Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on La Maalis 28, 2020 6:12 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 190 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Il bastardo desmodromico
ViestiLähetetty: Pe Touko 27, 2011 12:24 pm 

Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
Viestit: 1921
Paikkakunta: jokela
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610
Venat oli näköjään 33/38 ja imukanava 28. en muista mitä nämä nykyset on (paso 41/35,monsteria en löytäny,samat?)mutta imukurkkua joutu rouhimaan niin lähelle O rengasta kun uskalsi ja silti jäi pykälää.
On sulla sitten ollu aika loppu jos ohivuoto on sitä luokkaa ettei enää käy. Oliko kuitenkin välykset edes suunnilleen alueella ettei kantanu? Oliko seetit muuttunu käänteiseks radiukseks? siis venttiilissä pyöree seetipinta ja kannessa vastaava ura?eikäköku toisinpäin. Tollasiin olen törmänny vanhoissa kansissa jotka kaipaa lyijyä mutta on ajettu lyijyttömällä.

_________________
Olen pahoillani jos mielipiteeni ovat vääriä,kirjoitukset liian pitkiä,eikä rivityskään mahdu i padin ruudulle. Ei niitä ole pakko lukea.


Viimeksi muokannut ceevu päivämäärä La Touko 28, 2011 1:50 am, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Il bastardo desmodromico
ViestiLähetetty: La Touko 28, 2011 12:42 am 

Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Viestit: 1865
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala
Pyörä: SE & Montesa 315
Ei kantanut sen verran oli välystä. Seetien ja venan kosketusalueen leveys vaihteli.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Il bastardo desmodromico
ViestiLähetetty: La Touko 28, 2011 5:43 pm 

Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Viestit: 1865
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala
Pyörä: SE & Montesa 315
38mm näkyy olevan ysisatkun vakiot pakovenat, kuvittelen lautasen painolla ja lyhyiden keinuvipujen aiheuttamilla sivuttaisvoimilla olevan tekemistä sen kulumisen kanssa.
Sitten asiaan. Nyt olisi 900SS:n ja gsx-r750:n pakosarjojen risteytystulos paikallaan. primäärit kasvoi 35>38mm. Nyt saa jo kolmosella etusen käymään puoli metriä ilmassa, josko se se uusi pata jaksaisi loput noin 65 astetta :)
Toisessa kuvassa timpurin leikkimisen tulosta, ei selkä tykkä pyörän vieressä kyhjöttämisestä.


Liitteet:
Kuva000.jpg
Kuva000.jpg [ 81 KiB | Katsottu 6115 kertaa ]
Kuva001.jpg
Kuva001.jpg [ 95.55 KiB | Katsottu 6123 kertaa ]
Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Il bastardo desmodromico
ViestiLähetetty: La Touko 28, 2011 6:15 pm 

Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
Viestit: 1921
Paikkakunta: jokela
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610
Jaa ne on keinuseetit suoraan italiasta,virtaa hyvin jo 0-nostolla;) Ei kai siinä paljoo muuta voi olla kun no vipujen aiheuttamat sivuttaisväännöt. muistaakseni 900 oli pitempi nokka myös joka tietysti lisää kampeemista.
on siinä 750-900 vaan kohtalainen ero sitten.Oma ei oo käyny vielä(kään) säädettävänä mutta en usko unissakaan että edes kakkosella keventäis.

_________________
Olen pahoillani jos mielipiteeni ovat vääriä,kirjoitukset liian pitkiä,eikä rivityskään mahdu i padin ruudulle. Ei niitä ole pakko lukea.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Il bastardo desmodromico
ViestiLähetetty: La Touko 28, 2011 7:31 pm 

Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Viestit: 1865
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala
Pyörä: SE & Montesa 315
Ei se raakana keuli kuin ykkösellä. Kakkosella kevyt nyky riittää. Ja onhan tuo korkeampikin kuin normi Fantti, sekin helpottaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Il bastardo desmodromico
ViestiLähetetty: Ti Touko 31, 2011 11:05 pm 

Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Viestit: 1865
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala
Pyörä: SE & Montesa 315
Tee työtä jolla on tarkoitus. Siirsin satula-tankki komboa 3cm eteen ja 2.5 cm alas. Pienillä asioilla saa mopon tuntumaan pienemmältä. Eikä mennyt kun koko päivä. Nyt on Kemppi rusketus suojaamassa vihamieliseltä auringolta.
Ohessa kuva josta ei juuri huomaa mitään muutosta. No, omaan silmään tuo näyttää vähän yhtenäisemmältä. Ja nyt yltää molemmat kantapäät yhtäaikaa maahan.


Liitteet:
Fanttom.jpg
Fanttom.jpg [ 86.85 KiB | Katsottu 6136 kertaa ]
Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Il bastardo desmodromico
ViestiLähetetty: Ke Kesä 01, 2011 12:07 am 

Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
Viestit: 3726
Paikkakunta: Lempäälä
Pyörä: Yamaha ja TM
Pienet muutokset tekee paljon mutta edelleen noi homostelurenkaat pistää silmään, rupulikumia alle kaivataan ;D

_________________
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Il bastardo desmodromico
ViestiLähetetty: Ke Kesä 01, 2011 12:24 am 

Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Viestit: 1865
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala
Pyörä: SE & Montesa 315
Nuo on mitä sopivimmat renkaat ajella nahkapuku päällä :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Il bastardo desmodromico
ViestiLähetetty: Ke Kesä 01, 2011 12:28 am 

Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
Viestit: 3726
Paikkakunta: Lempäälä
Pyörä: Yamaha ja TM
Kurapyöräilyssä kokovartalokortsu on kyllä hirviän kuuma ja hiostava... :twisted:

_________________
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Il bastardo desmodromico
ViestiLähetetty: Ma Kesä 20, 2011 12:25 pm 

Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Viestit: 1865
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala
Pyörä: SE & Montesa 315
No niin, nyt käydä rallattaa höröhörö moottori. Oli peikko käynyt yöllä tallissa ja vaihtanut etu- ja takapyttyjen nokat ristiin. Meni hetki ennenkuin tarinamme päähenkilö tajusi asian laidan. Hyvä näin, koska elottomuutta ihmetellessä huomasin että vauhtipyörä oli lähdössä pakoon, tuli sekin asennettua kunnolla. Josko tänään saisi aikaisiksi kokeilla ryntääkö se miten tuolla kokoonpanolla tehot pitäisi olla lähempänä SE:tä kuin kasigessua.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Il bastardo desmodromico
ViestiLähetetty: Ma Kesä 20, 2011 1:49 pm 
Avatar

Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 9:00 am
Viestit: 1161
Paikkakunta: Vantaa
Pyörä: 570 FE, 250 EXC-F
Kai tuo on kasassa ennen uraata ja taas toisaalta ehjänä sinne asti :lol:

_________________
Oma vastuu! Artisti maksaa...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Il bastardo desmodromico
ViestiLähetetty: Ma Kesä 20, 2011 4:22 pm 

Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Viestit: 1865
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala
Pyörä: SE & Montesa 315
En tiedä onko sinne asti ehjänä, mutta tänään ajetaan, jännitteensäädin saapuu hetkenä minä hyvänsä.


Musta laatikko on vanhat aivot, metallinvärinen uudet aivot, on bittien koko pienentynyt kymmenessä vuodessa. Tosin kuten edellisestä kirjoitelmasta käy ilmi, asentaja tässä uusia aivoja tarvitsee.


Liitteet:
Kuva006.jpg
Kuva006.jpg [ 310.45 KiB | Katsottu 5910 kertaa ]
Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Il bastardo desmodromico
ViestiLähetetty: Ma Kesä 20, 2011 9:15 pm 

Liittynyt: La Maalis 04, 2006 8:58 pm
Viestit: 1268
Paikkakunta: Hamina
Pyörä: XT660Z,FE390
skuikka kirjoitti:
Tosin kuten edellisestä kirjoitelmasta käy ilmi, asentaja tässä uusia aivoja tarvitsee.


Eikä mitä,anna mennä vaan,hyvä siitä tulee. :roll:

_________________
(l)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Il bastardo desmodromico
ViestiLähetetty: Ma Kesä 20, 2011 9:35 pm 

Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Viestit: 1865
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala
Pyörä: SE & Montesa 315
Nonii, nyt on vaivauduttu ajamaankin vähän. Jyrkempi nenä ja isommat kanavat, yllätys yllätys, hukkaavat vähän alavääntöä, mutta mukavasti se laulaa, en oikein koskaan oppinut pitämään tuon vakiokoneen dieselmäisyydestä.
Olisi ehkä pitänyt malttaa pitää motokumit alla niin olisi ollut helpompi vertailla entiseen. Mitas sutii pienemmillä vaihteilla alustasta riippumatta.
Laitetaas taas yksi lähes entistenkaltainen sivukuva


Liitteet:
Kuva008.jpg
Kuva008.jpg [ 87.06 KiB | Katsottu 5864 kertaa ]
Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Il bastardo desmodromico
ViestiLähetetty: Ke Kesä 22, 2011 10:52 pm 

Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Viestit: 1865
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala
Pyörä: SE & Montesa 315
193kg 6l bensaa tankissa. Mitaskin on kulahtanut sen verta pidokkaaksi että tuli todettua etutassujen ilmaannostomahdollisuuksien ulottuvan nykyisin myös kolmosvaihteelle. Siis kaasu kiinni-auki-nykäisy-tekniikalla.
Sitten tappiot. Todennäköisesti oli ne kuplan männänrenkaat jotka pysäyttivät koneen hetkeksi, v..tu. Ei sinänsä hätää, varamäntiä ja pyttyjä löytyy hyllystä, ei vaan narsinaisesti huvita käyttää konetta irti. No ei se ole kuin 6h homma. Ei siinä nyt varsinaista rahallista tappiota tullut, uudet männät saisin 200€, rengassarja maksaa 150€ plus toimituskulut Teutonistanista. Jos huomena ehtii, niin hyvä, muuten menee juhannuksen jälkeen. Hannu perkele, pitikö manata? :) Toivottavasti saan jostain sen verta virtaa, että jaksan repiä tuon kuntoon URAA:lle.
Pääsin sentään maastoon. Peräkkäiset ojat on hauskoja, joskus tosin loppuu vauhti kesken. Ihan liian vähän tullut pärrällä ajettua, maastofillarilla useampi tunti viikossa, prätkällä tänä vuonna varmaan 5. Pikkusen on kädet tukossa.


Liitteet:
Kuva010.jpg
Kuva010.jpg [ 292.06 KiB | Katsottu 5760 kertaa ]
Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 190 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com