäämättä että pitäis vielä nekin uusia :)

Alalokarit olis juu aika hinnakkaita. 160 puntaa olisi mitä olen nähnyt. Tuo oli jossain 30 euron luokissa joka nyt on.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Huhti 06, 2012 10:42 pm 
Avatar

Liittynyt: Su Kesä 14, 2009 10:52 am
Viestit: 1427
Paikkakunta: Valkeala
Pyörä: R1200GS
Komea peli on sinulle valmistumassa SamiV! Omaakin pitäisi vähän rakennella. Mitenkäs tuo 18" takanen? Empä ole pinnoja laskenut mutta eikö vanteen halkaisijan kasvaessa pinnojen lukumäärä myös kasva... Eli mitenkäs se napa, eihän siihen tuosta vaan lisätä pinnojen läpejä :| vai saako jostain kehän haluamallaan pinnamäärällä? Vai kiristyykö vain omistajan pinna :lol:

Ehkä olisi parempi jatkaa tätä sivuraidetta tuolla toisella osastolla.

_________________
treriksrøysare http://www.tommilindstrom.fi


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Huhti 06, 2012 11:02 pm 
Avatar

Liittynyt: To Tammi 28, 2010 11:15 am
Viestit: 1215
Paikkakunta: Jyväskylä
Pyörä: AT
Kampi kirjoitti:
Komea peli on sinulle valmistumassa SamiV! Omaakin pitäisi vähän rakennella. Mitenkäs tuo 18" takanen? Empä ole pinnoja laskenut mutta eikö vanteen halkaisijan kasvaessa pinnojen lukumäärä myös kasva... Eli mitenkäs se napa, eihän siihen tuosta vaan lisätä pinnojen läpejä :| vai saako jostain kehän haluamallaan pinnamäärällä? Vai kiristyykö vain omistajan pinna :lol:

Ehkä olisi parempi jatkaa tätä sivuraidetta tuolla toisella osastolla.

Excelin 32 pinnainen takavanne on jo tuossa eteisen lattialla ja samasta paikasta pitäisi tulla myös pinnasatsi. Siitä en tiedä pitäisikö pinnojen määrä lisääntyä mutta ovat ne noita 32 pinnaisia myyneet ja asentaneet kuitenkin kait jonkin verran joten kuvittelisin että kait se toimii. Jos ei toimi niin pitää sitten palata 17 tuumaiseen. Jonkin verran noita AT:ta on kuitenkin maailmalla 18 tuuman takavanteella.
32 pinnaisia kait saa ihan Suomesta ja erityisesti AT:hen myyviä on Africa Queens ja Rugged Roads.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Huhti 06, 2012 11:16 pm 
Avatar

Liittynyt: Su Kesä 14, 2009 10:52 am
Viestit: 1427
Paikkakunta: Valkeala
Pyörä: R1200GS
Tämähän saa minutkin jo ihan täpinöihin, siis kehäkaupoille. Oikein mukavaa kun pidät meitä ajantasalla. Mitäpä muuta kuin uusia kuvia odotellessa.

_________________
treriksrøysare http://www.tommilindstrom.fi


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Huhti 07, 2012 8:52 am 

Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
Viestit: 3726
Paikkakunta: Lempäälä
Pyörä: Yamaha ja TM
Onhan se pirun hieno, mutta talven katetraumojen jäljiltä se muuttuu silmissä heti naarmuseks, halkeilleeks ja repaleiseks :cry: Se noissa hienoks tehdyissä on vikana, ettei niitä voi enää käyttää. Tai voi, mutta kurja kattoo kymmenien tuntien työn murskautuvan alle.
Pitää vaan pitää peukkuja ettet Sami kaatuile paljoo, ainakaan pahasti 8)

_________________
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Huhti 07, 2012 10:11 am 
Avatar

Liittynyt: To Tammi 28, 2010 11:15 am
Viestit: 1215
Paikkakunta: Jyväskylä
Pyörä: AT
THA kirjoitti:
Onhan se pirun hieno, mutta talven katetraumojen jäljiltä se muuttuu silmissä heti naarmuseks, halkeilleeks ja repaleiseks :cry: Se noissa hienoks tehdyissä on vikana, ettei niitä voi enää käyttää. Tai voi, mutta kurja kattoo kymmenien tuntien työn murskautuvan alle.
Pitää vaan pitää peukkuja ettet Sami kaatuile paljoo, ainakaan pahasti 8)

Minun ajotaidoilla voi vaan kysyä että jaa kuinka paljon kaadutaan? aika paljon varmaan.

Mutta on siinä tietysti THA siihen sun Shercoon verrattuna se että ihan samanlaisia suo-ojia ei tuolla 200 kiloisella AT:lla ajella ja tuleehan siihen vielä kaatumaraudat vähän antamaan suojaa.

Mutta kyllähän tuo tietty mielessä käväisi että minkähän näköinen tuo on syksyllä. Vähän niinkuin kuvat ennen ja jälkeen.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Huhti 07, 2012 11:10 am 

Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
Viestit: 3726
Paikkakunta: Lempäälä
Pyörä: Yamaha ja TM
serkoo vaan kaadeltiin kiviin, raahattiin kyljellään, ajettiin puita päin, kellisteltiin kantoihin ja jonnin verran rähmäsladeja tasamaallakin... ei sitä niin kauheesti suolla oo vielä kerinny, katotaan sit ens viikonlopun jälkeen ;)

_________________
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Huhti 10, 2012 8:48 pm 
Avatar

Liittynyt: To Tammi 28, 2010 11:15 am
Viestit: 1215
Paikkakunta: Jyväskylä
Pyörä: AT
Käsisuojat

Kuva

Kuva

Kuva

320 mm jarrulevy
Kuva


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Huhti 10, 2012 9:29 pm 

Liittynyt: Pe Marras 27, 2009 5:56 pm
Viestit: 60
Pyörä: Honda XL600L
Todella hieno.

_________________
Honda XL600 L


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Huhti 10, 2012 10:44 pm 

Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
Viestit: 3726
Paikkakunta: Lempäälä
Pyörä: Yamaha ja TM
On. Todellakin. Joskus oli nettimotossa myynnissä semmonen melko rakennettu, haiskahti aika patentilta. Se oli ehkä näyttävin. Tämä oikeasti hienoin näkemäni AT. Onko se kuinka painava/paljonko laihtunu, jos joskus tulis tilaisuus koajaa niin pohdin uskaltasko kummiskaan...

_________________
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Huhti 10, 2012 10:58 pm 
Avatar

Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Viestit: 7462
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Pyörä: T7
SamiV kirjoitti:
Alalokarit olis juu aika hinnakkaita. 160 puntaa olisi mitä olen nähnyt.


Ison Adven alaloksu BW:n tiskiltä 186€, jaa saa valmiiksi valkoisena. Kiinnikkeet joutuu tekemään mutta on aika helppo homma, voin ottaa kuvia kiinnikkeistä kun lähiviikkoina joudun purkaa keulan kolmioiden vaihdon takia.

AT on aina hieno ja toi on vielä hienompi, kyllä toi kelpaisi mullekkin :P

_________________
Kylätason kurapyöräilijä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Huhti 10, 2012 11:28 pm 
Avatar

Liittynyt: To Tammi 28, 2010 11:15 am
Viestit: 1215
Paikkakunta: Jyväskylä
Pyörä: AT
Koheltaja kirjoitti:
SamiV kirjoitti:
Alalokarit olis juu aika hinnakkaita. 160 puntaa olisi mitä olen nähnyt.


Ison Adven alaloksu BW:n tiskiltä 186€, jaa saa valmiiksi valkoisena. Kiinnikkeet joutuu tekemään mutta on aika helppo homma, voin ottaa kuvia kiinnikkeistä kun lähiviikkoina joudun purkaa keulan kolmioiden vaihdon takia.

AT on aina hieno ja toi on vielä hienompi, kyllä toi kelpaisi mullekkin :P

Joo noissa hinnoissahan ne pyörii. Ehkä täytyy sellainen vielä joskus hommata kunhan tuolla vähän on ajellut.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Huhti 10, 2012 11:31 pm 
Avatar

Liittynyt: To Tammi 28, 2010 11:15 am
Viestit: 1215
Paikkakunta: Jyväskylä
Pyörä: AT
THA kirjoitti:
On. Todellakin. Joskus oli nettimotossa myynnissä semmonen melko rakennettu, haiskahti aika patentilta. Se oli ehkä näyttävin. Tämä oikeasti hienoin näkemäni AT. Onko se kuinka painava/paljonko laihtunu, jos joskus tulis tilaisuus koajaa niin pohdin uskaltasko kummiskaan...

En ole vielä kerinnyt sitä punnitsemaan mutta eiköhän tuo lähiaikoina käy jossain vaa-alla niin tietää tarkan painon. Mitä noin summamutikassa laskeskelin niin
putkesta lähti 3-4 kiloa, keulasta ja eturenkaasta (kun ei ole kuin yksi 320 levy vs AT:n kaksi alkuperäistä levyä ja järkyttävästä takoraudasta tehdyt kolmiot) muutama kilo pois ja mittaristo/valot virityksestä myös 1-2 kiloa. Joten kyllä tuo hyvinkin voi olla jotain 6-8 kilon välillä pyörän keventyminen. Kyllähän tuolla silti vielä painoa on.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 157 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com