Moottorikoneistamot

Täällä voit esitellä oman rakennusprojektisi ja kadehtia muiden projekteja.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
JiiKooVee
Viestit: 103
Liittynyt: Su Touko 03, 2009 7:00 pm
Pyörä: -

Moottorikoneistamot

Viesti Kirjoittaja JiiKooVee »

Terve!

En löytänyt haulla koneistamoketjua, joten ajattelinpa laittaa semmoisen alkuun. Jos on tiedossa hyviä ja nopeita koneistamoja, niin laittakaa tänne. Itseä kiinnostaisi Etelä-Suomen alue (HKI-Lahti-Kouvola-Kotka alueelta tai siitä jotakuinkin läheltä). Jos on mennyt koneistus oikein pieleen jossain koneistamossa, niin kai senkin voisi mainita? Mulla on ollut Porvoossa osat odottamassa koneistusta kohta 4 kuukautta ja kiirettä siellä taitaa riittää niin, että ei ole pyörä kasassa kesälläkään tällä menolla :evil: Vai lieneekö noin pitkät odotusajat normaaleja?

Tuli tämmöinen ketju mieleen, kun googlasin Kotkasta ja Kouvolasta koneistamoja. Toisesta paikasta oli tuttu koneistamo ilmeisesti lopettanut jo aikaa sitten ja toista googlatessani löysin epätyytyväisen asiakkaan kirjoituksen (itse olen sieltä saanut kuitenkin viimevuosituhannella auton moottorinosat hyvin tehtyinä).
dq
Viestit: 392
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 8:35 pm
Pyörä: SLR 650 street tracker, Monkey 125
Paikkakunta: Naantali

Re: Moottorikoneistamot

Viesti Kirjoittaja dq »

JPS-Motors Oy, Turku, ei ollu halpa mutta hyvää jälkeä tuli nopeasti.
oppet
Viestit: 126
Liittynyt: Ke Syys 07, 2005 4:47 pm
Pyörä: TM300, BSA B50MX, Yamaha HL proggis

Re: Moottorikoneistamot

Viesti Kirjoittaja oppet »

R-koneistus on ainakin tehnyt hyvää jälkeä ja hinta tuntuu kukkarossa.( dynaaminen tasapainotus 370E )
Toinen mitä kovasti kehutaan on lahden kansityö, siitä ei kyllä ole kokemusta.
skuikka
Viestit: 2210
Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Pyörä: SE ja Temmi 450fi
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala

Re: Moottorikoneistamot

Viesti Kirjoittaja skuikka »

http://www.kouvolanmoottorikoneistamo.fi/
Nämä porasivat RG:n pytyt alle viikon odotuksella, ja hoonasivat vielä välykset uudelleen samaan hintaan kun ekoissa männissä oli katkostapit väärässä kohdassa.
Hyvä palvelu, kohtuu hinta, eikä mennyt kesä odottaessa.
ceevu
Viestit: 2005
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610
Paikkakunta: jokela

Re: Moottorikoneistamot

Viesti Kirjoittaja ceevu »

Gt motors teki pilalle R-ouhitusta lohkosta jälleen hyvän,pointsit sinne. Sen olen oppinu että en enää mihinkään lafkaan luota vaan tarkistan työn jäljen ite. Ne mittalaitteet on kuitenkin paljon halvempia kun uus moottori täystuhon jälkeen kun koneistaja kuitenkin vaan levittelee käsiään ja väittää väärin sammutetuks...
Mäntsälässä Aaltonen ,tarkkuudesta en vielä tiedä mutta kun seuraavan kerran tulee tarvetta niin koitan.Ainakin pikkulohkon(chevy) kannet tuli kuntoon ihan ok.
Vastaa Viestiin