Heikin Suupperduupperi

Täällä voit esitellä oman rakennusprojektisi ja kadehtia muiden projekteja.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
HeikkiL
Viestit: 628
Liittynyt: La Loka 02, 2004 9:15 am
Pyörä: Kaik' o mänt
Paikkakunta: Jakarta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HeikkiL »

Tännepä ei päivitystä ole tullutkaan piiitkään aikaan, mutta eipä tosin ole pyörälläkään ennättänyt paljoa ajamaan (arkisin ukon ja mopon välillä 600 km...).

Talviprojektiksi arvelin askarrella paskarrella mittariston uuteen uskoon. Eli jos on kokemusta tarvikedigimittareista, niin ilolla otetaan vastaan! AriK:n Teneren DET100 nähty ja asialliseksi havaittu, mutta jos sattuisi iipeistä jäämään näppeihin TurhaTekin IMO, niin se olisi ykköshaaveena...

Kuva
XTZ 850 P-D-raaserin ohjaamo
mrantaah
Viestit: 31
Liittynyt: Ti Elo 15, 2006 10:40 pm
Pyörä: -
Paikkakunta: Pohojammaa

Viesti Kirjoittaja mrantaah »

Hieno pyörä!

Minkälaisia kokemuksia Wings vaimentimesta?
Kuvien mukaan näyttää laadukkaalta työn jäljeltä,
onko Slovenian tuotos kovinkin äänekäs?
Avatar
HeikkiL
Viestit: 628
Liittynyt: La Loka 02, 2004 9:15 am
Pyörä: Kaik' o mänt
Paikkakunta: Jakarta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HeikkiL »

mrantaah kirjoitti:Minkälaisia kokemuksia Wings vaimentimesta? Kuvien mukaan näyttää laadukkaalta työn jäljeltä, onko Slovenian tuotos kovinkin äänekäs?
Wings tosiaan loistojälkeä; ei voi työn laatua moittia ollenkaan ja esim pikkudetaljit kuten kiinnitysklemmarit ovat laatukamaa. Myös sopivuus kohtuuhyvä, kun ensimmäisen kollektorivesion sai muutatettua (muoto oli hyvä, mutta alkukäyrien tulot liian pienet).

Valitettavasti Superini Wings-vaimennin taisi jäädä tehtaan ensimmäiseksi ja viimeiseksi ST-pöntöksi, koska suuren kysynnän vuoksi tuo käytännössä yhden miehen yritys keskittyy lähinnä suosituimpiin artikkeleihin (eli uudet Kotarit, Bemut etc.).

Ääni todella mukava tuollakin isompireikäisellä dB-killerillä. Pienempireikäistä en ole kokeillutkaan enkä hirvinnyt ilman tötsääkään huudattaa, kun kerralla sattui sopiva meteli. Kylläsiitä kuulee, että käynnissä on...
karmolis
Viestit: 1319
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 2:40 pm
Pyörä: Vespa
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja karmolis »

On se kumma kun tulee aina tän threadin/sun kotisivujen lukemisen jälkeen selailtua nettimoton supertenere-tarjontaa...

Jonain päivänä mä vielä sellasen ostan..
Avatar
HeikkiL
Viestit: 628
Liittynyt: La Loka 02, 2004 9:15 am
Pyörä: Kaik' o mänt
Paikkakunta: Jakarta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HeikkiL »

Ja parempi kuva myöhään, kun ei milloinkaan eli todistettavasti Suupperia näytetty myös ihmisten ilmoilla (kuvat Kokosta ja Kontiosta)

Kuva

Kuva

Ja Karmolis: ei muuta kun Suupperin hommaukseen! :-) Sitä ilo palastella ja pulttailla kasaan - osiakin saa ihan kohtuumukavasti maailmalta...
Hannu
Viestit: 808
Liittynyt: La Syys 25, 2004 10:12 pm
Pyörä: SE
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hannu »

karmolis kirjoitti:On se kumma kun tulee aina tän threadin/sun kotisivujen lukemisen jälkeen selailtua nettimoton supertenere-tarjontaa...

Jonain päivänä mä vielä sellasen ostan..
Mulle tulee tän threadin selaamisen jälkeen lähinnä mieleen että Super Ténéréä ei ainakaan voi ikinä ostaa kun sen jälkeen vaan harmittaisi kun ei se ole yhtä hieno kuin Heikin pyörä eikä sellaiseksi koskaan tule, koska en omaa yli-inhimillistä rakentelukärsivällisyyttä :)
Hannu
karmolis
Viestit: 1319
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 2:40 pm
Pyörä: Vespa
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja karmolis »

Hannu kirjoitti:
karmolis kirjoitti:On se kumma kun tulee aina tän threadin/sun kotisivujen lukemisen jälkeen selailtua nettimoton supertenere-tarjontaa...

Jonain päivänä mä vielä sellasen ostan..
Mulle tulee tän threadin selaamisen jälkeen lähinnä mieleen että Super Ténéréä ei ainakaan voi ikinä ostaa kun sen jälkeen vaan harmittaisi kun ei se ole yhtä hieno kuin Heikin pyörä eikä sellaiseksi koskaan tule, koska en omaa yli-inhimillistä rakentelukärsivällisyyttä :)
Ostat kato Heikiltä pois tuon :D
Avatar
HeikkiL
Viestit: 628
Liittynyt: La Loka 02, 2004 9:15 am
Pyörä: Kaik' o mänt
Paikkakunta: Jakarta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HeikkiL »

Hannu kirjoitti:Mulle tulee tän threadin selaamisen jälkeen lähinnä mieleen että Super Ténéréä ei ainakaan voi ikinä ostaa kun sen jälkeen vaan harmittaisi kun ei se ole yhtä hieno kuin Heikin pyörä eikä sellaiseksi koskaan tule, koska en omaa yli-inhimillistä rakentelukärsivällisyyttä :)
No eipä tuossa nyt kummoista kärsivällisyyttä tai taitoa tarvittu; suurin osa talvestakin meni sisällä pikkuosa kerrallaan läpikäyntiin, kun ei kylmään talliin tarennut mennä muttereita vääntelemään. :wink:

Suurin osa ajasta meni osien haalimiseen ja itse "tehokas rakennusaika" hyvinkin lyhyt. Äkkiä plokia vilkaistessa pyörän sain puoleksi purettua (tai no lähinnä plastiikit sun muut irti - rullaavaksi jätin ja tekniikan kiinni) kimppatallissa joulukuun loppuun mennessä, josta sen kiikutin omaan kylmään autotalliin (kimppatallilla oli vain yksi avaimenhaltija, jonka talliaktiivisuuden armoilla, joten ei hyvä ratkaisu...). Toki sitten kylmimmänkin talven aikaan muutama hassu osa pulttautui runkoon kiinni, mutta totisempi kasausurakka alkoi kevätauringon vähän alkaessa lämmittää maaliskuun puolivälissä ja toukokuussa paketti olikin jo kasassa. Välissä sitten pitempiäkin lekottelutaukoja eli ei tuo vaatinut mitään yli-inhimillisiä ponnistuksia. :)

karmolis kirjoitti:Ostat kato Heikiltä pois tuon :D
Ghehehe - Suupperi taitaa kyllä pysyä talossa... :wink: Itse asiassa seuraava talviprojektikin jo hakusessa kakkospyöräksi, mutta se ei sitten lienekään kurapyörä...
Avatar
Per Saukko
Viestit: 279
Liittynyt: To Elo 11, 2005 8:53 am
Pyörä: --?--
Paikkakunta: Nurmijärvi kk.

Viesti Kirjoittaja Per Saukko »

parempi kuva myöhään, kun ei milloinkaan eli todistettavasti Suupperia näytetty myös ihmisten ilmoilla (kuvat Kokosta ja Kontiosta)
...ja milloinkohan sitä "taideteosta" olis mahdollisuus nähdä täällä Nurmijärvellä päin, kun kerran viikot asustelet näemmä Rajamäellä. Tiedän ainakin pari alan harrastajaa lähiseudulta, jotka odottaa kovasti pääsevänsä kateellisena kuolaamaan laitettasi!!! :D :D :D
-millähän nyt ajelis???
Avatar
HeikkiL
Viestit: 628
Liittynyt: La Loka 02, 2004 9:15 am
Pyörä: Kaik' o mänt
Paikkakunta: Jakarta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HeikkiL »

Transilver kirjoitti:parempi kuva myöhään, kun ei milloinkaan eli todistettavasti Suupperia näytetty myös ihmisten ilmoilla (kuvat Kokosta ja Kontiosta)
...ja milloinkohan sitä "taideteosta" olis mahdollisuus nähdä täällä Nurmijärvellä päin, kun kerran viikot asustelet näemmä Rajamäellä. Tiedän ainakin pari alan harrastajaa lähiseudulta, jotka odottaa kovasti pääsevänsä kateellisena kuolaamaan laitettasi!!! :D :D :D
Niin no nyt syyskesän ja talven kuvio on se, että itse kyllä olen Rajamäellä, mutta tallin puuttuessa moto majaillut 600km:n päässä Sotkamossa. Ensi suvena sitten... :wink:
kymppivalve
Viestit: 342
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:50 pm
Pyörä: fillari
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja kymppivalve »

On se kumma kun tulee aina tän threadin/sun kotisivujen lukemisen jälkeen selailtua nettimoton supertenere-tarjontaa...

Jonain päivänä mä vielä sellasen ostan..
Osta multa. Kone odottaa koneistamolta osia, eli saat "ajamattoman" koneen kaupanpäälle. Kaikki kalliit osat(WP,ajovalot, Latauksensäädin, takajarrulevy....) on jo valmiiksi ostettu, Maalautat vain haluamallasi värillä.
adventure muka painava?
Avatar
HeikkiL
Viestit: 628
Liittynyt: La Loka 02, 2004 9:15 am
Pyörä: Kaik' o mänt
Paikkakunta: Jakarta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HeikkiL »

HeikkiL kirjoitti:Itse asiassa seuraava talviprojektikin jo hakusessa kakkospyöräksi, mutta se ei sitten lienekään kurapyörä...
Ja nyt varmistui, mikä se tulevan talven projektikohde on: pikku-Guzzi; café raceria tuosta pikkaisen suunnitellut... :D

Suupperduupperi säilyy silti ykköspyöränä, mutta Guzzista naatintalaitos syheröisille asfalttipätkille.
Ruoste
Viestit: 364
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 6:56 am
Paikkakunta: Yli-ii

Viesti Kirjoittaja Ruoste »

Lueskelin läpi tuon yamahan synnytyksen ja hiljaseksi vetää... ihan helkkarin hieno peli!! Hienoa että jotkut jaksaa/osaa.
Avatar
HeikkiL
Viestit: 628
Liittynyt: La Loka 02, 2004 9:15 am
Pyörä: Kaik' o mänt
Paikkakunta: Jakarta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HeikkiL »

Suupperduupperi siirtyi uudelle omistajalle 4.2.'07. Naatinnollisia kilometrejä!
Vastaa Viestiin