Walt kirjoitti:Sama tääl, kahvasuojan kiinnike nappasi tankkiin lommon kun kävi talvella perä rinnalla vähän yllättäen
Tuo tankkilaukku joka oli tuossa dr:n päällä, ostin samanmoisen halpiksen ja eihän se pysynyt paikoillaan vauhdissa, sit ostin siihen phoneholder magsneetit mutta ei pysy silti.
Domissa saa sen kantohihnan pyöräytettyä ohjausakselin alta niin pysyy etupästä hyvin jo ja takimmaisiin siivekkeisiin ompelen hihnat joilla saa penkin alle kiinni.
200m pysyi kiinni sitten nakkasin kaverin pihaan että haen joskus. pitää kokeilla jotain elvytellä. hankalanmallinen on kyllä tuo tankkikin, jos tarakalle päivärepuksi virittelis... toki hankala lukea karttaa sieltä.
Walt kirjoitti:Sama tääl, kahvasuojan kiinnike nappasi tankkiin lommon kun kävi talvella perä rinnalla vähän yllättäen
Tuo tankkilaukku joka oli tuossa dr:n päällä, ostin samanmoisen halpiksen ja eihän se pysynyt paikoillaan vauhdissa, sit ostin siihen phoneholder magsneetit mutta ei pysy silti.
Domissa saa sen kantohihnan pyöräytettyä ohjausakselin alta niin pysyy etupästä hyvin jo ja takimmaisiin siivekkeisiin ompelen hihnat joilla saa penkin alle kiinni.
200m pysyi kiinni sitten nakkasin kaverin pihaan että haen joskus. pitää kokeilla jotain elvytellä. hankalanmallinen on kyllä tuo tankkikin, jos tarakalle päivärepuksi virittelis... toki hankala lukea karttaa sieltä.
Itse otin sen tuollaisille tavaroille joita ei joka pysähdyksessä viitsi käydä purkamaan takin uumenista, kuten rahapussi menee just sopivasti siihen päällimmäiseen tarrataskuun, sit sinne saa tupakat ja vaikka toiset hanskat..
Walt kirjoitti:Sama tääl, kahvasuojan kiinnike nappasi tankkiin lommon kun kävi talvella perä rinnalla vähän yllättäen
Tuo tankkilaukku joka oli tuossa dr:n päällä, ostin samanmoisen halpiksen ja eihän se pysynyt paikoillaan vauhdissa, sit ostin siihen phoneholder magsneetit mutta ei pysy silti.
Domissa saa sen kantohihnan pyöräytettyä ohjausakselin alta niin pysyy etupästä hyvin jo ja takimmaisiin siivekkeisiin ompelen hihnat joilla saa penkin alle kiinni.
Minulla on ollut tohtorissa Bilteman kartta/tankkilaukku. Siinä on oikein hyvät magneetit ja hihnatkin varuiksi, ja pysyi aina paikoillaan. Vetoketju vain teki itsarin, kun räppäsin sitä ekan kesän kuvajahtisurautuksissa koko ajan. Ei ollut vielä navia silloin, ja piti tiirailla tulostettuja paperikarttoja.
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
rainerb kirjoitti:Nyt pitäisi löytää 600-seen tohtoriin pidempi kytkinvaijeri. Uusi, leveämpi fatbar-tanko on korotuspaloineen sen verran kauempana, että alkuperäinen vaijeri jää hiukan lyhyeksi.
Onko ehdotuksia mistä sopiva löytyisi? Mielessä kävi mitata DR800:n vaijeri, tai jonkun saman ikäisen Suzukin customin vaijeri. Mitähän niitä nyt olikaan tuohon aikaan?
Itse itselleni vastaten - Oulun Stormin osaavan myyjän ystävällisesti toimiessa hakukoneena löytyi korvaava vaijeri. Se on Suzuki GSX 750/1100 vaijeri, joka on 20 cm pidempi, mutta samanlaisilla kiinnityksillä. Alapäästä puuttuu säätömutterista lukitusmutteri, sinne pitää kehittää lukitus (ehdotuksia?). Suzukin koodi on 58200-45400, jos joku tulevaisuuden sumuissa kaivaa tämän viestin esille. (terveisiä vain täältä menneisyydestä tänään satoi hitusen lunta, ja ensi viikonloppuna on jo Oulun vappuajojen aika )
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
rainerb kirjoitti:Nyt pitäisi löytää 600-seen tohtoriin pidempi kytkinvaijeri. Uusi, leveämpi fatbar-tanko on korotuspaloineen sen verran kauempana, että alkuperäinen vaijeri jää hiukan lyhyeksi.
Onko ehdotuksia mistä sopiva löytyisi? Mielessä kävi mitata DR800:n vaijeri, tai jonkun saman ikäisen Suzukin customin vaijeri. Mitähän niitä nyt olikaan tuohon aikaan?
Itse itselleni vastaten - Oulun Stormin osaavan myyjän ystävällisesti toimiessa hakukoneena löytyi korvaava vaijeri. Se on Suzuki GSX 750/1100 vaijeri, joka on 20 cm pidempi, mutta samanlaisilla kiinnityksillä. Alapäästä puuttuu säätömutterista lukitusmutteri, sinne pitää kehittää lukitus (ehdotuksia?). Suzukin koodi on 58200-45400, jos joku tulevaisuuden sumuissa kaivaa tämän viestin esille. (terveisiä vain täältä menneisyydestä tänään satoi hitusen lunta, ja ensi viikonloppuna on jo Oulun vappuajojen aika )
pienet asennuskaljasumut on... ja hyvä niin... pikkaisen alkaa rispaantumaan kahvan puolelta tuo vaijeri... mutta pitänee vissii ostaa uus jo valamiiks...
rainerb kirjoitti:Nyt pitäisi löytää 600-seen tohtoriin pidempi kytkinvaijeri. Uusi, leveämpi fatbar-tanko on korotuspaloineen sen verran kauempana, että alkuperäinen vaijeri jää hiukan lyhyeksi.
Onko ehdotuksia mistä sopiva löytyisi? Mielessä kävi mitata DR800:n vaijeri, tai jonkun saman ikäisen Suzukin customin vaijeri. Mitähän niitä nyt olikaan tuohon aikaan?
Itse itselleni vastaten - Oulun Stormin osaavan myyjän ystävällisesti toimiessa hakukoneena löytyi korvaava vaijeri. Se on Suzuki GSX 750/1100 vaijeri, joka on 20 cm pidempi, mutta samanlaisilla kiinnityksillä. Alapäästä puuttuu säätömutterista lukitusmutteri, sinne pitää kehittää lukitus (ehdotuksia?). Suzukin koodi on 58200-45400, jos joku tulevaisuuden sumuissa kaivaa tämän viestin esille. (terveisiä vain täältä menneisyydestä tänään satoi hitusen lunta, ja ensi viikonloppuna on jo Oulun vappuajojen aika )
pienet asennuskaljasumut on... ja hyvä niin... pikkaisen alkaa rispaantumaan kahvan puolelta tuo vaijeri... mutta pitänee vissii ostaa uus jo valamiiks...
Et oo ainoa kaljasumussa
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
kipunat kateissa... ja 606,50 eetua maksaa uuet romut tuonne magneetonkoppaan... ei naarata ei... muut käämit on ok mut se power source näyttää nietua...
No se on se yksi käämi siellä sitten paskena, eikö niin? Muuthan on varmaan kondiksessa? Ei liene älykallis osa, ja voi varmaan korjatakin näppäränä elektroniikkaharrastajana.
Minä muistelen kuulleeni, että noissa käy tuo sähköpuoli joskus aika kuumana, kun se ei ole öljykylvyssä tms. ja siitä on joskus seurannut juuri tällaista.
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
nii kyllähä ne on öljyssä... mut 80e tuo makso... joten katotaan miten käy... perjantaina enklannista shipattu... katotaan nyt tulisko ens viikolla... sit kokkeillaan... kohta lähtee susuki suohon ja alan harrastaa kaljankittaamista
puskajussin kanssa pienet ajelut... takalokari meinas tippua kokonaan... kiinnike meni akun alta poikki... ja pikaliimalla kiinni... nyt pitäs kestää... nii ja magneeton paikoilleen laitossa kävi joku fiba sehä alko mehiä öljyä pihalle... no korjataan kunhan jaksaa...