Nyt Hösö ja MRT rupee hommaan sitä aikaa ja raahaa perseet pohjoseen. Päästään vertaileen mopoja mettäteille
Mr.T:n 525 rojekti!
Valvoja: Moderaattorit
Vanteet pitäis muutoskatsastaa vielä. Niin ja vilkut puuttuu kans. On mulla kaikki lailliset osat vielä alkuperäisissä pusseissa... Muistakaa et poliisi on ystävä. Laittais vielä bomber tarroja niin ois poliisimagneetti valmis. 
Musta tankki on tilattu samalla ku muutki muovit, toukokuuksi se luvattiin.
Sit lisätään oranssia ku kaipaa lisää väriä elämään.
Pohjosenreissua ollaan kovasti suunniteltu. Toivottavasti onnistuu.
Musta tankki on tilattu samalla ku muutki muovit, toukokuuksi se luvattiin.
Sit lisätään oranssia ku kaipaa lisää väriä elämään.
Pohjosenreissua ollaan kovasti suunniteltu. Toivottavasti onnistuu.
Komea siitä vielä tulee.
On se poliisien sakotuskynnys ihan ajotavastakin monesti kiinni.
Itse oon ajellut kohta 2vuotta ilman vilkkuja, peilejä, heijastimia, ei e-hyväksytylla valaistuksella, otteeseen merkkaamattomalla tehoputkella jne eikä ole varustepuutteista kertaakaan tikettiä tullut.
tosin on tuuria varmasti ollut pari kärryllistä myös mukana
Ihan mielenkiinnosta, pitääkö kottaraisille syöttää 98oktaanista vai riittääkö vähempi?
On se poliisien sakotuskynnys ihan ajotavastakin monesti kiinni.
Itse oon ajellut kohta 2vuotta ilman vilkkuja, peilejä, heijastimia, ei e-hyväksytylla valaistuksella, otteeseen merkkaamattomalla tehoputkella jne eikä ole varustepuutteista kertaakaan tikettiä tullut.
tosin on tuuria varmasti ollut pari kärryllistä myös mukana
Ihan mielenkiinnosta, pitääkö kottaraisille syöttää 98oktaanista vai riittääkö vähempi?
Ite jouvuin kerran pakon eessä lurauttaa ysivitosta 450exc:n tankkiin tallissa. Muutaman kilometrin ajon aikana tuntu että alkoi ropeltämään ja pätkähtelemään. Kun sain ysikasia tankin täyteen ei tehny enää samaa.Kuismanen kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta, pitääkö kottaraisille syöttää 98oktaanista vai riittääkö vähempi?
Voi tieten olla että se oli semmosta kuviteltua epämäärästä käyntiä
Hyvin todennäköisesti 98 vaatimus on laitettu varman päälle ja mopo kulkee täysin normaalisti 95:sella, kun rauhallisesti ajelee. Vain jos luukuttaa pyörää todella kuumassa, saattaa alkaa nakuttamaan 95:sella. RON-lukuhan vain kertoo kyvystä vastustaa itsesyttymistä paineessa ja kuumuudessa. Kaikki muut "ongelmat" ovat kyllä käyttäjän omassa mielessä.
-Eero K
Mun SXC:n kirja väittää oktaanisuositukseksi 95 oktaanista tai parempaa. 80-94 oktaanista voidaan käyttää, jos nyppästään yksi joto irti, jolloin aktivoidaan alemman oktaaniluvun sytkäkäyrä.ohjekirjan mukaa ainaki lc4 toimis vaikka rapiat 70 oktaanisella
se on sitte eriasia kuka sitä kehtaa syöttää.
Ite ajan 98:lla.
Tuomo
Mistäs tuollaista "teippiä" saa ostaa?Mr.T kirjoitti:Alkukäyrässä on 600C asteen kestävää Mastonin maalia paukkupullosta, pari kerrosta. Sit käärin siihen päälle termotecin "teipin".
Vaimennin on maalattu ensin haponkestävällä, sit pohjamaalilla ja lopuksi normaalilla kiiltomustalla. Kaikissa on tähän asti vielä pysyny...
jau jau
??Smoldari kirjoitti:Mistäs tuollaista "teippiä" saa ostaa?Mr.T kirjoitti:Alkukäyrässä on 600C asteen kestävää Mastonin maalia paukkupullosta, pari kerrosta. Sit käärin siihen päälle termotecin "teipin".
Vaimennin on maalattu ensin haponkestävällä, sit pohjamaalilla ja lopuksi normaalilla kiiltomustalla. Kaikissa on tähän asti vielä pysyny...
jau jau
esim. www.usparts.fiSmoldari kirjoitti: Mistäs tuollaista "teippiä" saa ostaa?
Nonniin vähän päivitystä.
Tältä näyttää tällä hetkellä

Takavilkut tippuivat männyn juurelle oulussa, etu(hammas)rattaan pultti tippu rovaniemelle. Polvi otti kipiää oulussa. Euroviisupoliisi huomautti kilpikulmasta helsingissä.
Niin ja jarrunpuolenen etupään stefa vuosi, tonik:ki huomautti siitä siuntion reissulla... Sehän sit lopulta lasahti kärryyn sitoessa. Ja juu se oli väärinpäin
Tältä näyttää tällä hetkellä

Takavilkut tippuivat männyn juurelle oulussa, etu(hammas)rattaan pultti tippu rovaniemelle. Polvi otti kipiää oulussa. Euroviisupoliisi huomautti kilpikulmasta helsingissä.
Niin ja jarrunpuolenen etupään stefa vuosi, tonik:ki huomautti siitä siuntion reissulla... Sehän sit lopulta lasahti kärryyn sitoessa. Ja juu se oli väärinpäin