Juhan pikkutohtori -> MYYTY (voi poistaa...)

Täällä voit esitellä oman rakennusprojektisi ja kadehtia muiden projekteja.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Juice
Viestit: 799
Liittynyt: Pe Syys 23, 2005 7:38 pm
Pyörä: RD07A
Paikkakunta: Vimpeli

Juhan pikkutohtori -> MYYTY (voi poistaa...)

Viesti Kirjoittaja Juice »

Pitäisiköhän tästäkin kirjoittaa joku pieni juttu. :roll:

Eli pyöräkuumeen vallassa oltiin loppukesästä, ja kun autokin oli sopivasti myyty niin raha suorastaa poltti taskussa :D Silmiin sattui läheisen mp-liikkeen sivuilla ollut pikkutohtori, eikä aikaakaan kun olin sitä koeajamassa. Pyörä miellytti, ja kaupat tehtiin. Kyseessä siis tax free pyörä ja jostakin berliinin alapuolelta ostettu.

Kilpiin sain melko helpolla, kaikki paperit löytyi ym. Ja vero oli aivan sitä mitä odotinkin.

Olen tuossa yrittänyt myydäkin tätä mutta saa nähdä maltanko, pyörä on juuri mukavan kokoinen, ja oli suorastaan virhe käydä sillä tuolla lumessa ajamassa :lol: Nyt on tullut kateltua siihen piikkirenkaita alle. Jos saan renkaat, niin riisun tuosta vilkut, peilit ja tuon takalokarin pois ja aloitan talvipäristelyn. Lisäksi tämä suzuki vie selvästi vähemmän bensaa kuin 3-litrainen kesäautoni, joten työmatkat on mukavampi kulkea tohtorilla :lol:

Tälläinenhän tämä on:
http://koti.japo.fi/~jumetsap/suzuki/

Pyörä on ensimmäinen "oikea" moottoripyörä minulle, ennen oli 2kpl 125cc endurokevareita. Mahtavaltahan nuo dr:n 30hv tuntuivat alussa, mutta aika äkkiä siihen kyllästyi. Toisaalta pyörää on helppo viedä jossain pienellä polulla, kun painoa ei ole liikaa ja pyörä ei heti karkaa alta kun kaasuun hipaisee. Parin kilsan päässä on laskettelukeskus, ja sen ruohottuneita rinteitä oli todellinen nautinto päästellä syksyllä :)

Talven aikana pitäisi säätää venanvälykset. Huuto.netistä löytyi suomenkielinen ohjekirja + varaosakirja, hyvä niin. Vielä kun saisi sen acerbiksen tankin jostain. Tälläkin hetkellä ebayssä olisi yksi, jos joku haluaisi huutaa moisen puolestani niin hihkaistaa tai laittakaa pikaviestiä :wink:

Ei muutakuin huolettomia kilometrejä, toivottavasti :roll:
Viimeksi muokannut Juice, La Helmi 04, 2006 2:47 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
njaa
Viestit: 280
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 10:39 am

Viesti Kirjoittaja njaa »

Mullakin on ollut pikku darra! :lol: On muuten yllättävän pirteä vehje verrattuna näihin isompiin darroihin.

Mulla oli tosin se DR350R malli.. 2 keula nousi kaasusta pienellä takanojauksella ilmaan. mitä nämä isommat ei kyllä tee vakiona!

Eiku prkl olihan siinäkin wiseco yms. 8) Hauska laite kuitenkin, ainoastaan käynnistäminen vitutti :roll:
Viimeksi muokannut njaa, Ma Joulu 19, 2005 3:50 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Juice
Viestit: 799
Liittynyt: Pe Syys 23, 2005 7:38 pm
Pyörä: RD07A
Paikkakunta: Vimpeli

Viesti Kirjoittaja Juice »

kwak750 kirjoitti:Mullakin on ollut pikku darra! :lol: On muuten yllättävän pirteä vehje verrattuna näihin isompiin darroihin.

Mulla oli tosin se DR350R malli.. 2 keula nousi kaasusta pienellä takanojauksella ilmaan. mitä nämä isommat ei kyllä tee vakiona!
Kyllähän toi ihan kivasti kulkee ja piirtää raitaa hiekkaan, vielä kun olisi -94 toi pyörä niin käynnistys olisi vähän helpompaa.
Avatar
Juice
Viestit: 799
Liittynyt: Pe Syys 23, 2005 7:38 pm
Pyörä: RD07A
Paikkakunta: Vimpeli

Viesti Kirjoittaja Juice »

Pyörä vaihtoi omistajaa :oops: Jollekin "hotellinpitäjälle" meni pieksämäelle.

Seuraava pyörä jos joskus tulee hommattua niin joko siirrytään crossipuolelle 250cc pariin, tai sitten 400-600cc nelarienska SÄHKÖSTARTILLA :twisted:
Vastaa Viestiin