ktm adv 990 kaatumaraudat & etumaskista? (nupigummia alle)

Täällä voit esitellä oman rakennusprojektisi ja kadehtia muiden projekteja.

Valvoja: Moderaattorit

liero
Viestit: 15
Liittynyt: La Kesä 26, 2010 8:07 pm
Pyörä: ktm 990 adventure s -07 + jammu yz250f
Paikkakunta: jämsä

Re: ktm adv 990 kaatumaraudat & etumaskista? (nupigummia alle)

Viesti Kirjoittaja liero »

nuo mulla olevat on nuo satapiikin välikelin nastoitetut...
ei liene katulailliset .
Kuva
Avatar
drpepper74
Viestit: 260
Liittynyt: Ma Helmi 01, 2010 12:27 am
Pyörä: KTM Adventure 990 -07
Paikkakunta: Hollola

Re: ktm adv 990 kaatumaraudat & etumaskista? (nupigummia alle)

Viesti Kirjoittaja drpepper74 »

Samantapaisia ne tarjos mulle, kun on tossa kuvassa. Sanoivat että ne on samoja nastoja mitä puolustusvoimat käyttää. Näille olis karoossa kumia tarpeeksi.
mikään ei ole niin varmaa kuin, epävarma
Exät, Yamaha 125 dt -78, Kawasaki 125 kmx -87, Yamaha fj1200 -89, Honda blackbird 1100 -01,
KTM 300 exc -05, KTM 950 SM -05, KTM 990 Adventure -06, KTM 690 R -15, KTM 500 exc -15
Hessu M
Viestit: 17
Liittynyt: Ma Maalis 02, 2009 10:36 pm
Pyörä: KTM990 Adv, KTM 690 Enduro R, TRS 250r
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: ktm adv 990 kaatumaraudat & etumaskista? (nupigummia alle)

Viesti Kirjoittaja Hessu M »

Jaaha, pleksiä madaltamalla on saatu menestystä. Itse menettelin päinvastoin ja investoin siihen noin 10 senttiä korkeampaan touring pleksiin ja olen ollut melko tyydytetty. Moponi on tavallinen 08 ABS adventure mutta siinä on se korkeampi S version satula. Ite olen 184 pitkä ja alkuperäisellä pleksillä tuulenkohina oli kypärässä niin kova, että huulipäristys ei kuulunut ollenkaan. Nyt korkeammalla pleksillä tuulimeteli "puolittui" ja pyörteilyn vetely kypärässä väheni. Vastaavasti alkoi kuulua uusia ääniä, mm. eturenkaan jollotus kuuluu selvästi asvaltilla ajaessa alkaen 80 nopeudesta.

Kaatumaraudat on must, itselläni on ne kotarin omat. Niissä ärsyttää vain se, että putket tulevat poskimuovien ruuvinreikien päälle siten, että alimpien ruuvien avaamiseen tarvitaan kynekologin sormet. Touratechillä on nyt mallistossa rosteriversiot, niiden mitoituksesta ruuvinreikien suhteen en osaa sanoa. Tuo yhdystankoidea voisi olla poikaa, täytyy laittaa harkintaan.

Lisäksi on olemassa yksi tosi hyvä lisävaruste : Pyramidin jatke etulokariin (saa Stormilta). Ilman sitä rapa lensi visiirille asti yläkolmioiden välistä. Nyt pysyy syylari ja konehuone rutkasti puhtaampana. Ilman etulokarin jatketta uskoisin ohjauslaakerinkin saavan roiskeista ylimääräistä kyytiä. Avasin just omani ja 20t kilometrin jälkeen tehtaan vaseliini oli erinomaisen likaista ja läsnä oli myös vesitippoja emäputken sisällä. Laakerit oli kuitenkin vielä sileät joten nyt riitti pesu ja uudet rasvat. Ja mulla on siis ollut se jatke lähes uudesta asti. Homma on helppo tehdä etuputkien öljynvaihdon yhteydessä jonka jokainen tietenkin tekee joka talvi, tekeehän?
Hessu M
Viestit: 17
Liittynyt: Ma Maalis 02, 2009 10:36 pm
Pyörä: KTM990 Adv, KTM 690 Enduro R, TRS 250r
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: ktm adv 990 kaatumaraudat & etumaskista? (nupigummia alle)

Viesti Kirjoittaja Hessu M »

Noista xenoneista : räpläsin uteliaisuuttani eräässä mp liikkeessä uudenkarheaa 990 Adventuera vaihtopyörärivissä. Siinä näytti olevan alkuperäisten polttimoiden tilalla jonkinlaiset xenon hehkut, luulisin. Molemmat heijastimet olivat aivan matat, peilipinnasta ei jälkeäkään! Mistä moinen? Kauhistuin siinä määrin, että tihruan jatkossakin hämärähommat vakivaloilla.
Avatar
enska
Viestit: 843
Liittynyt: Su Syys 11, 2005 12:54 pm
Pyörä: ei oo nyt
Paikkakunta: Suolahti/Äänekoski/Konnevesi

Re: ktm adv 990 kaatumaraudat & etumaskista? (nupigummia alle)

Viesti Kirjoittaja enska »

Hessu M kirjoitti:Noista xenoneista : räpläsin uteliaisuuttani eräässä mp liikkeessä uudenkarheaa 990 Adventuera vaihtopyörärivissä. Siinä näytti olevan alkuperäisten polttimoiden tilalla jonkinlaiset xenon hehkut, luulisin. Molemmat heijastimet olivat aivan matat, peilipinnasta ei jälkeäkään! Mistä moinen? Kauhistuin siinä määrin, että tihruan jatkossakin hämärähommat vakivaloilla.
Ymmärtääkseni xenoni lämpenee vähemmän kuin perinteinen polttimo. Voihan se umpio olla pilattu jollain +100w halogeeni poltimollakin.
CR125R -89, TS125X -87, XT550 -82, XL600R -84, XL600R -87, XR650R -03, Africa twin RD07 -95, KTM 990adv -06, KTM 950adv GO!!!!!!! -04, KTM SuperEnduro -07, Suzuki DR-Z400 -05, Yamaha Wr450f -06, KTM EXC450 -13
Jerry Cotton
Viestit: 243
Liittynyt: La Huhti 21, 2007 4:45 pm
Pyörä: Harkinnassa.
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: ktm adv 990 kaatumaraudat & etumaskista? (nupigummia alle)

Viesti Kirjoittaja Jerry Cotton »

Hessu M kirjoitti:Noista xenoneista : räpläsin uteliaisuuttani eräässä mp liikkeessä uudenkarheaa 990 Adventuera vaihtopyörärivissä. Siinä näytti olevan alkuperäisten polttimoiden tilalla jonkinlaiset xenon hehkut, luulisin. Molemmat heijastimet olivat aivan matat, peilipinnasta ei jälkeäkään! Mistä moinen? Kauhistuin siinä määrin, että tihruan jatkossakin hämärähommat vakivaloilla.
Mulla on ollut 50 tkm Xenon-polttimo lähivalossa, peilipinta ja umpio muutenkin ovat aivan virheettömässä kunnossa.
A-B-CH-CZ-D-EST-F-FIN-FL-H-HR-I-L-LT-LV-N-NL-PL-RO-RSM-S-SK-SLO-UA
Vastaa Viestiin