FIN_GSer kirjoitti:Siebenrockin 80-100 satsi tekee koneesta reippaasti ryhdikkäämmän, mutta yläkierroksilla alkaa ahdistaa. Homma on varmaan OK GS:ssä, mutta katumopossa alkoi ahistaa.
Minun käytössä tuo tasainen vääntöalue on haluttavampi, kuin yläkierrosteho. Big Bore Kitissä ilahdutti se, että vääntöä oli alhaalta asti, mutta kone ei hyytynyt kierroksillakaan. Varmastikin tuo nokka, puristukset ja kuutiotilavuus tekivät alhaalle tehoa, ja sitten isommat kannet auttoivat hengityksessä.
Raffe kirjoitti:Meikäläinen tilasi P-kitin juuri ajatuksena hankkia siihen R100
kannet ( kaasarit löytyy jo ). Tilausta odotellessani tiedustelin mitenköhän
B-bore sopisi pyörään, 80G/S, mutten saanut Krystianilta vastausta.
Tilasin myös assymetrisen nokan. Mahtaako sopia( hyöty ) B-bore kittiin
jos pistäisi suunitelmat uusiksi? Miten B-bore konvertoidun G/Sn jarruja
tulisi päivittää, kaiketi vaativat jonkunlaista toimenpidettä?
Ajattelitko siis laittaa power-kittiin isoventtiiliset kannet?? Jos niin, hoksasithan tilata R100-koneille tarkoitetun power kitin, jossa männät on tehty isoja venttiileitä varten?
Jos taas tuo Big Bore kit kiinnostaa, niin silloin tarvitset ne 40 milliset kaasuttimet ja isoventtiiliset kannet. Sarjan mukana tulee myös tuo assymmetrinen nokka.
Alkuperäinen jarru ei ole kovinkaan loistava, mulla on keula vaihdettu ja africa twinin nissinin puristin paransi jarruja jonkin verran. G/S:n keulassa olisi paikka toiselle puristimelle, eli jos sellaisen hankkisi+levyn ja tuplalevyllisen jarrupuristin niin jarrut olisivat varmasti hyvät, mutta se keula on aika kammottava hiukankaan möykkyisemmällä tiellä. Kadulla pärjännee.
Ilmari kirjoitti:Mulla on 320mm etulaikka ja satula on nostettu alumiinipalikalla. Alumiinipalikassa on HE teksti, vissiin valmistaja. Jarruissa myös teräspunosletku. Hyvin pysähtyy.
HE tekee sellaista sarjaa, jossa tulee mukana tuo siirtopala alkuperäisen puristimen siirtämiseksi ja iso jarrulevy. Oliskohan Qtech tai Gletter myynyt noita. Siitä Siton vaimentimesta minulla ei ole mitään käsitystä, mutta taitaa olla vain korvike alkuperäisen tilalle.