Joo, näin pitäisi olla tuossakin kun sain vaihvistusta xrv.org:ssa britiltä jolla on tollainen omassa pyörässä.Täytyy huomenna tarkistaa tuo sensori vaihdevalitsimen ja öljyn poistotulpan vieressä että missä kunnossa on ja alkaa sitä kautta selvittämään miksei pala.Jari S kirjoitti:Ainakin tuossa meikäläisen RD07A:ssa palaa vapaavalo virtojen ollessa päällä ilman että pyörä käy. Siis tietysti vaihteiston ollessa vapaalla.SamiV kirjoitti:..... Vapaata vielä selvittelen kun en muista pitäisikö sen palaa virrat päällä, pyörä ei käynnissä.
Honda XRV750 Africa Twin uudistusprojekti
Valvoja: Moderaattorit
Re: Honda XRV750 Africa Twin uudistusprojekti
-
- Viestit: 1244
- Liittynyt: Ti Loka 17, 2006 3:52 pm
- Pyörä: XR400, XRV750
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: Honda XRV750 Africa Twin uudistusprojekti
Kytkin pohjassa pitäis lähtee käyntiin vaikka vapaavalo ei palaisikaan. Minä jouduin anturin uusimaan n. 70tkm:ssä (tai mittarissa oli sen verran).
Re: Honda XRV750 Africa Twin uudistusprojekti
Oli väärä piuha minulla jonka olin alunperin kytkenyt. Myös puna-vihreä mutta vihreä oli tummanvihreä kun olisi pitänyt olla enemmänkin tämän värinen. Joten hyvin syttyi valo.
Tuli tänään myös näperreltyä jäähdytinnesteen anturi paikoilleen, syyläreiden alumiiniset suojat ja huomenna voisi laskea öljyt ulos, vaihtaa oljypropun ja öljyanturi paikoilleen, öljyt, jäähdytinnesteet ja vähän bensaa tankkiin ja starttiyritys.
Tuli tänään myös näperreltyä jäähdytinnesteen anturi paikoilleen, syyläreiden alumiiniset suojat ja huomenna voisi laskea öljyt ulos, vaihtaa oljypropun ja öljyanturi paikoilleen, öljyt, jäähdytinnesteet ja vähän bensaa tankkiin ja starttiyritys.
Re: Honda XRV750 Africa Twin uudistusprojekti
Alkaa olemaan jo voiton puolella projekti kun odotettelen viimeisiä osia. Eilen asensin ja tein johdotukset kahvalämppäreille mallia Dice. Muutamasta eri maalaus/teippifirmasta kyselin postitse valitun väriteeman/mallin mukaisia tarjouksia pyörän katteiden maalauksesta ja teippauksesta.
Tietysti jos jollakin on jotain hyvää maalaus/teippausfirmaaa suositella niin voi mainita. Jonkin verran valittu teema vaatii joko maalausta tai sitten pohjavärin ja siihen teippejä päälle.
Tietysti jos jollakin on jotain hyvää maalaus/teippausfirmaaa suositella niin voi mainita. Jonkin verran valittu teema vaatii joko maalausta tai sitten pohjavärin ja siihen teippejä päälle.
-
- Viestit: 3711
- Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
- Pyörä: Yamaha ja TM
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
Re: Honda XRV750 Africa Twin uudistusprojekti
Mainospaja T. Pesonen vaikutti ainakin puhelimessa kovasti järkevältä, vielä ei tosin ole tilausta tehty, mutta on sitä ainakin kehuttu enkä muista mitään todellista huonoa keneltäkään kuulleeni.
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
-
- Viestit: 966
- Liittynyt: Ke Touko 18, 2005 8:43 pm
- Pyörä: Tervatien kulkijoita
- Paikkakunta: Kankaanpää
Re: Honda XRV750 Africa Twin uudistusprojekti
Tässä olisi yksi vinkkilinkki: http://www.epndesign.fi/
Hän tekee esim. antamastasi kuvasta tai aiheesta digitekniikalla "maalauksen" ja tulostaa sen teippikalvolle, joka sitten kiinnitetään kohteen pintaan.
Hän tekee esim. antamastasi kuvasta tai aiheesta digitekniikalla "maalauksen" ja tulostaa sen teippikalvolle, joka sitten kiinnitetään kohteen pintaan.
Ollutta: XTZ660 -94, XTZ850 -92, Shine mx230, XTZ750 -89
Re: Honda XRV750 Africa Twin uudistusprojekti
Eilen hain DPD:n terminaalista tavaraa joita tilasin Rugged Roadsilta:
Nyt sitten ihmettelen että mistä tuosta alkuperäisestä liittimistä otan uusiin valoihin parkkeihin plussan muulta kuin kaivamalla sen jostakin katkaisimelta tulevalta piuhalta. Jotenkin en jaksa muistaa että vapaaksi olisi jäänyt kaksi kappaletta piuhoja jotka menisivät parkeille.
Nyt sitten ihmettelen että mistä tuosta alkuperäisestä liittimistä otan uusiin valoihin parkkeihin plussan muulta kuin kaivamalla sen jostakin katkaisimelta tulevalta piuhalta. Jotenkin en jaksa muistaa että vapaaksi olisi jäänyt kaksi kappaletta piuhoja jotka menisivät parkeille.
Re: Honda XRV750 Africa Twin uudistusprojekti
Kyllä siellä pitäisi parkeillekin olla omat johdot, tuo liitin kun taitaa olla se suoraan H4:lle menevä Vai haarautuikohan parkeille johto mittarivaloilta ja nyt mittariston vaihdon takia se on jäänyt pois?
E: Sama johto näyttäisi sähkökuvan perusteella olevan parkille ja mittarivaloille. Ruskeana näyttäisi menevän.
E: Sama johto näyttäisi sähkökuvan perusteella olevan parkille ja mittarivaloille. Ruskeana näyttäisi menevän.
Kurahipiäinen rastinnoutaja
Lahden alueen kuvasuraus kartalla
Lahden alueen kuvasuraus kartalla
Re: Honda XRV750 Africa Twin uudistusprojekti
vihtis83 kirjoitti:Kyllä siellä pitäisi parkeillekin olla omat johdot, tuo liitin kun taitaa olla se suoraan H4:lle menevä Vai haarautuikohan parkeille johto mittarivaloilta ja nyt mittariston vaihdon takia se on jäänyt pois?
Voisihan tuo olla mahdollista että menee mittaripaneelilta parkkien piuha. Pitää huomenna tutkailla yhtä RD03:sta joka taitaa olla juuri sopivasti purettu. Pitänee siis varmaan vetää oma piuha tankin alla olevista liittimistä jonne tulee myös parkin piuha. Olisihan se piuha varmaan tuossa alkuperäisessä piuhastossakin mutta se on jo sen verran hyvin koteloitu kutistesukalla ja vulkanisoituvalla teipillä ettei enää viitsi alkaa sitä kerimään auki.
Re: Honda XRV750 Africa Twin uudistusprojekti
Parkit ja muut valot nyt pelaavat niinkuin pitää ja Kosokin loistaa iloisesti
Re: Honda XRV750 Africa Twin uudistusprojekti
Tästä tuloo kyllä pro Raaskiiko tuolla enää lähtä minnekkään Ukrainan aroille kaatuilemaan
Re: Honda XRV750 Africa Twin uudistusprojekti
Juu, onhan tuo mielessä käväissyt että pitääkö ostaa käyttöpyörä mutta on tuossa tarkoitus käyttää ratkaisuja että kestäisivät kaatuilunkin. Toisaalta muovi/lasikuitu on onneksi halpaa ja helppoa korjata.Pastori kirjoitti:Tästä tuloo kyllä pro Raaskiiko tuolla enää lähtä minnekkään Ukrainan aroille kaatuilemaan
Pikkuhiljaa tuo alkaa olemaan kuosissaan. Vielä täytyisi hommata 320 mm etujarrulevy kun tuo nykyinen on 300mm (lähtee muuten halvalla jos joku tarvitsee EBC:n uusi levy) ja ilmata jarrut ja tallikaverille hieman hommia kun saa säätää kaasarit synkkaan penkissä ja neulat kohdalleen (vaikka aiemmat kaksi AT:ta ovat tainneet mennä aikalailla samoilla arvoilla kohdalleen.
Jatkokehittelyä riittää:
- polttoaineen ja akun latauksen varoitusvalot
- kunnon ketjuohjuri
- LED lisävalot
- 18 x 2.5 takarengas excelin vanteella
- perän korotus ja samalla myös keulan nosto jemmassa olevalla WP.n 48mm keulalla
- MOSFET jännitteensäädin
- Sähköpiuhojen uudelleenrakennus Motechein M-Gadgetilla ja Ignitechin sytkäboksilla ->ylimääräiset piuhkat ja releet pois. Samalla
- Peräosan uudelleenmuotoilu 2000-luvun perämuoveilla ja lisäpolttoainetankeilla
"Pikkunäpertelyä" siis riittää vielä ainakin ensi talveksi