Mr.T:n 525 rojekti!

Täällä voit esitellä oman rakennusprojektisi ja kadehtia muiden projekteja.

Valvoja: Moderaattorit

Hehmo
Viestit: 109
Liittynyt: To Huhti 27, 2006 2:46 pm

Viesti Kirjoittaja Hehmo »

Helekatti, makia kampe tosta tuli! :shock:

Nyt Hösö ja MRT rupee hommaan sitä aikaa ja raahaa perseet pohjoseen. Päästään vertaileen mopoja mettäteille :P
Mr.T
Viestit: 33
Liittynyt: Su Helmi 18, 2007 3:12 am
Pyörä: Ktm super enduro
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja Mr.T »

Vanteet pitäis muutoskatsastaa vielä. Niin ja vilkut puuttuu kans. On mulla kaikki lailliset osat vielä alkuperäisissä pusseissa... Muistakaa et poliisi on ystävä. Laittais vielä bomber tarroja niin ois poliisimagneetti valmis. :)

Musta tankki on tilattu samalla ku muutki muovit, toukokuuksi se luvattiin.
Sit lisätään oranssia ku kaipaa lisää väriä elämään.

Pohjosenreissua ollaan kovasti suunniteltu. Toivottavasti onnistuu.
Avatar
Kuismanen
Viestit: 56
Liittynyt: Pe Loka 13, 2006 10:49 am
Pyörä: Gasgas ES 700
Paikkakunta: Pyhtää

Viesti Kirjoittaja Kuismanen »

Komea siitä vielä tulee. :D

On se poliisien sakotuskynnys ihan ajotavastakin monesti kiinni.
Itse oon ajellut kohta 2vuotta ilman vilkkuja, peilejä, heijastimia, ei e-hyväksytylla valaistuksella, otteeseen merkkaamattomalla tehoputkella jne eikä ole varustepuutteista kertaakaan tikettiä tullut.
tosin on tuuria varmasti ollut pari kärryllistä myös mukana :lol:

Ihan mielenkiinnosta, pitääkö kottaraisille syöttää 98oktaanista vai riittääkö vähempi?
spine^
Viestit: 1
Liittynyt: Ma Joulu 25, 2006 10:03 pm
Paikkakunta: espoo

Viesti Kirjoittaja spine^ »

ohjekirjan mukaa ainaki lc4 toimis vaikka rapiat 70 oktaanisella :lol:

se on sitte eriasia kuka sitä kehtaa syöttää.
never ride faster than your guardian angel can fly
VilleH
Viestit: 116
Liittynyt: Pe Loka 27, 2006 9:28 am
Pyörä: 990 Adventure
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja VilleH »

Kuismanen kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta, pitääkö kottaraisille syöttää 98oktaanista vai riittääkö vähempi?
Ite jouvuin kerran pakon eessä lurauttaa ysivitosta 450exc:n tankkiin tallissa. Muutaman kilometrin ajon aikana tuntu että alkoi ropeltämään ja pätkähtelemään. Kun sain ysikasia tankin täyteen ei tehny enää samaa.

Voi tieten olla että se oli semmosta kuviteltua epämäärästä käyntiä :roll:
Avatar
IceFire
Viestit: 533
Liittynyt: La Syys 24, 2005 9:51 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja IceFire »

Hyvin todennäköisesti 98 vaatimus on laitettu varman päälle ja mopo kulkee täysin normaalisti 95:sella, kun rauhallisesti ajelee. Vain jos luukuttaa pyörää todella kuumassa, saattaa alkaa nakuttamaan 95:sella. RON-lukuhan vain kertoo kyvystä vastustaa itsesyttymistä paineessa ja kuumuudessa. Kaikki muut "ongelmat" ovat kyllä käyttäjän omassa mielessä.
-Eero K
Tuomok
Viestit: 7
Liittynyt: Pe Huhti 06, 2007 11:00 am
Paikkakunta: Orimattila

Viesti Kirjoittaja Tuomok »

ohjekirjan mukaa ainaki lc4 toimis vaikka rapiat 70 oktaanisella

se on sitte eriasia kuka sitä kehtaa syöttää.
Mun SXC:n kirja väittää oktaanisuositukseksi 95 oktaanista tai parempaa. 80-94 oktaanista voidaan käyttää, jos nyppästään yksi joto irti, jolloin aktivoidaan alemman oktaaniluvun sytkäkäyrä.

Ite ajan 98:lla.

Tuomo :shock:
xmasa
Viestit: 15
Liittynyt: La Elo 12, 2006 10:21 am
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja xmasa »

mä oon kyllä omaan kottaraiseen syöttänyt 98 ja hyvin tuntuu kulkevan :)
Smoldari
Viestit: 61
Liittynyt: Ma Syys 12, 2005 6:47 pm
Pyörä: SV
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Smoldari »

Mitäs ihmeen kuumakestomaalia tohon putkeen tuli? Omassa pyörässä ei pysy edes kuumakesto650 :S
Ensin käryttää ja sitten maali lohkeilee pois..
jau jau
Mr.T
Viestit: 33
Liittynyt: Su Helmi 18, 2007 3:12 am
Pyörä: Ktm super enduro
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja Mr.T »

Alkukäyrässä on 600C asteen kestävää Mastonin maalia paukkupullosta, pari kerrosta. Sit käärin siihen päälle termotecin "teipin".

Vaimennin on maalattu ensin haponkestävällä, sit pohjamaalilla ja lopuksi normaalilla kiiltomustalla. Kaikissa on tähän asti vielä pysyny...
Smoldari
Viestit: 61
Liittynyt: Ma Syys 12, 2005 6:47 pm
Pyörä: SV
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Smoldari »

Mr.T kirjoitti:Alkukäyrässä on 600C asteen kestävää Mastonin maalia paukkupullosta, pari kerrosta. Sit käärin siihen päälle termotecin "teipin".

Vaimennin on maalattu ensin haponkestävällä, sit pohjamaalilla ja lopuksi normaalilla kiiltomustalla. Kaikissa on tähän asti vielä pysyny...
Mistäs tuollaista "teippiä" saa ostaa? :D
jau jau
Smoldari
Viestit: 61
Liittynyt: Ma Syys 12, 2005 6:47 pm
Pyörä: SV
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Smoldari »

Smoldari kirjoitti:
Mr.T kirjoitti:Alkukäyrässä on 600C asteen kestävää Mastonin maalia paukkupullosta, pari kerrosta. Sit käärin siihen päälle termotecin "teipin".

Vaimennin on maalattu ensin haponkestävällä, sit pohjamaalilla ja lopuksi normaalilla kiiltomustalla. Kaikissa on tähän asti vielä pysyny...
Mistäs tuollaista "teippiä" saa ostaa? :D
?? :D
jau jau
Hesio
Viestit: 138
Liittynyt: To Helmi 23, 2006 7:13 pm

Viesti Kirjoittaja Hesio »

Smoldari kirjoitti: Mistäs tuollaista "teippiä" saa ostaa? :D
esim. www.usparts.fi
Mr.T
Viestit: 33
Liittynyt: Su Helmi 18, 2007 3:12 am
Pyörä: Ktm super enduro
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja Mr.T »

Nonniin vähän päivitystä.

Tältä näyttää tällä hetkellä
Kuva

Takavilkut tippuivat männyn juurelle oulussa, etu(hammas)rattaan pultti tippu rovaniemelle. Polvi otti kipiää oulussa. Euroviisupoliisi huomautti kilpikulmasta helsingissä.

Niin ja jarrunpuolenen etupään stefa vuosi, tonik:ki huomautti siitä siuntion reissulla... Sehän sit lopulta lasahti kärryyn sitoessa. Ja juu se oli väärinpäin :D
petrol
Viestit: 170
Liittynyt: Ti Maalis 15, 2005 1:36 am
Pyörä: Suzuki DR-Z 400, RM125 en, RM-Z 250, KT
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja petrol »

Onkos tää kaunokainen myynnissä? Ihan vastaava näyyttäis olevan uudessa Moto-lehdessä
Vastaa Viestiin