DR650SE 1997
Valvoja: Moderaattorit
DR650SE 1997
Tervehdys jälleen!
Siirretään moottoripyörä tänne projektiosioon. Tuntuu osien saaminen hiukan hitaalta. Hollannista tilasin osia pari kolme viikkoa sitten. Oli kätevä klikkailla osat suoraan kauppakassiin. Osoitehan oli http://www.cmsnl.com/suzuki-dr650_model13229/ Vinkin sain jossain vaiheessa joltain jäseneltä. Löytyy muihinkin pyöriin räjäytyskuvat. Suomesta ei tunnu löytyvän pyörään osia kohtuu vaivalla kun soittelin. En ole löytänyt muiltakaan foorumeilta öljyä syövää DR:ää vuosimallista 96 eteenpäin, joten taitaa olla osien saanti sen takia vaikeaa. Laskeskelin öljynkulutuksen perusteella, että moottori kävi kohtuullisella noin 3%:n öljyseoksella. Ihan hyvin nelitahtikoneelle. Devacci palaa niin puhtaasti, ettei voimasavuja näkynyt vaan haiskahti Näkyvä savu oli kertynyt pakoaukkoon ja putkeen, ainakin karstan määrästä päätellen.
Kun saan uudet venttiilit ja venttiilinohjaimet, niin vien kannen koneistamoon laitettavaksi ja samalla siellä saavat katsoa sylinterin. Sylinteri on Nikasil-pinnoitettu. Uusi pinnoitus Hollannissa maksaisi kuulemma noin 450e. Jenkeistä saisi Bigboresetin sylinteriputkella ja JE:n takomännällä 500 dollariin, eli noin 340 euroon (verot, tullit ja postikulut tietenkin vielä päälle). Jos sylinteri on kunnossa, niin samasta liikkeestä jenkestä löytyisi JE:n mäntä tiivistesatseineen 210 dollarilla (140e). Onkohan kukaan tilannut tuolta Procycle:stä http://www.procycle.us/bikepages/dr650.html jotain?
Käytin kannen ja männän koneistamolla. Oli kuulemma syönyt pölyä jäljistä päätellen. Männänlaessa ja kannessa pieniä iskemäjälkiä, öljyrengas oli kulunut ja ylin männänrengas. Yllättäen toinen männänrengas oli mitoissaan. Männässä ei näkynyt ohipuhallusjälkiä, mutta oli hyvin öljytty lakeen asti. Arvelin aikaisemmin, että venttiilinkumit olisi menneet väljiksi, mutta syy oli männän öljyrenkaassa, joka ei kaapinut öljyä pois sylinterin seinästä. Koneistamolla veikkasivat, että ilmansuodatin on ollut pois paikoiltaan. Kun vihjasin K&N vapaavirtaussuodattimesta, niin sanoivat että ko. suodattimella varustettuja autoja oli ollut välillä kunnostettavana.
En tiedä miten muilla, mutta K&N:n suodatin on vaikea laittaa paikoilleen sekä varmistaa, että se on tiiviisti. Kaksi kertaa olen sen tähän mennessä irroittanut ja paikoilleen laittanut. Ensimmäisellä kerralla olin öljynnyt sen liian öljyiseksi ja toisella kerralla luultavasti oikein Ei käynyt enää ainakaan niin rikkaalla. Toinen pölyreitti koneeseen menee vanhan alkuperäisen kaasarin "huohotusputken" kautta. BST oli ainakin melkoisen pölyinen sisältä kun avasin sen.
Onko kukaan joutunut tekemään sylinterille jotain remontin yhteydessä? Sylinterin yläosassa on pienen pieni pykälä männän yläkuolokohdassa. Pinnoitetta on ilmeisesti vaikea hoonata ja uusi mäntä on heitetty suoraan sisään. Näin ymmärsin noita ulkomaanfoorumeita selaillessa.
Saas nähdä milloin pyörä tulee kasaan ja tuleeko siitä vielä soiva peli.
JiiKooVee
Siirretään moottoripyörä tänne projektiosioon. Tuntuu osien saaminen hiukan hitaalta. Hollannista tilasin osia pari kolme viikkoa sitten. Oli kätevä klikkailla osat suoraan kauppakassiin. Osoitehan oli http://www.cmsnl.com/suzuki-dr650_model13229/ Vinkin sain jossain vaiheessa joltain jäseneltä. Löytyy muihinkin pyöriin räjäytyskuvat. Suomesta ei tunnu löytyvän pyörään osia kohtuu vaivalla kun soittelin. En ole löytänyt muiltakaan foorumeilta öljyä syövää DR:ää vuosimallista 96 eteenpäin, joten taitaa olla osien saanti sen takia vaikeaa. Laskeskelin öljynkulutuksen perusteella, että moottori kävi kohtuullisella noin 3%:n öljyseoksella. Ihan hyvin nelitahtikoneelle. Devacci palaa niin puhtaasti, ettei voimasavuja näkynyt vaan haiskahti Näkyvä savu oli kertynyt pakoaukkoon ja putkeen, ainakin karstan määrästä päätellen.
Kun saan uudet venttiilit ja venttiilinohjaimet, niin vien kannen koneistamoon laitettavaksi ja samalla siellä saavat katsoa sylinterin. Sylinteri on Nikasil-pinnoitettu. Uusi pinnoitus Hollannissa maksaisi kuulemma noin 450e. Jenkeistä saisi Bigboresetin sylinteriputkella ja JE:n takomännällä 500 dollariin, eli noin 340 euroon (verot, tullit ja postikulut tietenkin vielä päälle). Jos sylinteri on kunnossa, niin samasta liikkeestä jenkestä löytyisi JE:n mäntä tiivistesatseineen 210 dollarilla (140e). Onkohan kukaan tilannut tuolta Procycle:stä http://www.procycle.us/bikepages/dr650.html jotain?
Käytin kannen ja männän koneistamolla. Oli kuulemma syönyt pölyä jäljistä päätellen. Männänlaessa ja kannessa pieniä iskemäjälkiä, öljyrengas oli kulunut ja ylin männänrengas. Yllättäen toinen männänrengas oli mitoissaan. Männässä ei näkynyt ohipuhallusjälkiä, mutta oli hyvin öljytty lakeen asti. Arvelin aikaisemmin, että venttiilinkumit olisi menneet väljiksi, mutta syy oli männän öljyrenkaassa, joka ei kaapinut öljyä pois sylinterin seinästä. Koneistamolla veikkasivat, että ilmansuodatin on ollut pois paikoiltaan. Kun vihjasin K&N vapaavirtaussuodattimesta, niin sanoivat että ko. suodattimella varustettuja autoja oli ollut välillä kunnostettavana.
En tiedä miten muilla, mutta K&N:n suodatin on vaikea laittaa paikoilleen sekä varmistaa, että se on tiiviisti. Kaksi kertaa olen sen tähän mennessä irroittanut ja paikoilleen laittanut. Ensimmäisellä kerralla olin öljynnyt sen liian öljyiseksi ja toisella kerralla luultavasti oikein Ei käynyt enää ainakaan niin rikkaalla. Toinen pölyreitti koneeseen menee vanhan alkuperäisen kaasarin "huohotusputken" kautta. BST oli ainakin melkoisen pölyinen sisältä kun avasin sen.
Onko kukaan joutunut tekemään sylinterille jotain remontin yhteydessä? Sylinterin yläosassa on pienen pieni pykälä männän yläkuolokohdassa. Pinnoitetta on ilmeisesti vaikea hoonata ja uusi mäntä on heitetty suoraan sisään. Näin ymmärsin noita ulkomaanfoorumeita selaillessa.
Saas nähdä milloin pyörä tulee kasaan ja tuleeko siitä vielä soiva peli.
JiiKooVee
Re: DR650SE 1997
Ei maksa noin paljoa.JiiKooVee kirjoitti: Sylinteri on Nikasil-pinnoitettu. Uusi pinnoitus Hollannissa maksaisi kuulemma noin 450e.
Itsellä kävi hussen sylinteri TUOLLA pinnotettavana.
Pinnoitus 239.90 € posti kulut noin 45€ edestakas,
samalla tuli uusi mäntä ja tiivistesarja. Tuolla näkyi olevan
DR:ään Wössner mäntää, hintaan 188.99€. Sama tuli itselle laitettua husseen.
Olihan se niin hieno, että ois voinu vaikka kirjahyllyyn laittaa.
Mutta jos pinnoite on ehjä, niin tuskin kannattaa pinnoittaa.
Mittaa vaan välyksen ja tilaa vaan sopivan männän.
Viimeksi muokannut Teme X-2, Ti Marras 17, 2009 4:14 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ympyrä ja nuoli, siihen loppu huoli!"
Mopo: KTM 390 Adventure
EX-mopot: KTM 620 Advente Ja Husqvarna TE570
Mopo: KTM 390 Adventure
EX-mopot: KTM 620 Advente Ja Husqvarna TE570
Re: DR650SE 1997
Ei tuo sylinteri niin pahalta näytä, kunhan putsaat yläreunasta karstan pois, niin kynnys voi olla lähinnä mallia visuaalinen. Ja pinnoitetun sylinterin voi ja pitääkin hoonata jos meinaat tuolla syltyllä kasata. Ilman hoonausta ei uudesta männästä ja renkaista ole juurikaan hyötyä, kun ne ei pääse kunnolla hioutumaan käypäseksi.
Re: DR650SE 1997
Tuolta Procyclestä tilasin itselleni supermoto kehät Deeärrään ja palvelu oli esimerkillistä, vastasivat sähköposteihin nopeasti ja tavara oli mitä luvattiin.
Kalle
Kalle
Lisää urkua monitoriin...
Re: DR650SE 1997
Kiitoksia kommenteista!
Vein pytyn koneistamolle. Oli siinä selvästi aaltoileva kohta kohdassa jossa männänrenkaat pysähtyvät yläkuolokohdassa. Pinnoite oli ehjä, mutta hiotunut. Pytystä koneistetaan tai hiotaan aaltokohdat pois, jonka jälkeen se mitataan ja katsotaan käykö se vielä. Voihan se olla että pinnoite lähtee irti, mutta eipä sitä olisi noinkaan voinut laittaa takaisin kiinni.
Katselin noita Wössnerin mäntiä, mutta ei selvinnyt kuinka paljon niissä on puristussuhteet. Miten Teme X-2 lähetit sylinterin kunnostettavaksi? Lähetitkö sen suoraan sinne, vai soititko ensin? Mulla ei toi kielipää riitä kommunikointiin, meilaamiseen ehkä.
No, onhan tässä aikaa mietiskellä eri vaihtoehtoja kun ei näytä kannenkaan osia tulevan. Lähetyspäivä siirtyy ja siirtyy. Veikkaan, että venttiilin ohjaimista on kiinni lähetys.
JiiKooVee
Vein pytyn koneistamolle. Oli siinä selvästi aaltoileva kohta kohdassa jossa männänrenkaat pysähtyvät yläkuolokohdassa. Pinnoite oli ehjä, mutta hiotunut. Pytystä koneistetaan tai hiotaan aaltokohdat pois, jonka jälkeen se mitataan ja katsotaan käykö se vielä. Voihan se olla että pinnoite lähtee irti, mutta eipä sitä olisi noinkaan voinut laittaa takaisin kiinni.
Katselin noita Wössnerin mäntiä, mutta ei selvinnyt kuinka paljon niissä on puristussuhteet. Miten Teme X-2 lähetit sylinterin kunnostettavaksi? Lähetitkö sen suoraan sinne, vai soititko ensin? Mulla ei toi kielipää riitä kommunikointiin, meilaamiseen ehkä.
No, onhan tässä aikaa mietiskellä eri vaihtoehtoja kun ei näytä kannenkaan osia tulevan. Lähetyspäivä siirtyy ja siirtyy. Veikkaan, että venttiilin ohjaimista on kiinni lähetys.
JiiKooVee
Re: DR650SE 1997
Kyselin ensin maililla kuinka toimitaan, mutta lyhyköisyydessään homma menee näin.
(Englanniksi onnistuu hyvin tuo kommonikointi.)
Teet tilauksen sieltä sivuilta.
Ne laittaa osoitteen ja tilaustunnuksen.
Viet sylinterin postiin, osoite ja tunnus osoitekorttiin ja paketti matkaan.
Minulle ne sitten ilmottelivat, kun sylinteri oli perillä.
Ja sen minkä kokonen se oli ja kysyivät minkä kokonen tehdään.
Sitten kun oli valmis tuli mailia että tavarat lähetetty ja suoranta koodi.
Parissa päivässä olivat lähi postissa.
Tavarat pitää maksaa ennen kuin lähettävät,
melkeen menee tuohon rahan siirtymiseen enemmän aikaa
kuin itse tavaran.
http://www.woessner-kolben.de/english/indexenglish.html
Ei ollut tuollakaan mainintaa, muutaku hi-comp.
Eli kai siinä on sitten riittävästi
(Englanniksi onnistuu hyvin tuo kommonikointi.)
Teet tilauksen sieltä sivuilta.
Ne laittaa osoitteen ja tilaustunnuksen.
Viet sylinterin postiin, osoite ja tunnus osoitekorttiin ja paketti matkaan.
Minulle ne sitten ilmottelivat, kun sylinteri oli perillä.
Ja sen minkä kokonen se oli ja kysyivät minkä kokonen tehdään.
Sitten kun oli valmis tuli mailia että tavarat lähetetty ja suoranta koodi.
Parissa päivässä olivat lähi postissa.
Tavarat pitää maksaa ennen kuin lähettävät,
melkeen menee tuohon rahan siirtymiseen enemmän aikaa
kuin itse tavaran.
http://www.woessner-kolben.de/english/indexenglish.html
Ei ollut tuollakaan mainintaa, muutaku hi-comp.
Eli kai siinä on sitten riittävästi
"Ympyrä ja nuoli, siihen loppu huoli!"
Mopo: KTM 390 Adventure
EX-mopot: KTM 620 Advente Ja Husqvarna TE570
Mopo: KTM 390 Adventure
EX-mopot: KTM 620 Advente Ja Husqvarna TE570
Re: DR650SE 1997
Terve!
Projekti matelee eteenpäin talon salaojaprojektin ohella. Tilailin jenkkilästä Procycleltä sen BBkitin. Kuvissa näkyviä osia tuli tullista noudettua. Vielä kun sais kiikutettua osat koneistamolle ja koneistamolta löytyisi sopivasti aikaa. Harmi kun mukana ei tullut venttiilivarren tiivisteitä, joutuu ne vielä tilaamaan erikseen. Alkuperäinen sylinteri oli sen verran hiotunut aaltoilevaksi yläkuolokohdastaan, ettei sitä edes kokeiltu hioa. Siitä olisi tullut väljä tai pinnoite olisi jopa irronnut. Kokeillaan nyt sitten tuota tapaa saada moottori kasattua. Mutta mutta... nyt mietityttää luonnollisesti laakereiden kunto. Taitaa olla viisainta avata lohko ja vaihtaa ainakin kiertokangen ja kampiakselin laakerit. Minkälaisia erikoistyökaluja kampiakselin irtisaamiseen tarvitaan (laturi, kytkin yms.)? Ja löytyykö jostain helpolla (halvalla) semmoisia.
T: JiiKooVee
Projekti matelee eteenpäin talon salaojaprojektin ohella. Tilailin jenkkilästä Procycleltä sen BBkitin. Kuvissa näkyviä osia tuli tullista noudettua. Vielä kun sais kiikutettua osat koneistamolle ja koneistamolta löytyisi sopivasti aikaa. Harmi kun mukana ei tullut venttiilivarren tiivisteitä, joutuu ne vielä tilaamaan erikseen. Alkuperäinen sylinteri oli sen verran hiotunut aaltoilevaksi yläkuolokohdastaan, ettei sitä edes kokeiltu hioa. Siitä olisi tullut väljä tai pinnoite olisi jopa irronnut. Kokeillaan nyt sitten tuota tapaa saada moottori kasattua. Mutta mutta... nyt mietityttää luonnollisesti laakereiden kunto. Taitaa olla viisainta avata lohko ja vaihtaa ainakin kiertokangen ja kampiakselin laakerit. Minkälaisia erikoistyökaluja kampiakselin irtisaamiseen tarvitaan (laturi, kytkin yms.)? Ja löytyykö jostain helpolla (halvalla) semmoisia.
T: JiiKooVee
-
- Viestit: 67
- Liittynyt: To Maalis 24, 2005 9:01 am
- Pyörä: Ktm 690 2013, Suzuki dr 650se -99 +muut
- Paikkakunta: KURU
Re: DR650SE 1997
Itse en kyllä lähtisi availemaan alakertaa, jollei ole jotain hyvää syytä epäillä vauriota, esim. vähillä öljyillä pitkään ajelua tai vaihteisto-ongelmia. Mutta jos on aikaa ja rahaa ja kiinnostaa nähdä sisäelimet, voihan sinne katsoa. Olen itse ajellut parilla moottorilla paljonkin, vähempiajetullakin yli 60 000 km. Purkasin sen juuri, tarkoitus olisi laittaa sen sisäkalut toiseen ehjään lohkoon. Kiertokangen alapää ja runkolaakerit ovat ihan ok. Toisella koneella on ajettu reilusti puolet enemmän, se käy vieläkin ihan normaalisti.
Ilmamanputsarin laitto paikalleen on tarkkaa puuhaa, tein itse putsarin muovikehikkoon teräslankaväkäset että suodattimen reunat pysyvät paikallaan paikalleen laitossa.
Vapaavirtausjutut on asfalttiteille, se estää kivien ja männynkäpyjen menon koneeseen, ei muuta. Minulla on kolme vaahtomuovista pestynä valmiina, kunnon putsariöljyä ja vaihto usein, jos ajaa sorkkua tai enskaa. Likainen suodatin imee vähäisetkin hepat koneesta ja lisää kulumista.
Ilmamanputsarin laitto paikalleen on tarkkaa puuhaa, tein itse putsarin muovikehikkoon teräslankaväkäset että suodattimen reunat pysyvät paikallaan paikalleen laitossa.
Vapaavirtausjutut on asfalttiteille, se estää kivien ja männynkäpyjen menon koneeseen, ei muuta. Minulla on kolme vaahtomuovista pestynä valmiina, kunnon putsariöljyä ja vaihto usein, jos ajaa sorkkua tai enskaa. Likainen suodatin imee vähäisetkin hepat koneesta ja lisää kulumista.
Re: DR650SE 1997
Tuossa saa tosiaan olla tarkkana että menee kunnolla, helpottaa jonkin verran kun on snorkkeli pois niin on enemmän tilaa kotelossa.tein itse putsarin muovikehikkoon teräslankaväkäset että suodattimen reunat pysyvät paikallaan paikalleen laitossa.
Mä olen olen myös avartanut kotelon Kientechin ohjeilla ja nyt jos sattuu oleen penkki pois pakoiltaan niin koteloon saa hyvin valoa ylhäältä päin. Pesen noin 2000km välein viimestään kesällä maantieajossa ja sitä useemmin jos ryven paljon metsässä tai hiekkamontulla.
Avarrettu kotelo aiheuttaa pesutarpeen lisäystä mutta kyllä kulkeekin pirteesti, Jamaha vanhuksessa mulla esim on tehtaan jäljiltä reilumpi imureikä ja isompi ilmatilanen kotelo kuin DR:ssä snorkkeli pois ollessa.
Ohjekirjan suositus 3000km on ainakin mun ajeluihin pahasti liikaa. K&N putsaria en ole edes harkinnut koskaan, tosin siihen saa lisäsukan päälle pölysiin oloihin. Mä oon käyttänyt vaan alkuperäistä suodatinta mutta esim Twinair lienee ihan yhtä hyvä. Öljynä on ollut Castrolia metallipöntöstä tai spraynä.
Vanhat sinisestä reunasta kovettuneet suodattimet kannattaa heittää meneen ja ostaa tilalle 2-3 uutta notkeeta jotka pysyy paremmin muovikehikon ympärillä.
DR650 SEW+RM 250+Pappatunturi 1973+ Solifer SM 1980
Re: DR650SE 1997
Tervehdys!
Taidanpa jättää alakerran avaamisen myöhempään, kun ei se vielä äännellyt eikä oireillut mitenkään. Nyt vaan odotellaan koneistamolta osia takaisin. Menee varmaan ensi vuoden puolelle ennen kuin osat saa kotiin ihmeteltäväksi.
K&N:n suodattimen taidan heittää "mäkeen". Vaikka aika vaikea sanoa, että oliko kuluminen suodattimesta vai sen asennuksesta kiinni. Luulisin, että hieno pöly ei jättäisi mäntään pieniä iskemäjälkä (silminnähtäviä pikku koloja). Lieneekö ollut suodatinta kiinni Belgian pojilla.
n.2000 km kerkesin itse sillä ajaa ja kaksi kertaa suodattimen pestä ja öljytä. Eka kerta meni vähän pieleen kun öljysin suodattimen liian öljyiseksi... ei tarvinnut ryyppyä käynnistyksessä. Toisella kerralla öljyäminen onnistui jo paremmin. Tavallisella moottoriöljylläkö vakioilmanputsari öljytään?
Mistäköhän tuommoisen Twinairin sais helpoiten? Lieneekö puhdistus/hengityskyky olla alkuperäistä suodatinta paljoa parempi? Kun guuglaa noita suodattimia, niin ainahan hengittää vallan mainiosti ja tehoja tulee lisää, eikä puhdistusteho laske. Mutta mutta...
JiiKooVee
Taidanpa jättää alakerran avaamisen myöhempään, kun ei se vielä äännellyt eikä oireillut mitenkään. Nyt vaan odotellaan koneistamolta osia takaisin. Menee varmaan ensi vuoden puolelle ennen kuin osat saa kotiin ihmeteltäväksi.
K&N:n suodattimen taidan heittää "mäkeen". Vaikka aika vaikea sanoa, että oliko kuluminen suodattimesta vai sen asennuksesta kiinni. Luulisin, että hieno pöly ei jättäisi mäntään pieniä iskemäjälkä (silminnähtäviä pikku koloja). Lieneekö ollut suodatinta kiinni Belgian pojilla.
n.2000 km kerkesin itse sillä ajaa ja kaksi kertaa suodattimen pestä ja öljytä. Eka kerta meni vähän pieleen kun öljysin suodattimen liian öljyiseksi... ei tarvinnut ryyppyä käynnistyksessä. Toisella kerralla öljyäminen onnistui jo paremmin. Tavallisella moottoriöljylläkö vakioilmanputsari öljytään?
Mistäköhän tuommoisen Twinairin sais helpoiten? Lieneekö puhdistus/hengityskyky olla alkuperäistä suodatinta paljoa parempi? Kun guuglaa noita suodattimia, niin ainahan hengittää vallan mainiosti ja tehoja tulee lisää, eikä puhdistusteho laske. Mutta mutta...
JiiKooVee
-
- Viestit: 392
- Liittynyt: To Helmi 28, 2008 8:35 pm
- Pyörä: SLR 650 street tracker, Monkey 125
- Paikkakunta: Naantali
Re: DR650SE 1997
Sen voi öljytä oikeastaan millä tahansa notkeammalla öljyllä, on siihen erikseenkin öljyjä olemassa mut niitä taidetaan myydä lähinnä vaan sen takia että tulevat spraypullossa, kätevämpi kisavarikolla. 2-tahtiöljy on esim. sopivan notkeeta (ja halpaa).JiiKooVee kirjoitti:Tavallisella moottoriöljylläkö vakioilmanputsari öljytään?
Mistäköhän tuommoisen Twinairin sais helpoiten? Lieneekö puhdistus/hengityskyky olla alkuperäistä suodatinta paljoa parempi? Kun guuglaa noita suodattimia, niin ainahan hengittää vallan mainiosti ja tehoja tulee lisää, eikä puhdistusteho laske. Mutta mutta...
JiiKooVee
http://dr650.zenseeker.net/AirFilter.htm ..en ainakaan pikaisella googetuksella löytänyt mistään Suomesta DR:ään sopivaa, tosin AllRightilta sellaisen saa epäilemättä tilattua jos oikeen mieli tekee. Ebay:stä pelkkä filtteri posteineen 40,5 euroa suunnilleen, veikkaisin et vakioputsarin saa halvemmalla? En itse usko, että eroa vakioputsariin tekee juurikaan, enemmän se on siitä putsariboksista kiinni kuinka paljon sieltä menee ilmaa läpi. Ja tietty siitä kuinka usein sitä putsaa, tuommosen öljyttävän putsarin saa todella nopeasti tukkoon jos on pölyä paljon.
edit: Googlettelin vähän enemmän, olikin yllättävän tyyris vakioputsari, 34 € MC Lifestylellä eli saattaa lähennellä 40 euroa ku menee marmoritiskiltä tilaamaan. Ebay:stä 2 putsaria jos tulee samoilla postikuluilla ni ois 87 dollaria eli 60,60 € + alvi eli n. 74 euroa tän päivän kurssilla.
edit2: ..ja lisää googletusta, löyty aika paljon halvempi vaihtoehto jenkeistä; http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Moose-Ra ... ccessories
Re: DR650SE 1997
Hessleriltä saa twinairia, 16,95 + postit. pitäskö tehä kimppatilaus?
http://www.hessler-motorsport.de/shop/i ... 6081c766f4
http://www.hessler-motorsport.de/shop/i ... 6081c766f4
Lisää urkua monitoriin...
Re: DR650SE 1997
Ostin just viikolla yhden alkuperäsen Suzukin putsarin lisää, MP-Kymäläiseltä, maksoi 36,20€...en pidä pahana.
http://www.mpkymalainen.fi/
13780-32E00
http://www.mpkymalainen.fi/
13780-32E00
DR650 SEW+RM 250+Pappatunturi 1973+ Solifer SM 1980
Re: DR650SE 1997
Hesslerin sivulta:
And ...never use K+N for offroad, it cleans NOT enough!!
Mun pyörän pitäis siis olla jo kuollut
And ...never use K+N for offroad, it cleans NOT enough!!
Mun pyörän pitäis siis olla jo kuollut
Re: DR650SE 1997
Jep, hesslerillä on nuo kommentit kohdallaan, kuollu se on
Ja mun mopo on varmaan puolikuollu kun siinä oli ostaessa k&n kiinni
Ja mun mopo on varmaan puolikuollu kun siinä oli ostaessa k&n kiinni
Lisää urkua monitoriin...