Olispas mahtavaa jos löytäisit kuvat ja saisit ne skannattua!
Minä taas tahtoisin löytää sen Vauhdin Maailman, jossa oli juttu Rahierin tai jonkun muun dakar-kuskin 2V-gessusta joskus 80-luvun puolivälissä. Tästä lehdestä mun 2V-bokseri hulluus on alkanut, ja paranemisen merkkejä ei ole näköpiirissä...
Tälle talvelle Kantturaan ei ole tulossa kummempia projekteja, paitsi jos saan ostettua jostakin ST52 -teräsputkea n. 60mm halkaisijaltaan, tai siis esim. Ruukin S355J2H putkipalkki 60,3 mm 2,9 tai 3,2 mm seinämällä puolisen metriä olisi mahtava homma (kertokaa jos on jokin kanava mistä minä tuollaisen saan ostettua, minimi toimitus normaalisti 6 metriä...).
Toinen juttu kesäksi on öljynjäähdytin + Jochen Siebenrockin nettikaupan yksi myydyin artikkeli tai kitti
Mutta ensiksi suunnitelmissa on uudet kahvasuojat (norsunkorvat) koska löysin pari viikkoa sitten jäisistä olosuhteista kelkkareitillä majailleen lähteen, joka tietenkin oli sula ja täysin sopivat 21-tuumaiselle eturenkaalle. No Kantturan vilkku ja molemmat käsisuojat särkyivät postimerkin kokoisiksi palasiksi ja kylki oli pari päivää hiukan kipeä.
Pääasia on kuitenkin se, että talviajo on mukavaa! Ja Kantturakin tuntui Makkaraharjun tiellä oikein mukavalta ajokilta, vaikka kokeilin 625:sta Kottaraista välillä. Vauhtia Kotkalla oli varmasti enemmän, mutta fiilis oli molemmilla kunnossa...Mitä väliä sillä sekkarilla on kun
nautitaan ajamisesta?